De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mick Jagger bevestigt supergroep

    Mick Jagger bevestigt supergroep

    Rolling Stones-frontman Mick Jagger heeft bevestigd dat hij onderdeel is van een gloednieuwe supergroep.



    Samen met Eurythmics-frontman Dave Stewart, Bob Marleys zoon Damian Marley, soulzangeres Joss Stone en de Indische producer A.R. Rahman heeft Mick in het diepste geheim aan een debuutalbum gewerkt. Er gingen al enige tijd geruchten over een degelijke supergroep, maar Mick heeft het bestaan van de groep, die naar de naam Super Heavy luistert, bevestigd aan het Engelse muziektijdschrift NME.

    “We zijn met z’n vieren samengekomen om te kijken wat er zou gebeuren”, vertelt Mick. De beroemde Bollywood-producer Rahman, bekend van onder andere de muziek van de film Slumdog Millionaire, werd op het laatste moment nog toegevoegd. “Dave en ik zeiden: ‘Laten we Rahman bellen, hij is in de buurt en zal een ander geluid toevoegen aan de plaat.’”

    Het debuutalbum is al zo goed als klaar en door de samenstelling van Super Heavy is diversiteit op het album een garantie. "We hebben een paar reggaenummers, een aantal rocknummers, ballads en zelfs soulmuziek.”

    Bron : Telegraaf.nl

  2. #2

    Standaard

    klink goed, doet me een beetje denken aan de traveling Wilbury's
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    klink goed, doet me een beetje denken aan de traveling Wilbury's
    Of The_Highwayman

  4. #4

    Standaard

    Die supergroepen duiken als paddestoelen uit de grond...

    Maar deze vind ik wel een leuke bezetting hebben... afwachten hoe ze zullen klinken!

  5. #5

    Standaard

    Geen van allen fan van de Stones heb ik wel door hier

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Geen van allen fan van de Stones heb ik wel door hier
    Ikke wel Marc, heb er veel CD's en DVD's van.

    Vind het een goede groep met mooie muziek.

    Sta je tenminste niet alleen als Stones Fan

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ikke wel Marc, heb er veel CD's en DVD's van.

    Vind het een goede groep met mooie muziek.

    Sta je tenminste niet alleen als Stones Fan
    Ik ben m'n hele leven als fan van de Stones, heb ze zowel in stadions, binnen- en buitenland gezien etc. en ik denk dat er geen dag voorbij gaat dat ik geen plaat van de Stones draai. Echter is dit gebeuren van Mick's nieuwe groepje een beetje een dolk in de rug van de hardcore fans die al bijna 5 jaar roepen om een '50 Licks Tour' (lees: een aller aller laatste wereldtournee van abnormale proporties) Mick is volgens mij nog steeds boos omdat Keith wat dingen over hem heeft geschreven in zijn boek een jaar of 1,5 / 2 geleden.

    Mick zou z.s.m. met deze onzin moeten stoppen mijns inziens. Ik zit hier totaal niet op te wachten.

    En mooi dat jij ook fan bent

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik ben m'n hele leven als fan van de Stones, heb ze zowel in stadions, binnen- en buitenland gezien etc. en ik denk dat er geen dag voorbij gaat dat ik geen plaat van de Stones draai. Echter is dit gebeuren van Mick's nieuwe groepje een beetje een dolk in de rug van de hardcore fans die al bijna 5 jaar roepen om een '50 Licks Tour' (lees: een aller aller laatste wereldtournee van abnormale proporties) Mick is volgens mij nog steeds boos omdat Keith wat dingen over hem heeft geschreven in zijn boek een jaar of 1,5 / 2 geleden.

    Mick zou z.s.m. met deze onzin moeten stoppen mijns inziens. Ik zit hier totaal niet op te wachten.

    En mooi dat jij ook fan bent
    Persoonlijk zie ik ook liever nieuw Stones materiaal dan dit, maar wellicht dat dat idd nog gaat komen, misschien volgend jaar als ze 50 jaar bestaan.

    Heb ze zelf nog nooit live gezien helaas.

    Een andere favoriet van me (sorry dat ik ff off topic ga) Golden Earring bestaat dit jaar 50 jaar, en die brengen eind van het jaar ook een nieuwe CD uit.

    Dus om terug te komen op de Stones, denk ik dat nieuw materiaal volgend jaar zal verschijnen om het jubileum op te fleuren.

    En een echt mega-toernee zal wellicht nooit meer gebeuren, ze zijn tenslotte ook niet meer de jongste.

    Maar altijd leuk medefans tegen te komen hier Marc.

    Ben zelf mijn hele leven ook al grote Stonesfan.

    Greetz, Raymond

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Persoonlijk zie ik ook liever nieuw Stones materiaal dan dit, maar wellicht dat dat idd nog gaat komen, misschien volgend jaar als ze 50 jaar bestaan.

    Heb ze zelf nog nooit live gezien helaas.

    Een andere favoriet van me (sorry dat ik ff off topic ga) Golden Earring bestaat dit jaar 50 jaar, en die brengen eind van het jaar ook een nieuwe CD uit.

    Dus om terug te komen op de Stones, denk ik dat nieuw materiaal volgend jaar zal verschijnen om het jubileum op te fleuren.

    En een echt mega-toernee zal wellicht nooit meer gebeuren, ze zijn tenslotte ook niet meer de jongste.

    Maar altijd leuk medefans tegen te komen hier Marc.

    Ben zelf mijn hele leven ook al grote Stonesfan.

    Greetz, Raymond

    Brown Sugar 26 augustus 2007 London o2 Arena:
    http://www.youtube.com/watch?v=Dp-a7Ijg6yw

    Mick Jagger Grammys 2011:
    http://www.youtube.com/watch?v=aGevlZiQ0Oc

    Rolling Stones 2006 SUPERBOWL HALFTIME SHOW:
    http://www.youtube.com/watch?v=MjafU...eature=related

    Die zijn nog wel fit Laat maar komen die megatournee!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Brown Sugar 26 augustus 2007 London o2 Arena:
    http://www.youtube.com/watch?v=Dp-a7Ijg6yw

    Mick Jagger Grammys 2011:
    http://www.youtube.com/watch?v=aGevlZiQ0Oc

    Rolling Stones 2006 SUPERBOWL HALFTIME SHOW:
    http://www.youtube.com/watch?v=MjafU...eature=related

    Die zijn nog wel fit Laat maar komen die megatournee!
    Ziet er goed uit.

    Mick zou als ie een goed rocknummer zou willen maken, samen moeten werken met Barry Hay : http://www.youtube.com/watch?v=NlL5c3QAcqA&feature=fvst

    Lijkt me wel een goede combi, 2 grote rock dinosaurussen (goedbedoeld) en de 2 zangers van de 2 oudste bands ter wereld.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Geen van allen fan van de Stones heb ik wel door hier
    Waar baseer je dat op?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #12

    Standaard

    Joss Stone is supergoed, de rest bagger. Mijn mening

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Waar baseer je dat op?
    Omdat iedere Stones-fan die ik ken dit gedoe van Mick niet cool vind En trust me, dat zijn er nogal wat

  14. #14

    Standaard

    Hier de allereerste clip van Superheavy (Mick Jagger, Dave Stewart, Joss Stone, Damian Marley & Rahman) :

    Miracle_Worker



    Ik weet niet wat jullie er van vinden, maar ik vind het echt goed klinken.

    Ga de cd ook zeker aanschaffen.

    www.superheavy.com
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-08-2011 om 18:15

  15. #15

    Standaard

    Klinkt goed, maar ik weet het nog niet, Mick Jagger lijkt out of place
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #16

    Standaard

    erg rommelig

    ik zie er trouwens geen supergroep in

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •