De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disappearance of Alice Creed, The [Blu-ray Disc]

    Disappearance of Alice Creed, The

    Sterke ontvoeringsthriller met Gemma Arterton, Martin Compston en Eddie Marsan.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een film die helaas te weinig aandacht krijgt. Geweldige film met super acteerwerk.
    Gemma Arterton laat zien dat ze niet alleen een mooi gezichtje heeft, ze laat hier echt goed zien wat ze kan.

    Vette aanrader wat mij betreft !

  3. #3

    Standaard

    Een film die het best tot zijn recht komt als je helemaal niks weet over de film (zoals ik ruim een half jaar geleden).
    Ik snap wel waarom deze film weinig aandacht krijgt. Is niet een film die voor iedereen geschikt is en al helemaal geen knallende familiefilm. Maar wel een film die veel filmliefhebbers van dit forum zullen bekoren.

  4. #4

    Standaard

    Zeker de moeite waard deze film. Niets hemelschokkends, maar wel heel degelijk en spannend gemaakt, met een hoog hoe-loopt-dit-af en als-dat-maar-goed-gaat-gehalte.

    En idd: hoe minder je van tevoren weet, des te beter.

    8/10
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  5. #5

    Standaard

    Redelijk goede film, met verrassende wendingen maar wel een voorspelbaar slot.

  6. #6

    Standaard

    Op mij Samsung Blu-ray speler moet ik net als bij diverse andere discs van DFW 24p uitschakelen om een vloeiend beeld te krijgen.....

  7. #7

    Standaard

    Ik heb deze film gisteren ook bekeken (ook de DFW-versie), maar kon werkelijk niets verkeerds er aan vinden. Scherpte, contrast, zwartwaarden, bewegingsweergave, kleuren, alles is goed tot erg goed. Ik heb zelf geen problemen om een vloeiend beeld te krijgen. Kan het misschien aan de instelling van je TV liggen? Kijk eens in het menu bij de instellingen van de bewegingssweergave (MotionPlus, IFC of hoe dat bij jouw TV ook heet). Ik heb zelf nooit enig probleem bij het afspelen van Blu-rays van Dutch FilmWorks gehad. En bij mij staat 24p-verwerking in mijn Blu-ray speler toch echt 'aan'.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Er zijn 2 verschillende 24p's: 23,96fps zoals gebruikelijk is en 24fps die DFW wel eens gebruikt(e). Het kan zijn dat de Samsung dat niet goed aan kan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Ik denk dat dat inderdaad het geval is, ik heb het probleem enkel met DFW discs, alle andere spelen perfect af.

    Normaal gesproken koop ik geen DFW (of uitgaven van andere specifieke Nederlandse uitgevers) maar deze schijf was heel goedkoop bij een kringloop.....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •