De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Caro Emerald - Live in Concert (Blu-ray + DVD + CD)

    Caro Emerald - Live in Concert (Blu-ray + DVD + CD)



    Mooie fijne set van Caro Emerald... onmiddellijk vrij compleet met blu-ray erbij!

    Heeft iemand deze trouwens al in huis?
    Wat is de kwaliteit van de blu-ray en wat voor HD-audioformaten hebben ze gebruikt?

  2. #2

    Standaard

    Niemand die deze in huis heeft?

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de Blu-ray een paar dagen geleden bekeken. Ik vond het HD-beeld erg wsselvallig. Soms scherp, dan weer soft. Waarschijnlijk met verschillende soorten camera's gefilmd. Opvallend was dat met name de close-ups niet echt scherp waren. De belichting en het kleurgebruik is verder erg aangenaam en de beeldvoering is voor een concertregistratie erg rustig. Het betreft overigens een 1080p25 beeld. Wat geluid betreft staat er alleen maar een LPCM 2.0 audiotrack op, dus gewoon stereo, niks 5.1 surround. Maar het is wel een hele goede geluidstrack!

    Het concert, dat maar liefst 19 nummers omvat, vond ik een beetje tegenvallen. De interactie met het publiek is minimaal en je merkt dat Caro nog niet zo ervaren is in het optreden voor een groot publiek. Verder vond ik haar af en toe niet optimaal bij stem. Je merkt ook dat de nummers het live niet helemaal halen bij hun studio-versies.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •