De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Saw 3D [Blu-ray Disc]

    Saw 3D

    Het laatste deel in de reeks, te bekijken in 3D.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deeltje zes vond ik verrassend sterk, maar idd, dit zevende deel is een teleurstellend einde van de reeks. Er wordt niks nieuws meer geprobeerd behalve zoveel mogelijk viezigheid naar het scherm lanceren. Jammer genoeg heb ik geen 3D-spul, dus moet ik het alleen met het verhaal doen, en dat is erg zwak.

    Of het door de 3D camera's komt weet ik niet, maar het beeld oogt voor een Saw-film behoorlijk schoon. Het groezelige beeld was nu juist wat de Saw-films hun viezige sfeer gaf. En door dat schone beeld was er blijkbaar minder budget voor special effects, die ogen soms net wat te nep. Wat ook geldt voor veel nieuwe castleden, wát een B-garnituur.

    In het vorige deel had Jigsaw tenminste nog een cruciale rol en had hij ook een persoonlijke link met de slachtoffers, maar hier wordt Jigsaw (toch één van de meest fascinerende psychopaten uit de filmgeschiedenis IMO) afgescheept met 2 lullige kleine scenes, en moeten we het verder doen met een stel willekeurige en gezichtsloze slachtoffers. Het is niet echt een geheim dat de regisseur gedwongen werd deze film te maken (hij zou eerst concurrent Paranormal Activity 2 gaan doen, maar werd door de studio aan zijn contract gehouden). De tegenzin is bijna van het scherm te zien.

    Nieuwe schokkende onthullingen blijven uit. En zo sleept dit deel zich naar het einde toe. Waarna er op de valreep nog een aardige wending volgt die wel past binnen de serie; maar ook deze hebben we al minstens twee keer eerder voorbij zien komen. Het bloed is dus definitief uit deze serie.

    5/10
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  3. #3

    Standaard

    Ik heb alleen deel 1 en 2 gezien en alleen de eerste vind ik echt goed. Ben geen fan van splatter horror en omdat dit bij de eerste nog enigszins achterwege blijft vind ik dat prima. Daarnaast is het IMO de meest originele uit de reeks dus daar hou ik het bij...

  4. #4

    Standaard

    Hoi Tyler Durden,

    Heb je deze film wel gezien?

  5. #5

    Standaard

    de ondertitels zijn niet in het 3D helaas.
    Soms erg irritant, omdat het 3d beeld regelmatig door de ondertitels heen gaan.
    Dat geeft een erg naar beeld. Zoal ik vernomen heb is dat met de Noordse uitgave wel goed.
    De ondertitels daarvan komen naar buiten en zit de popouts niet in de weg.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •