Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 134 van 134 worden weergegeven.

Discussie: Lawrence of Arabia

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Manny Bekijk bericht
    Weten jullie of Amazon.co.uk nu ook alleen via UPS verzend? Of geldt dit alleen voor zendingen uit Amerika?
    Ik kreeg het gewoon via TNT. Of hoe die mogen heten nu.

  2. #127

    Standaard

    Donderdagavond besteld bij Amazon.com voor € 57,59 en vandaag stond UPS al voor de deur om € 22,10 te innen.

  3. #128

    Standaard

    Ik heb vandaag de LE ontvangen van Amazon.co.uk, zoals ik van ze gewend ben in perfecte staat. Deze LE is net zo indrukwekkend als de film zelf, met een prachtig boek erbij dat duidelijk is gemaakt door liefhebbers van de film.

    Als je toch 20 euro bij moet betalen voor de Amerikaanse versie met NL ondertiteling, dan kan je net zo goed de originele Nederlandse versie kopen en dan de LE gewoon bij Amazon.co.uk bestellen... Dat bespaard je dan een paar euro's, en bovendien bevatten de extra's van de Engelse versie wel gewoon NL ondertiteling.

  4. #129

    Standaard

    vind 80 euro voor een film toch echt een beetje overdreven

  5. #130

    Standaard

    Ik had gehoopd dat de Ned. versie de hoofdfilm in twee delen zou worden gesplitst, maar de hoofdfilm staat op 1 disc en de 2e disc zijn de extra's. 3.45 is toch wel erg veel lijkt me voor een disc, maar goed moet het beeld verder nog bekijken.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ik had gehoopd dat de Ned. versie de hoofdfilm in twee delen zou worden gesplitst, maar de hoofdfilm staat op 1 disc en de 2e disc zijn de extra's. 3.45 is toch wel erg veel lijkt me voor een disc, maar goed moet het beeld verder nog bekijken.
    20% van het beeld is zwart gedurende de hele film (nl. de balken boven en onder), dat scheelt denk ik een hoop in de compressie. De beeldkwaliteit is in mijn ogen prima.

  7. #132

    Standaard

    Is de nieuwe versie van Lawrence Of Arabia (popart editie) mogelijk een 4k editie?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #133

    Standaard

    Zijn die popart edities niet gewoon 'oude wijn in nieuwe zakken' uitgaves dan?
    Wat bedoel je met 4k editie Pieter? De oude Lawrence of Arabia was al remastered in 4k.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zijn die popart edities niet gewoon 'oude wijn in nieuwe zakken' uitgaves dan?
    Meestal wel, hoewel volgens de cover The Da Vinci Code een Engelse en Franse DTS-HD Master Audio 5.1 audiospoor heeft i.p.v. een Engels Dolby Digital 5.1 en Frans Dolby TrueHD 5.1 (het is echter onzeker of dit klopt). De popart editie van Lawrence of Arabia bevat echter niet de bonus disc van de originele uitgave (in het buitenland verscheen zelfs een gift set met een tweede bonus disc).

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •