Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 134 worden weergegeven.

Discussie: Lawrence of Arabia

  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Dit wordt een zekere aanschaf, maar gezien de lage prijs (nu al) wacht ik denk ik even. Zo ging het ook bij Cleopatra, binnen een maand of 2 kost deze BR een pond of 7-8.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De NL uitgave is ook een 2 disc versie.
    Waar heb je deze info gevonden??
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De luxe Collector's Edition is nu bij Amazon UK voor te bestellen.
    Prijs: £ 47.00.
    Lijkt zo te zien identiek aan de US-versie.
    Ik ben niet zo van de giftsets (en al helemaal niet van het importeren daarvan uit de VS) maar met deze ingang maak ik daar graag een uitzondering voor. Met importeren vanuit de UK vallen de kosten ook weer mee.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Op Amazon DE kom ik een verwijzing tegen naar een UK-versie bestaande uit 3 discs. Prijs: € 54,99.
    Zou eventueel toch kunnen duiden op een box-achtige versie voor Europa of Engeland.

    Bij Amazon DE heb ik o.a. van "Ben-Hur" en "Singin' In The Rain" fraaie Collector's Editions voor de Duitse markt op de kop getikt die een flink aantal items uit de Amerikaanse versies hadden overgenomen, maar dan tegen een schappelijkere prijs. Het zou me niets verbazen als Amazon DE zelf nog met een eigen Collector's Edition van "Lawrence Of Arabia" komt.

    [EDIT] Er komt in Duitsland inderdaad een "Jubiläumsedition" uit:

    Blu-ray Features
    Disc 1:

    • Geheimnisse von Arabien: Bild-in-Grafik-Track (Blu-ray™ Exklusiv)

    Disc 2:

    • Peter O’Toole erinnert sich an Lawrence von Arabien (Blu-ray™ Exklusiv)
    • Das Making-of von Lawrence von Arabien Dokumentarfilm
    • Gespräch mit Steven Spielberg
    • Maan, Jordanien: Kamele als Darsteller
    • Auf der Suche nach Lawrence
    • Eine Romanze in Arabien
    • Wind, Sand und Sterne: Das Making-of eines Klassikers (Version 1970)
    • Wochenschau-Filmmaterial der Premiere in New York
    • Kino-Werbekampagnen

    Beigaben:

    • 88-seitiger Bildband mit seltenen Hinter-den-Kulissen-Fotos
    • Einzeln nummerierte 70mm-Einzelbilder aus dem Film

    Disc-Informationen:
    Extended Cut, Uncut, 2 Discs, BD (2x), enthält Bonus-Disc, PiP, HD Sound (englisch), Extras in HD (teilweise), Sonderverpackung

    Sprachen:
    Deutsch DD 5.1
    Englisch DTS-HD MA 5.1
    Italienisch DD 5.1

    Untertitel:
    Deutsch, Englisch, Türkisch, Italienisch, Finnisch, Dänisch, Norwegisch, Schwedisch

    Region:
    B

    Disc Kapazität:
    BD-50 GB

    Bildformat(e):
    1920x1080p (2.20:1)

    Video-Codec:
    MPEG-4/AVC

    Spieldauer:
    227 Minuten

    Inmiddels blijkt de Duitse luxe uitgave gewoon diezelfde editie te zijn als de Amerikaanse en Engelse luxe versie. Met drie bd's dus.

  6. #31

    Standaard

    Dit kwam ik tegen in mijn mailbox toen ik gisteravond thuiskwam vanuit Krakau.
    Ik ben bij mijn keuze gebleven en gegaan voor de gewone 2-disc.

    Hello,

    We're writing about your Amazon.co.uk pre-order ************* which includes the following:

    -----------------------------------------------------
    B003ARSPIE

    Lawrence of Arabia [Blu-ray]
    -----------------------------------------------------

    Since you placed your pre-order, a new version has become available to order. The new item now available is a limited edition, which contains the Blu-ray you ordered, but also some extra features including a book. The release date of this new item is November 12, 2012.

    ASIN: B008XE9YIE
    ITEM: Lawrence Of Arabia 50th Anniversary Limited Edition Collector's Box Set [Blu-ray]

    If you're happy with your current order you don't need to do anything but we wanted to make you aware of the new version so you could decide which you'd prefer. Please note that the cost of the new item may vary from the one that you originally ordered.

    We look forward to seeing you again soon.

    Warm regards,

    Customer Service Department
    Amazon.co.uk

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    van Bol.com
    Releasedatum: 19 september 2012
    Kan iemand dit bevestigen?

  9. #34

    Standaard

    Bij bol.com staat dat hij binnen twee tot vier dagen wordt bezorgd. Ik heb hem nog nergens gezien, maar de officiële relesedatum is idd 19-09-2012
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  10. #35

    Standaard

    Kan iemand bevestigen dat dit idd een 2 disc versie wordt in Nederland??
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Bij bol.com staat dat hij binnen twee tot vier dagen wordt bezorgd. Ik heb hem nog nergens gezien, maar de officiële relesedatum is idd 19-09-2012
    Ok, wacht ik rustig af .. thx

  12. #37

    Standaard

    Krijg net een mail van bol.com dat de levering is vertraagd. Verwachte verzenddatum is nu pas 03-10.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  13. #38

    Standaard

    Ik heb de UK 2-disc, echt geweldig beeld, een genot om naar te kijken (laatst de superbit dvd weer eens gezien, maar ben hem nu weer aan het kijken). Een must have.

  14. #39

    Standaard

    Is de UK 2-disc Nederlands ondertiteld?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Is de UK 2-disc Nederlands ondertiteld?
    Ik vermoed van niet. Enkel Engels en Engels SDH. Heb hem zelf nog niet in de speler gehad, dus voorlopig kan ik enkel maar bevestigen van wat ik zie op de cover en dvdprofiler.

  16. #41

    Standaard

    UK versie heeft idd geen NL subs.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #42

    Standaard

    NL versie ook nog niet tegengekomen in de winkel...

  18. #43

    Standaard

    Kan de film nog nergens vinden in de winkels, zelfs geen afbeelding van de cover op het net.
    Volgen mij is de datum in Nederland van 19 september verschoven naar 14 november (wehkamp)

  19. #44

    Standaard

    Bol.com geeft nu ook 14 november als release datum aan.

  20. #45

    Standaard

    zavvi:

    2x disks:
    disk 1=bonusdisk Peter o toole revisits/making of/conversation spielberg/vintage features/premiere/advertising.
    Hele bonus disk is Ned ondertiteld (plus frans,duits en nog wat talen)
    Zullen ze dan ook wel in de Ned uitgave stoppen neem ik aan.

    disk 2 =Hoofdfilm: ondertitels Engels,Spaans,Hindi meer niet.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bol.com geeft nu ook 14 november als release datum aan.
    De release is inderdaad sterk naar achteren verplaatst in NL

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    WOW, dat ziet er fantastisch uit. Ik ga volgende week naar Londen en daar ga ik de50th Anniversary Limited Collector's Edition / Blu-ray + CD aanschaffen. Alleen al daarom heb ik er zin!!!
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  24. #49

    Standaard

    Ik ga voor de Amerikaanse heeft 2 schijfjes en is Nederlands ondertiteld.
    De Nederlandse uitgave heeft maar 1 disc lees ik op bol.com.

  25. #50

    Standaard

    Vloek ik nu als ik zeg dat ik deze nog nooit gezien heb?

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •