De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard James and the Giant Peach

    Ik zag op m'n werk (bij Van Leest) in de computer staan dat over 2 weken James and the Giant Peach op DVD uitkomt, maar ik heb er nog nergens iets over gelezen of gezien...
    Heeft iemand meer info over deze Nederlandse DVD release, zoals b.v. hoesontwerp of special features???

  2. #2

    Standaard

    Dit is in ieder geval de uk-versie:

    Ken deze film persoonlijk niet, maar het is van dezelfde regisseur als Nightmare before Christmas. Ben wel benieuwd eigenlijk. Wat kostie bij van Leest?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  3. #3

    Standaard

    Dit is de Aus. versie, die nog niet uit is.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  4. #4

    Standaard

    Nou, hij was vandaag dus nog niet binnen, maar als hij binnenkomt gaat hij bij Van Leest maar iets van 17,99 kosten, dus dat is geen verkeerde prijs!
    Ik hoop alleen DAT hij ooit nog binnen komt, want Disney is normaal nooit te laat met leveren!!!

  5. #5

    Standaard

    James.. een keer op belgie 1 gezien.
    Helaas is de eerste helft van de film live-action, omdat ze niet genoeg geld hadden om het helemaal stop-motion te filmen.
    Maar het tweede gedeelte is wel heel mooi in beeld gebracht (boven de oceaan).
    Als de dvd net zo mooi van kwaliteit en prijs is als 'A nightmare before christmas', dan weet ik het wel.
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •