Pagina 31 van 49 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #751

    Standaard

    Ik wacht nog op 15 4K films die ik tussen 27-04 en 29-04 besteld heb. Ze waren allemaal in stock toen ik ze bestelde. Nu staan ze niet eens meer op de website. E-mail verzonden aan Zavvi en als reactie te horen gekregen dat het een speciale order is (wat dat ook betekend). Wacht nu dus al 3 weken en ze zijn nog niet eens verzonden. In het verleden weinig problemen gehad met Zavvi. Ik snap dat alles langer kan duren in deze tijd maar hoe kan iets 3 weken duren om het op te sturen? Denk dat ze voortaan geen bestellingen meer moeten aannemen van artikelen die ze niet eens op voorraad hebben. En wil de films niet cancelen omdat de films enorm goedkoop waren (acties van 2 voor 22 euro/3 voor 33 euro/2 voor 32 euro). Ik wacht wel af...

  2. #752

    Standaard

    Bij Zavvi is geduld zeker een schone zaak, vooral in deze tijden. Ik geloof niet dat Zavvi een eigen magazijn o.i.d. heeft, maar zijn spullen betrekt van derde partijen. Verzending wordt misschien maar 1x per week gedaan, wat verklaart waarom ze nog niet verzonden zijn. Ik kreeg ook een melding dat de verzending van mijn UHD van "Saving Private Ryan" wat langer zou duren. Uiteindelijk komt het meeste hier wel aan. Als ik bij Amazon USA iets bestel, dan wordt het meestal wel redelijk snel verzonden, maar duurt het een eeuwigheid (3 weken of meer) voordat het hier arriveert. Ik heb me erop ingesteld dat de in Nederland van gehanteerde methode van voor 23.59 uur besteld, de volgende werkdag in huis, hier niet op gaat. Ik kan er niet zo mee zitten. En anders moet je gewoon voor iets meer geld bij Amazon UK bestellen. Die leveren over het algemeen wel snel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #753

    Standaard

    Het probleem is niet dat het allemaal wat langer duurt, maar het gebrek aan communicatie. Ze pretenderen namelijk nog steeds dat alle op voorraad zijnde goederen 'binnen 24 uur worden verzonden'. Dat is misleidend. Alle communicatie hierover moet echter vanuit de klant komen. Als je dan uiteindelijk een reactie krijgt van de klantenservice (tegenwoordig na 2 dagen), dan blijft het bij vage termen als 'Dit is een speciale order' of 'We streven er naar om alles zsm te verzenden', waarbij je dus nog steeds niks wijzer bent geworden wanneer iets verzonden gaat worden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Verzending wordt misschien maar 1x per week gedaan, wat verklaart waarom ze nog niet verzonden zijn.
    Dat geloof ik niet hoor. Zavvi kan het zich niet veroorloven om maar 1x per week te versturen, aangezien ze duizenden orders per dag binnenkrijgen. Ze zijn erg populair in de Benelux, Duitsland, het VK en Amerika.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 13-05-2020 om 18:00

  4. #754

    Standaard

    Met Zavvi moet je gewoon erg véél geduld hebben: het versturen kan soms al een tijdje duren en meestal zijn de pakjes ook enkele weken (soms 4 of 5) onderweg. Maar uiteindelijk komt het wel in orde hoor

  5. #755

    Standaard

    Bij mij zij er 4 films kwijt geraakt en heb gewoon het aankoop bedrag terug gestort gekregen.
    Het waren 4k films van een 3 voor 32 actie heb er 2 van ontvangen.

    Dus kan ik kijken of ik ze weer in een actie te pakken kan krijgen.

  6. #756

    Standaard

    Ze zijn bij mij 2 box-sets kwijt geraakt; in de tussentijd zijn ze OOP gegaan, dus ik kan ze niet meer bestellen.
    Wacht al 5 weken op een aantal films. Duurt allemaal te lang, je kunt niet op ze rekenen.
    --

  7. #757

    Standaard

    Dubbeltje en eerste rang gaat hier wel op

    Gewoon afwachten, komen echt wel. Kan soms weken tot 2 maanden of langer duren ja.

    Zavvi zit buiten de EU wat mensen ook wel eens vergeten.
    Als uw afleveradres zich buiten het Verenigd Koninkrijk of Guernsey bevindt, kan het zijn dat u onderworpen wordt aan invoerrechten en heffingen (inclusief BTW), die worden geheven nadat een levering het land van bestemming bereikt. Dergelijke extra kosten dienen door u gedragen te worden. U dient er rekening mee te houden dat het douanebeleid sterk per land kan verschillen. Wij raden u aan contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor verdere informatie.
    De EU-buitengrenzen zitten nu grotendeels dicht en er gaan maar heel weinig vluchten. Als de bestelling boven de €22 is, kan hij ook bij de douane liggen ter inklaring wat ook wel even kan duren (normaal al en in deze covid-tijd al helemaal)

    Ik bestel er niet vaak maar wel regelmatig en alles is altijd nog aangekomen. Maar als ik iets snel wil hebben koop ik dat echt ergens anders. Ook al gehad dat iets 'op voorraad' maanden duurde voordat het verzonden werd.
    Laatst aangepast door Oakey : 15-05-2020 om 18:44

  8. #758

    Standaard

    Ik heb hetzelfde euvel, maar niet alleen bij Zavvi. Twee dingen die ik in maart heb besteld zijn er nog niet en ik verwacht ze ook niet meer om eerlijk te zijn. Er zit natuurlijk een grens aan vertraging. Op een een gegeven moment kun je ze gewoon als verloren beschouwen. Duidelijk dat postbedrijven het lastig hebben op dit moment.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #759

    Standaard

    Ook ik sta al lang te wachten op 2 films & kreeg zojuist de volgende mail:

    Hallo Raymond.........,

    Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de ervaring die u heeft gehad met betrekking tot de vertraagde levering van uw bestelling.

    We hebben de afgelopen weken ongekende ordervolumes meegemaakt en vanwege deze onverwachte toename van bestellingen en de extra veiligheidsmaatregelen die zijn geïmplementeerd om onze werknemers te beschermen, zijn er vertragingen in verzendtijden te verwachten.

    Wij zorgen ervoor dat ons team zo snel mogelijk werkt om te zorgen dat u uw pakket zo snel mogelijk ontvangt. We zullen binnenkort verdere communicatie over uw bestelling verstrekken, dus blijf alstublieft uw e-mails en uw online account controleren voor verdere updates.

    Als u meer ondersteuning nodig heeft of aanvullende vragen heeft, neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.

    Vriendelijke groeten,

    Zavvi Nederland klantenservice

  10. #760

    Standaard

    2 Disney 4k besteld op 3 mei. Verzonden op 11 mei. In mijn brievenbus op 17 of 18 mei met priority mail

  11. #761

    Standaard

    Ik heb een negatieve review geplaatst op Trustpilot. Ik wacht al weken op 15 films. Zijn nog niet eens verzonden. Terwijl bij bestellen aangegeven stond "in stock en klaar om verzonden te worden". Heb zojuist een antwoord gekregen op Trustpilot waar een medewerker zegt dat alles opgelost is. Opgelost?! Puur damage control voor andere lezers op Trustpilot. Er is nog niks verzonden en negeren al mijn mails van de afgelopen weken. Het zijn een stel leugenaars en er klopt niks van. Ik was al jaren een vast klant. Dit was mijn laatste bestelling ooit bij Zavvi.

  12. #762

    Standaard

    6 mei een bestelling gedaan voor vier 4K Blu-ray's.
    Afgelopen vrijdag (15-05) is de eerst verzonden en gisteren (18-05) nog twee stuks,.. de laatste is nog niet verzonden.

    Ben benieuwd hoelang het duurt tot ze hier op de mat liggen maar meestal is dat wel binnen 2 weken na verzending.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    6 mei een bestelling gedaan voor vier 4K Blu-ray's.
    Afgelopen vrijdag (15-05) is de eerst verzonden en gisteren (18-05) nog twee stuks,.. de laatste is nog niet verzonden.

    Ben benieuwd hoelang het duurt tot ze hier op de mat liggen maar meestal is dat wel binnen 2 weken na verzending.
    Vandaag alle drie in de bus.

    De vierde is nog niet verzonden en dat duurt nu dus al 20 dagen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #764

    Standaard

    Ik heb 3 UHD's in de actie 3 voor 32 euro besteld op 22 april. Tot op heden nog steeds niets verzonden. Ik zal er ook maar eens een mailtje uitgooien.

  15. #765

    Standaard

    Bij mij staan er nog twee titels open van 13-04.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  16. #766

    Standaard

    Ik wacht ook nog steeds op Saving Private Ryan (4K) en Scarface (4K) die ik op 21 april heb besteld. Kennelijk zijn er leveringsproblemen, want ze zijn bij mij ook nog steeds niet verzonden. Ik heb geduld. De rest van de bestellingen druppelen binnen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #767

    Standaard

    Afgelopen weekend 2 uhd’s besteld die meteen erna verzonden zijn, ben benieuwd

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht

    De vierde is nog niet verzonden en dat duurt nu dus al 20 dagen.
    Vandaag de laatste verzonden "Angel Has Fallen 4K" ,.. valt op zich nog mee
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #769

    Standaard

    Weer mooie aanbieding 3 blu rays (4K) voor €32,-

    Let wel dat de levertijd zo rond de 7 maanden is.......grapje.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Weer mooie aanbieding 3 blu rays (4K) voor €32,-

    Let wel dat de levertijd zo rond de 7 maanden is.......grapje.
    Nou, bij Zoom UK kunnen ze er overigens ook wat van. Wacht al drie weken op een verzonden bestelling. Ik ga er maar vanuit dat dit door Corona komt, hoewel: Amazon UK laat zien dat het wel snel kan. Kennelijk maken Zavvi en Zoom gebruik van roeiboot-koeriersdiensten...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #771

  22. #772

    Standaard

    Ik kreeg vorige week binnen een week een titel van Zavvi, geleverd door PostNL. Erg netjes.

  23. #773

    Standaard

    Kortgeleden de limited edition box van Beyond The Door ontvangen. Helaas was het in een dunne bubbelenveloppe verpakt en was de post er zeer slordig mee omgesprongen. En dus was hij redelijk beschadigd aangekomen. Zavvi kon me geen nieuw exemplaar meer toesturen, want het was de laatste, maar ze hebben wel keurig het bedrag vergoed. Dat is dan nog iets. Liever had ik natuurlijk een ongeschonden exemplaar, maar de service is in dit geval tenminste in orde geweest.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #774

    Standaard

    Ik heb binnen een week eentje binnen van de 4 die verstuurd zijn, altijd grappig hoe ze op verschillende dagen binnen kunnen komen.

  25. #775

    Standaard

    Ik heb vier bestellingen gedaan drie weken geleden. De eerste die is verzonden moet nog altijd aankomen, maar de rest die later is verzonden is al binnen. Geen peil op te trekken die verzendingen van Zavvi. Hij zal wel weer ergens in een sorteercentrum liggen.

Pagina 31 van 49 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •