Pagina 41 van 49 EersteEerste ... 31373839404142434445 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #1001

    Standaard

    De douane erkent dat je dubbele btw moet betalen als je blu ray niet goed is. Dan moet ZAVVI weer een garantieverklaring gaan opsturen. Echt niet te filmen. Je bent gewoon je kosten kwijt want je hebt het artikel aangenomen of dat product nou goed is of niet daar heeft Den Haag lak aan. Lekker verdienen daar.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #1002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Een (commercieel) pakketje met een waarde van 0 euro wordt sowieso bij de douane, denk ik, al als verdacht aangemerkt. Naar mijn weten vermeldde Zavvi voorheen wel een waarde op hun pakketten, maar helemaal zeker weet ik dat niet omdat ik hiervan geen afbeeldingen heb. In je besteloverzicht bij Zavvi kun je ook zien dat er bij acties als 2 voor 32 euro bij beide artikelen een waarde vermeld staat, die opgeteld dan op het te betalen totaalbedrag (incl. verzendkosten) uitkomt.
    hier een screenshot van de order zoals hij in mijn account staat: 1 arrow titel op €0, 1 op volledig bedrag; die linker heb ik binnen na betalen inklaringskosten en bedrag op pakket was €18,99.

    voorbeeld 2.jpg

    Er is ook goed nieuws te melden, vandaag een Zavvi pakket binnen zonder kosten, net als eerder gemeld ook met IOSS stempel; was binnen een week binnen
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 07-08-2021 om 00:12
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #1003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hier een screenshot van de order zoals hij in mijn account staat: 1 arrow titel op €0, 1 op volledig bedrag; die linker heb ik binnen na betalen inklaringskosten en bedrag op pakket was €18,99.

    edit; lukt me nog niet om foto te plaatsen..

    Er is ook goed nieuws te melden, vandaag een Zavvi pakket binnen zonder kosten, net als eerder gemeld ook met IOSS stempel; was binnen een week binnen
    Nou laten we hopen dat de rest ook zo wordt gestuurd. Zit nog op veel te wachten helaas.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #1004

    Standaard

    Zojuist hier ook 3 pakjes binnen gekregen van Zavvi zonder extra kosten. Toch weer een meevaller.

  5. #1005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roembout Bekijk bericht
    Zojuist hier ook 3 pakjes binnen gekregen van Zavvi zonder extra kosten. Toch weer een meevaller.
    Ook met IOSS-stempel op de verpakking? Dat zou dan de verklaring zijn. Als ze dat inmiddels geregeld hebben, kunnen we daar weer wat zorgelozer bestellen.

  6. #1006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Ook met IOSS-stempel op de verpakking? Dat zou dan de verklaring zijn. Als ze dat inmiddels geregeld hebben, kunnen we daar weer wat zorgelozer bestellen.
    Er zat inderdaad bij elk pakje een IOSS-stempel erop.

    Gisteravond echter kreeg ik een betaalverzoek in de PostNL app voor één van die pakjes. Beetje vreemd. Misschien een fout in hun systeem dat dat verzoek nu pas komt. Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken.

  7. #1007

    Standaard

    het blijft verwarrend, bij mij tot nu voor alle pakketten extra moeten betalen, 1 pakket inmiddels binnen en heeft zo'n IOSS stempel dus ben bang het een kwestie van pech/geluk is (stempel is erg klein, misschien wordt het soms niet gezien door degene die het pakketje inklaart )
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roembout Bekijk bericht
    Er zat inderdaad bij elk pakje een IOSS-stempel erop.

    Gisteravond echter kreeg ik een betaalverzoek in de PostNL app voor één van die pakjes. Beetje vreemd. Misschien een fout in hun systeem dat dat verzoek nu pas komt. Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken.
    Niet betalen dan dus, PostNL maakt hier een fout. De btw is al geïnd, dus er valt niks meer in te klaren.

  9. #1009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Niet betalen dan dus, PostNL maakt hier een fout. De btw is al geïnd, dus er valt niks meer in te klaren.
    Ik was niet van plan om te gaan betalen inderdaad. Het is niet mijn probleem dat zij hun zaken niet op orde hebben.

  10. #1010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roembout Bekijk bericht
    Ik was niet van plan om te gaan betalen inderdaad. Het is niet mijn probleem dat zij hun zaken niet op orde hebben.
    Wat je wel moet doen is de nota aanvechten, motiveer waarom je niet wilt betalen, dat dus de btw al betaald is. Voeg zo mogelijk bewijsmateriaal toe.

    Dit om te voorkomen dat je straks gezeur krijgt met een incassobureau.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #1011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Wat je wel moet doen is de nota aanvechten, motiveer waarom je niet wilt betalen, dat dus de btw al betaald is. Voeg zo mogelijk bewijsmateriaal toe.

    Dit om te voorkomen dat je straks gezeur krijgt met een incassobureau.
    Maar kan dat? Als je niet betaalt gaat normaal gesproken het pakje retour denk ik? Is het niet aan hen om te zorgen dat ze dat doen, ook al hebben ze het pakje dus al afgeleverd?

  12. #1012

    Standaard

    Ik zou altijd reageren. Nooit een goed idee om rekeningen of betalingsherinneringen te negeren, zelfs als je in je recht staat.

  13. #1013

    Standaard

    vandaag 2 pakketten binnen allebei met IOSS stempel; 1 zonder extra kosten en voor 1 heb ik eergisteren via de app inklaringskosten betaald en dus 2 dagen later binnen.

    Heel vreemd, volgens mij mag postnl pakketten met een IOSS stempel niet inklaren omdat de BTW al is ingehouden; formeel is dat ook zo omdat de prijzen op de Zavvi site inclusief Engelse VAT zijn welke ongeveer gelijk is aan de NL BTW.

    Ik ga morgen bezwaar aantekenen bij post.nl, kijken hoe ze dit gaan behandelen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #1014

    Standaard

    Gisteren de schitterende documentaire ''The Last Dance (over Basketbal legende Michael Jordan, en deze docu zit in een prachtige stevige box)'' binnengekregen, welke een waarde van € 41,99 heeft wat op de doos staat. Bij mij staat er geen enkele sticker of stempel op, wat vermeldt dat ik nog moet betalen ofzo. Doos bevatte enkel zo'n gele Community goods sticker. Happy dus dat ik niks hoef te betalen wat betreft invoeringskosten.

  15. #1015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gisteren de schitterende documentaire ''The Last Dance (over Basketbal legende Michael Jordan, en deze docu zit in een prachtige stevige box)'' binnengekregen, welke een waarde van € 41,99 heeft wat op de doos staat. Bij mij staat er geen enkele sticker of stempel op, wat vermeldt dat ik nog moet betalen ofzo. Doos bevatte enkel zo'n gele Community goods sticker. Happy dus dat ik niks hoef te betalen wat betreft invoeringskosten.
    deze ook ontvangen zonde extra kosten, zelf wel met een IOSS stempel (kleine zwarte stempel midden onderin op label) en ook opvallend, een nieuwe streepjescode sticker geplakt over degene die al op het pakket stond
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #1016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    deze ook ontvangen zonde extra kosten, zelf wel met een IOSS stempel (kleine zwarte stempel midden onderin op label) en ook opvallend, een nieuwe streepjescode sticker geplakt over degene die al op het pakket stond
    Toch raar dat sommige pakketten dan wel ontsnappen aan de inklaringskosten. Persoonlijk vind ik het niet erg hoor

  17. #1017

    Standaard

    Ik denk dat ze gewoon steekproefsgewijs deze zendingen afhandelen. Is op zich niet goed, want je wilt als ontvanger duidelijkheid hebben, maar we zitten nog steeds in een overgangsfase. Voorlopig voor mij geen bestellingen bij Zavvi zolang het nog te veel een kwestie van geluk hebben lijkt. Ik blijf voor UK-bestellingen een absolute voorkeur voor Amazon UK houden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #1018

    Standaard

    Het wordt steeds slechter bij Post.nl Ik zat op een pakketje te wachten Shrek steelbook en wat denken jullie heeft Post.nl het pakketje teruggestuurd.
    Thank you for getting in touch about your order.

    Your package has been returned to us. I am sorry for the inconvenience.

    We would like to offer you a replacement or a refund.

    If you choose a replacement, it will be sent to the same delivery address, because once the order has been validated we cannot modify it.

    Could you please confirm your deliver address?

    If you choose a refund, it will be processed within 3-5 working days.

    We apologise for any inconvenience this may cause while we await your response.

    If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help.

    Kind regards,

    tanyerah

    Zavvi Team

    En ja ik woon al 21 jaar op hetzelfde adres.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  19. #1019

    Standaard

    Ik word een beetje verdrietig van die prijzen tegenwoordig op Zavvi. Ze waren altijd zo lekker goedkoop...

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik word een beetje verdrietig van die prijzen tegenwoordig op Zavvi. Ze waren altijd zo lekker goedkoop...
    Noem eens wat voorbeelden, want ik merk niet echt verschil met voorheen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #1021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Noem eens wat voorbeelden, want ik merk niet echt verschil met voorheen.
    (Nieuwe) boutique label releases bv. Voorheen tussen de 18-20 euro, nu 25-40 euro.

    A Tale of Two Sisters, El Topo, The Holy Mountain (Arrow): 33 euro! Tremors, Crash, Pitch Black (Arrow): 25 euro! Phantasm box set (Arrow): voorheen 30 euro (geen actie!), nu 66 euro! Do the Right Thing, Roma, Moonrise Kingdom, Dazed & confused (Criterion): 40 euro! Short Circuit 2 (88 Films): 29,5 euro! etc etc. En dit is nog maar een steekproef. Wie betaalt dat nou?

    Ik vind het in ieder geval een bizarre prijsstijging, want ze waren altijd een stuk goedkoper. De coronacrisis heeft ze geen windeieren gelegd.

  22. #1022

    Standaard

    Het was mij ook opgevallen. De prijzen zijn kort geleden een stuk omhoog geschoten.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #1023

    Standaard

    OK. Maar dat zijn ook allemaal niet alledaagse titels. De standaard ‘blockbusters’ zijn in prijs niet echt gestegen en ook de acties van 2 voor 28 euro of 2 voor 32 euro bestaan nog steeds. Maar daar zitten waarschijnlijk geen titels tussen die jullie zoeken, denk ik.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #1024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    OK. Maar dat zijn ook allemaal niet alledaagse titels. De standaard ‘blockbusters’ zijn in prijs niet echt gestegen en ook de acties van 2 voor 28 euro of 2 voor 32 euro bestaan nog steeds. Maar daar zitten waarschijnlijk geen titels tussen die jullie zoeken, denk ik.
    Ook die acties waren voorheen een stuk goedkoper. Toen was het 2 voor 15 euro en 2 voor 23 euro.

  25. #1025

    Standaard

    Opvallend van die prijzen van de Arrow uitgaves, aangezien Zavvi Arrow heeft overgenomen zou je verwachten dat ze misschien juist bij hen wat goedkoper zouden zijn..

Pagina 41 van 49 EersteEerste ... 31373839404142434445 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •