Pagina 1 van 49 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #1

    Standaard Zavvi.nl

    Sorry als er al een zavvi.nl topic was, maar heb gezocht en niet gevonden...

    Bij deze dus; ik krijg zojuist een mailtje van zavvi met 10% korting op alle blu-rays, maar heb verschillende geprobeerd en werkt voor geen meter... iemand anders nog deze mail ontvangen? De code is trouwens BLU10NL.

  2. #2

    Standaard

    Heb ik ook gehad, dus de mail zal authentiek zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door littleduck Bekijk bericht
    Sorry als er al een zavvi.nl topic was, maar heb gezocht en niet gevonden...

    Bij deze dus; ik krijg zojuist een mailtje van zavvi met 10% korting op alle blu-rays, maar heb verschillende geprobeerd en werkt voor geen meter... iemand anders nog deze mail ontvangen? De code is trouwens BLU10NL.
    Code werkt alleen in de browser chrome. Je kunt beter gewoon op zavvi.com bestellen, want ze hanteren een hele ruime wisselkoers op zavvi.nl

  4. #4

    Standaard

    dan heb ik een andere mail gehad. Ik heb er een gehad waarin stond dat ze me misten na mijn laatste aankoop (terwijl ik er nog niet eens wat had besteld, alleen een acount aangemaakt) met een code voor 10% korting op alles

  5. #5

    Standaard

    de reactie van zavvi :
    zavvi.nl heeft ook gereageerd op zijn of haar link.
    zavvi.nl schreef: Vervelend dat te horen. Soms lijken bepaalde servers de code niet te pakken , dus wat zou kunnen helpen is een andere computer gebruiken. Dat kan natuurlijk lastig zijn, dus lukt dat niet, weet dan dat die korting hoe dan ook geldig is. Je hebt er recht op voor iedere Blu-ray die je bestelt tot en met 31 mei. Lukt het niet dan kan je de korting voor je order gewoon opeisen door een berichtje via je account te sturen naar de klantenservice, die corrigeren dan de prijs in systeem. Als je hier ook je ordernummer laat weten kijken wij het graag voor je na.

  6. #6

    Standaard

    kreeg zojuist nog een mailtje van zavvi:
    zavvi.nl schreef: Mocht het gisteren niet gelukt zijn, probeer het vandaag nog een keer. Er is wat gesleuteld aan de techniek en de servers lijken de code weer op te pakken

    en nu werkt het wel met de 10% kortingscode; toch netjes dat ze nog even mailen.

  7. #7

    Standaard

    Op Zavvi.nl zie ik vooral bij 2 voor €12 of 2 voor €14 blu-rays staan zonder Nederlandse ondertiteling. Wel apart voor een .nl-site. Ik zie een aantal films in een 25th of 35th Anniversary Edition (Taxi Driver, Stand By Me), maar volgens de gegevens bij de blu-ray zijn ze zonder NL subs.
    Klopt dat, of hebben de meeste blu-rays of de site wel gewoon Nederlandse ondertiteling?

    Bij de films [REC] en [REC]2 vermelden ze er zelfs bij dat de audio Engels(!!) is, terwijl het Spaanse films zijn.

  8. #8

    Standaard

    zavvi.nl verkoopt Engels product.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Zavvi.nl verstuurd vanuit engeland, daarom duurt het ook iets langer voordat je je bestelling binnen hebt. Er zijn wel dvds en blurays met nederlandse ondertiteling te koop op zavvi.nl alleen word het niet altijd aangegeven. Ik had laatst het eerste seizoen van the big bang theory besteld in de aanbieding en op de site stond niet aangegeven of er nl ondertiteling bijzat (hoeft voor mij ook niet perse) ik kreeg em deze week binnen en op de hoes stond bij subtitles dutch.

    Het beste is om te kijken naar een site waar dit soort info staat aangegeven over uk import

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Zavvi.nl verstuurd vanuit engeland, daarom duurt het ook iets langer voordat je je bestelling binnen hebt. Er zijn wel dvds en blurays met nederlandse ondertiteling te koop op zavvi.nl alleen word het niet altijd aangegeven. Ik had laatst het eerste seizoen van the big bang theory besteld in de aanbieding en op de site stond niet aangegeven of er nl ondertiteling bijzat (hoeft voor mij ook niet perse) ik kreeg em deze week binnen en op de hoes stond bij subtitles dutch.

    Het beste is om te kijken naar een site waar dit soort info staat aangegeven over uk import
    http://blurayspecs.co.uk/

    Deze site houdt dit allemaal netjes in de gaten.
    I Love My Sci-Fi

  11. #11

    Standaard

    Zavvi.nl neemt er wel de tijd voor zeg. Ruim drie weken wachten voordat ze het product op de post doen. Volgens nog eens vijf week wachten tot dat de blu-ray binnen is.... Dit moet toch sneller kunnen?

    Iemand die BFI`s en/of masters of cinema blu-rays al op de post zitten?

  12. #12

    Standaard

    Idd, ik had eind april een cd besteld en die is nog niet binnen. Normaal gesproken duurt het ongeveer een week

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Iemand die BFI`s en/of masters of cinema blu-rays al op de post zitten?
    Yep van onderstaande:

    4 mei
    Coeur fidèle

    3 mei
    L'Age d'or
    More
    Before the Revolution


    Ik wacht nog op Le Mans die 28 april is verstuurd, ze hebben nog maar weinig op voorraad lijkt het wel, want er wordt niets meer dezelfde dag of de dag er op verstuurd, maar ja ze zijn wel goedkoop...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    hmmm lekker dan, hier staan ze allemaal op: Awaiting Stock Pick...
    Heb ook nog drie bestellingen onderweg , die zitten al sinds 16/04/2012 op de post. Duurt allemaal wel erg lang zo..

    Ook de pre-order van pillow talk hebben ze nog niet verwerkt, maar dat is maat beter ook wat dies weet wat goedkoper geworden

    EDIT: amazon.co.uk is nu net vet goedkoper worden met de BFI`s !!

  15. #15

    Standaard

    Toch jammer, Zavvi heeft soms goede prijzen maar met beschikbaarheid en levertijden zijn ze niet echt betrouwbaar. Afgelopen zaterdag nog iets besteld en de zelfde dag nog verzonden maar met mijn vorige bestellingen duurde het soms ook wel twee weken.


    Het blijft een beetje een haat/liefde verhouding, leuke prijzen maar altijd maar weer afwachten wanneer het op de mat ligt.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    hmmm lekker dan, hier staan ze allemaal op: Awaiting Stock Pick...
    Heb ook nog drie bestellingen onderweg , die zitten al sinds 16/04/2012 op de post. Duurt allemaal wel erg lang zo..

    Ook de pre-order van pillow talk hebben ze nog niet verwerkt, maar dat is maat beter ook wat dies weet wat goedkoper geworden

    EDIT: amazon.co.uk is nu net vet goedkoper worden met de BFI`s !!
    Pillow Talk had ik al veranderd van 11,95 naar 11,45, voor die 10 cent ga ik hem niet nog eens cancellen en weer bestellen

    Vet goedkoper valt wel mee met een wisselkoers van rond de 1,25 op dit moment, maar scheelt toch weer zo'n 50 cent per BD.
    Laatst aangepast door peptalk : 08-05-2012 om 20:55 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #17

    Standaard

    Ik wacht ook al 2 weken op 2 bestellingen, maar ach, ik heb geen haast.

  18. #18

    Standaard

    Pillow Talk via Amazon UK gister binnen!

  19. #19

    Standaard

    Ook ik wacht al twee weken op een bestelling om nog maar verstuurd te worden...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Pillow Talk via Amazon UK gister binnen!
    Maar geannuleerd bij zavvi en besteld bij amazon uk.

  21. #21

    Standaard

    Zavvi

    Mijn eerste bestelling vorig jaar bij Zavvi was gelijk een slechte ervaring, een dvd besteld en direct betaald met paypal. Levertijd zou een week zijn, na 2 weken nog niks binnen. Bij besteloverzicht op de website van Zavvi niks terug te vinden, ook geen e-mail gehad van Zavvi.

    Ik heb Zavvi een e-mail gestuurd, kreeg een automatische e-mail terug van hun Zavvi. Vervolgens niks meer. Na enkele dagen nog niks. Ik weer een e-mail gestuurd naar Zavvi, kreeg ik weer een automatische e-mail terug van Zavvi. Na enkele dagen kreeg ik een e-mail van Zavvi waarin stond dat ik niet betaald had en daar mee was de zaak klaar van hun kant.

    Ik heb toen bij paypal een procedure op gestart om mijn geld terug te krijgen van Zavvi, na ongeveer 2 weken had ik mijn geld terug.

    Slechte communicatie bij Zavvi, en Zavvi had ook mijn geld gestolen.
    Nooit meer Zavvi

  22. #22

    Standaard

    PayPal is nooit een goed idee om op sites mee te betalen.

    Handelaars staan daar niet positief tegenover, het duurt enkele dagen voordat het bedrag in hun bezit is, en paypal kan het elk moment zonder bewijzen of zo het terugstorten.

  23. #23

    Standaard

    Ik heb alleen maar goede ervaringen met paypal, als ik via ebay iets koop bij iemand in UK of USA dan heb ik de volgende dag al positieve feedback ontvangen over mijn snelle betaling.
    Enkele weken terug ook nog naar iemand in België geld overgemaakt, kreeg ook de andere dag bevestiging dat het geld ontvangen was.

    Paypal heeft ook mijn geld terug gehaald bij Zavvi, dat is ook positief. Zavvi had mijn geld gestolen.

  24. #24

    Standaard

    Waarom is Zavvi steeds vetgedrukt?

  25. #25

    Standaard

    Kreeg eergisteren de volgende mail van zavvi.nl over mijn pre-order van Pillow Talk van enkele maanden geleden:


    Hello Marcel Hoeve,

    Thanks for placing your order with us at Zavvi Nederland, order number XXXXXXXXX.

    We're sorry that your order for the product(s) below has not yet been sent.

    Pillow Talk (Limited Edition Digibook)

    We're sorry this has happened. We're continuously looking for ways to improve the service we offer to you and we really hope you'll give us a chance to do better next time.

    We're still following this up with our suppliers and we'll keep you updated on the status of your order.

    You can check the status of your order by clicking on order tracking in your account pages.

    Thanks for your patience, if you have any further questions please contact our customer services colleagues and they'll be happy to help.

    Many Thanks,

    Zavvi Nederland Team


    Vreemd.

Pagina 1 van 49 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •