Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 192526272829
De resultaten 701 tot 707 van 707 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zavvi verstuurt altijd alles apart.
    Klopt, en dan zou je denken dat er op z'n minst 1 van de 2 pakketten zou zijn aangekomen, maar ze zijn er allebei nog steeds niet na ruim 4 weken. Volgens Zavvi kon ik kiezen voor het opnieuw verzenden van de bestelling of terugbetaling van mijn geld. Ik heb voor het laatste gekozen. Jammer.

Standaard

Waarom niet opnieuw verzenden?

Enniewee, geef het nog even. Het langste dat ik ooit heb moeten wachten op een pakketje was 2 maanden. Gelukkig maar een enkele keer voorgekomen.

Standaard

Waarom niet opnieuw verzenden?
    Ik wil het risico niet lopen dat ook die 2 pakketjes niet aankomen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik wil het risico niet lopen dat ook die 2 pakketjes niet aankomen.
    Vreemd, ik heb bij Zavvi nog nooit gehad dat er iets niet aankwam en ik bestel al jaren bij ze. Denk dat ik inmiddels al tientallen films bij ze heb besteld en nog nooit ook maar één kwijt.

Standaard

Je hebt wel een bevestiging gehad in de mail dat ze zijn verzonden en ze staan ook op groen in Mijn Bestellingen op Zavvi?

De levertijd varieert nogal, omdat Zavvi gebruik maakt van de goedkoopste koeriersbedrijven. In de UK is dat Royal Mail, maar als het in Nederland aankomt is het maar de vraag wie jouw pakketje komt leveren. Ik heb bestellingen gehad die binnen 5 dagen binnen waren, maar ook enkelen die pas na 4-8 weken op de spreekwoordelijke deurmat vielen.

Tot nu toe zijn 159 van de 160 bestellingen die ik daar heb gedaan allemaal aangekomen.

Standaard

Je hebt wel een bevestiging gehad in de mail dat ze zijn verzonden en ze staan ook op groen in Mijn Bestellingen op Zavvi?
    Ja. Zavvi heeft het geld al terug gestort. Komen de pakketjes alsnog dan meld ik dat wel bij Zavvi.

Pagina 29 van 29 EersteEerste ... 192526272829

Instellingen bij het plaatsen van berichten