Pagina 24 van 49 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #576

    Standaard

    Ik overweeg om de eerste 10 star trek films in de steelbook versie aan te kopen.
    Heeft er iemand een idee hoe Zavvi zo'n bestelling verpakt.
    Heb in het verleden niet zo'n goede ervaringen gehad met hun steelbooks die in een enveloppe werden verzonden.

  2. #577

    Standaard

    Ik heb een vijftal steelbooks bij hun besteld het laatste jaar.
    Ik weet niet meer exact hoe ze verpakt waren, maar ik weet wel nog dat ik zeer tevreden was en geen beschadigingen had. Als ik me niet vergis was het in een kartonnen doosje, bubble wrap rond de steelbook zelf.

    Ik was er kortom dus zeer tevreden van!

  3. #578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Ik heb een vijftal steelbooks bij hun besteld het laatste jaar.
    Ik weet niet meer exact hoe ze verpakt waren, maar ik weet wel nog dat ik zeer tevreden was en geen beschadigingen had. Als ik me niet vergis was het in een kartonnen doosje, bubble wrap rond de steelbook zelf.

    Ik was er kortom dus zeer tevreden van!
    Bedankt voor de info.

  4. #579

    Standaard

    De laatste paar maanden een stuk of 20 steelbooks besteld. Allemaal onbeschadigd aangekomen in kartonnen doosjes.

  5. #580

    Standaard

    Ik blijf me er nog steeds over verbazen dat items, die tegelijkertijd verzonden zouden moeten zijn, toch apart van elkaar arriveren.

    Ik heb (begin) vorige week twee blu-rays uit de Arrow sale besteld. De ene is na 5 dagen aangekomen (via Royal Mail NL), maar de ander is nog steeds onderweg. Waar blijft die bestelling?

  6. #581

    Standaard

    Kan uit en ander distributiecentrum komen of vervoerd worden door een andere maatschappij of verkeerd gesorteerd zijn of net in een andere bulk partij terecht zijn gekomen of kwijt geraakt zijn of gestolen zijn of verkeerd bezorgd zijn. Misschien zijn er nog wel wat andere mogelijkheden, m.a.w. nog even geduld hebben dus.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #582

    Standaard

    Voor het eerst sinds tijden weer eens wat blurays gekocht, zavvi blijkt dan toch het goedkoopst (Alien Covenant, Duel en Jurrasic World), ook door de gratis verzending vanaf €20.

  8. #583

    Standaard

    Zavvi gaat me een vervangend exemplaar toesturen. Ik geloof niet dat ie nog gaat komen na een maand.

  9. #584

    Standaard

    Bij mij is onlangs ook een bestelling niet aangekomen. Ze storten het geld terug want de steelbook (ghost in the shell 4k) is inmiddels uitverkocht. Bijna € 38, was een dure. Ik denk dat ik voortaan voor de duurdere bestellingen toch maar bij amazon.co.uk blijf. In de regel is het dan in ieder geval een stuk sneller binnen.

  10. #585

    Standaard

    Bij mij laatst ook een deel van de verzending niet aangekomen. Ze sturen me nieuwe exemplaren. Gebeurt gelukkig niet vaak. Maar als ik bovenstaande berichten lees doet het toch vermoeden dat er wat meer aan de hand is. Of geloven we in toeval?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #586

  12. #587

    Standaard

    Mijn orders van de laatste weken zijn goed aangekomen, allemaal los verzonden in bubbeltjesenvelop. Heb me zelfs aan een pre-order gewaagd (War for the planet of the apes) omdat ik aan het gratis-verzendbedrag van €20 wilde komen. Eens kijken hoe snel die komt.
    Laatst aangepast door Oakey : 24-09-2017 om 10:52

  13. #588

    Standaard

    moet wel zeggen dat ik nooit problemen heb gehad met de service van zavvi.
    bij problemen altijd vervanging of geld terug gekregen.

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Bij mij laatst ook een deel van de verzending niet aangekomen. Ze sturen me nieuwe exemplaren. Gebeurt gelukkig niet vaak. Maar als ik bovenstaande berichten lees doet het toch vermoeden dat er wat meer aan de hand is. Of geloven we in toeval?
    Het lijkt erop dat er bij de post steeds meer achterover gedrukt wordt. Ik heb van weliswaar WOWHD dus niet Zavvi ook een 4K disc nooit ontvangen.
    Is ook de laatste keer dat ik daar wat besteld heb overigens, waar Zavvi netjes een vervangende stuurt (1x nodig gehad) zegt WOWHD doodleuk: controleer maar bij je lokale post sorteercentrum, verder kunnen we niks doen.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat er bij de post steeds meer achterover gedrukt wordt. Ik heb van weliswaar WOWHD dus niet Zavvi ook een 4K disc nooit ontvangen.
    Is ook de laatste keer dat ik daar wat besteld heb overigens, waar Zavvi netjes een vervangende stuurt (1x nodig gehad) zegt WOWHD doodleuk: controleer maar bij je lokale post sorteercentrum, verder kunnen we niks doen.
    Dat is natuurlijk wel heel raar. Zij zijn als verzender verantwoordelijk voor het leveren van de goederen.
    Als ontvangen kun je geen verzoek indienen bij de post, dat kan alleen de verzender.
    Met credit card of iDeal betaald? Credit card kun je terug laten boeken.

    Met Zavvi nog nooit problemen gehad, ook onlangs weer wat in huis gekregen, al zijn levertijden wel heel divers.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #591

    Standaard

    15% off actie: https://www.zavvi.nl/offers/eu-exclusive.list

    Zitten ook Guardians 2 en Alien Covenant bij.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #592

    Standaard

    Bij mij zijn de laatste drie bestellingen (die per post verzonden worden) niet aangekomen. Na veel gezeur krijg je wel het geld terug, maar ik hou het voorlopig bij amazon. Overigens komen dingen met pakketpost (via Zavvi) wel gewoon aan, maar daar zit dan ook een traceercode bij.

  18. #593

    Standaard

    De klantenservice is inderdaad slecht soms. Ik betaal altijd via paypal, dus mijn geld terug krijgen komt wel goed als het moet.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  19. #594

    Standaard

    Eerste bestelling bij zavvi geplaatst, ik ben benieuwd. Is de klantenservice in het Nederlands of Engels?

  20. #595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Eerste bestelling bij zavvi geplaatst, ik ben benieuwd. Is de klantenservice in het Nederlands of Engels?
    Beide. Er zijn medewerkers die ook antwoorden in het Nederlands, maar de meeste zijn Engelse. Dus je kan ook NL reacties krijgen.

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zavvi gaat me een vervangend exemplaar toesturen. Ik geloof niet dat ie nog gaat komen na een maand.
    Het is bijna niet te geloven, maar mijn verloren gewaande blu-ray lag vandaag, na bijna twee maanden, in de bus.

    Nu heb ik dus twee exemplaren. Iemand interesse in de Arrow release van Hellraiser, geseald?

  22. #597

    Standaard

    Heeft er iemand ervaring met vertraging bij Zavvi.com? Ik wacht nog op Hannibal seizoen 1-3 en die is op 2 oktober verstuurd. De Sinbad boxset heb ik afgelopen dinsdag besteld en die kwam vandaag al binnen!

  23. #598

    Standaard

    Het kan soms wel ff duren maar ik krijg altijd alles binnen.

  24. #599

    Standaard

    Nou dit is lang niet zo altijd. Ik bestel regelmatig en twee maanden geleden bestelde ik Sugarland Express. Na twee weken nog niks verstuurd. Na vele mailtjes zouden ze er achter aan gaan. Na een maand nog niks. Weer gemaild. Weer zouden ze er achter aan gaan. Nou ruim een maand zie ik op de site staan UITVERKOCHT. Dat kan, mijn mij bestelling was van twee maanden terug. Gisteren gemaild. Krijg ik te horen niet meer leverbaar. Geen compensatie niks. Twee maanden wachten en dan zeggen hij is uitverkocht. Lekkere drollen daar. Uiteraard krijg ik mijn geld terug, maar je verwacht toch wat meer in de vorm van een kleine korting bij de volgende bestelling. Letterlijk zeiden ze dit......

    Nogmaals mijn excuses dat wij u hier niet op de hoogte hebben gehouden. Alshet mogelijk was om een compensatie aan te bieden, hadden wij het al voor ugedaan. Helaas bieden wij geen gebaar van goedewil wanneer een productvervolgens is uitverkocht nadat de bestelling geplaatst is. Als u verder nogvragen hebt, neem dan contact met ons op en iemand van ons team zal u graagverder helpen. Met vriendelijke groet, Ludovic Zavvi Klantenservice
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  25. #600

    Standaard

    Ja heb ik ook wel eens gehad. Er wordt daar gewoon niet actief gekeken naar openstaande orders, je moet het zelf in de gaten houden. Dat werkt bij andere shops misschien beter maar ja, ze moeten ergens de kosten drukken zodat ze met aantrekkelijke prijzen kunnen blijven komen. Of je gaat voor de laagste prijzen, of je gaat voor de beste service, dat gaat gewoon niet samen.

Pagina 24 van 49 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •