Pagina 32 van 49 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste
De resultaten 776 tot 800 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #776

    Standaard

    Hier alles binnen van recente 4K/bluray-bestelling, stuk of 6 verspreid over een dikke week. De eerst kwam een week na bestelling, de laatste iets van een week later

  2. #777

    Standaard

    De blu-ray waar ik nog op zat te wachten viel gisteren ook op de mat.

  3. #778

    Standaard

    Ik heb nog niet zo heel vaak bij Zavvi besteld en ken ze nog niet zo goed, maar het klopt dat ze uit Groot Brittannië verzenden toch? Of zijn er ook andere landen waar het pakketje vandaan kan komen? De website is er niet 100% duidelijk over.

  4. #779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb nog niet zo heel vaak bij Zavvi besteld en ken ze nog niet zo goed, maar het klopt dat ze uit Groot Brittannië verzenden toch? Of zijn er ook andere landen waar het pakketje vandaan kan komen? De website is er niet 100% duidelijk over.
    Ze verzenden vanuit Guernsey. Er zit ook altijd een gele sticker op het pakketje. Ze versturen alles in aparte pakketjes.
    535E313A-3598-4612-8B90-E1A49F245043.jpeg
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #780

    Standaard

    Nu toch even zeiken want één van de Criterion-exemplaren (Being There) is kapot aangekomen. Tweede keer in korte tijd dat het misgaat. Op mijn feedback krijg ik de respons dat ze helaas geen nieuw exemplaar kunnen opsturen en dat ze het bedrag zullen terugstorten, want hij zou momenteel niet meer op voorraad zijn. Maar als ik vervolgens hun sale bekijk, dan zie ik dat hij nog wel gewoon te koop staat!? Niet zo blij met deze actie, omdat je weer twee titels moet kopen om hetzelfde bedrag kwijt te zijn (nog los van de verzendkosten). Deze keer dus iets minder tevreden met Zavvi. Ik heb ze weer een mail gestuurd met de vraag of het wel klopt, maar verwacht er weinig van eerlijk gezegd. Waarschijnlijk hebben ze de actie al ingezet en zal het te laat zijn. We wachten het nog even af...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #781

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Nu toch even zeiken want één van de Criterion-exemplaren (Being There) is kapot aangekomen. Tweede keer in korte tijd dat het misgaat. Op mijn feedback krijg ik de respons dat ze helaas geen nieuw exemplaar kunnen opsturen en dat ze het bedrag zullen terugstorten, want hij zou momenteel niet meer op voorraad zijn. Maar als ik vervolgens hun sale bekijk, dan zie ik dat hij nog wel gewoon te koop staat!? Niet zo blij met deze actie, omdat je weer twee titels moet kopen om hetzelfde bedrag kwijt te zijn (nog los van de verzendkosten). Deze keer dus iets minder tevreden met Zavvi. Ik heb ze weer een mail gestuurd met de vraag of het wel klopt, maar verwacht er weinig van eerlijk gezegd. Waarschijnlijk hebben ze de actie al ingezet en zal het te laat zijn. We wachten het nog even af...
    Hoe erg beschadigd?

  7. #782

    Standaard

    Doosje is flink kapot , maar van binnen weet ik het niet, want heb hem niet uit de seal gehaald. Ik schat in dat de binnenkant niet beschadigd is. Dus met een nieuw doosje zou het al opgelost kunnen zijn. Maar ik het geen Criterion cases liggen.

    Dus als iemand een mooi exemplaar overheeft...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #783

    Standaard

    Sinds lange tijd loopt het ook bij mij even niet lekker bij zavvi.....25 mei 4 items besteld, waarvan 1 binnen een week binnen. Andere 3 spoorloos.
    Ik ben geduldig, dus ik heb gewoon afgewacht. Een maand later toch maar een bericht gestuurd waar ze bleven. Toen hebben netjes 3 nieuwe gestuurd, die moeten binnen nu en een week binnenkomen, ik ben benieuwd.
    Ik heb even niets anders bij zavvi besteld, even kijken hoe dit loopt. Ondertussen zit er ergens een postbode lekker gratis Dr. Strange of Thor op UHD te kijken ..........

  9. #784

    Standaard

    Ik merk dat bestellingen bij Zavvi.nl er nu standaard 2-3 weken over doen hier.

    Edit: Ondertussen zijn we de 3 weken gepasseerd en nog steeds niks in de bus.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 08-07-2020 om 18:59

  10. #785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Sinds lange tijd loopt het ook bij mij even niet lekker bij zavvi.....25 mei 4 items besteld, waarvan 1 binnen een week binnen. Andere 3 spoorloos.
    Ik ben geduldig, dus ik heb gewoon afgewacht. Een maand later toch maar een bericht gestuurd waar ze bleven. Toen hebben netjes 3 nieuwe gestuurd, die moeten binnen nu en een week binnenkomen, ik ben benieuwd.
    Ik heb even niets anders bij zavvi besteld, even kijken hoe dit loopt. Ondertussen zit er ergens een postbode lekker gratis Dr. Strange of Thor op UHD te kijken ..........
    Nadat ik hier de techniek van Coen had toegepast (hier klagen en dan komen ze meteen binnen), kwamen er letterlijk de volgende dag 2 binnen .....en gisteren eindelijk de derde. Blijft het feit dat de originele verzending nooit aangekomen is.

    Het kan nog langer trouwens, een film die is besteld bij base, die na 8 weken binnenkomt. Voor de duidelijkheid: dat is dus gewoon een pakje uit Engeland....

  11. #786

    Standaard

    Ik ben nu ook al een hele tijd aan het wachten op Ghostbusters 4K
    Besteld half Mei en zou 25 Mei verzonden worden tot nu nog steeds niks gezien.
    Heb op 3 juli een antwoord gekregen op een mail die ik heb verstuurd...

    "Allereerst willen we onze excuses aanbieden voor de ervaring die u heeft gehad met betrekking tot de vertraagde levering van uw bestelling.

    We hebben de afgelopen weken ongekende ordervolumes meegemaakt en vanwege deze onverwachte toename van bestellingen en de extra veiligheidsmaatregelen die zijn ge?lementeerd om onze werknemers te beschermen, zijn er vertragingen in verzendtijden te verwachten.

    Wij zorgen ervoor dat ons team zo snel mogelijk werkt om te zorgen dat u uw pakket zo snel mogelijk ontvangt. We zullen binnenkort verdere communicatie over uw bestelling verstrekken, dus blijf alstublieft uw e-mails en uw onlineaccount controleren voor verdere updates.

    Als u meer ondersteuning nodig heeft of aanvullende vragen heeft, neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen u graag verder.

    Vriendelijke groeten,

    Zavvi Nederland klantenservice"

    Tot nu toe verder niks meer gehoord... hoe lang gaat dit duren

  12. #787

    Standaard

    Je kunt ze via hun website (bij berichten in je account) nogmaals een bericht sturen, op zich had ik daar best snel antwoord (en actie) op. Als dat niet werkt is twitter ook redelijk snel is mijn ervaring.

  13. #788

    Standaard

    Snelle levering van Zavvi-bestelling.
    Afgelopen maandag 2 Star Wars t-shirts besteld. Vrijdag geleverd.

  14. #789

    Standaard

    Ik begrijp er soms helemaal niets van. Wordt er 's nachts om 01.00 uur een mail van Zavvi verzonden over een bepaalde steelbook-uitgave, zie je deze pas de volgende ochtend, is deze alweer 'uitverkocht'. Wat een vreemde tent is dit toch? Zijn er soms Zavvi-klanten die de hele nacht hun mailbox zitten te controleren? Of professionele opkopers die de aanbieding later tegen megaprijzen op eBay plaatsen? Je zou per account maar 1 exemplaar moeten toestaan. Want ik kan me niet voorstellen dat Zavvi maar 10 (of 50) exemplaren van zo'n titel heeft. En dit is niet de eerste keer dat ik dit bij Zavvi meemaak. Erg vreemd allemaal.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #790

    Standaard

    Zavvi is over de hele wereld actief toch? Dus als wij in bed liggen zijn ze in Australië alweer wakker en in de VS nog wakker.

  16. #791

    Standaard

    Het gaat mij erom dat zij via de mail een product aankondigen dat nog niet eens verschenen is en dat een paar uur later al 'uitverkocht' is. Dat kan eigenlijk helemaal niet. Het product moet nog gemaakt worden! Dan moet je gewoon alle bestellingen noteren zodat je weet hoeveel exemplaren je bij de fabrikant moet bestellen. Zo werkt het met andere producten toch ook? Bovendien: Zavvi is onderdeel van The Hut Group en gevestigd in het Verenigd Koninkrijk en dus is Europa hun hoofdmarkt. Dat je dankzij het internet ook vanuit Australië en Amerika bij hun kan bestellen is nogal wiedus. Mij zijn overigens geen Amerikaanse of Australische 'vestigingen' bekend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #792

    Standaard

    Zavvi heeft wel Australische en Amerikaanse websites. En die steelbooks zijn toch vaak limited zavvi exclusives? Ze maken x examplaren en als er x preorders zijn dan is het uitverkocht, zelfs voor de relase date.

    Dat zavvi in de UK zit klopt, maar dat Europa "dus" hun hoofdmarkt is volgt daar niet uit natuurlijk. Verzenden kan wereldwijd. CDWOW zat heel lang in Hong Kong, maar Hong Kong of Azië was niet hun hoofdmarkt.

  18. #793

    Standaard

    Ik zie toch regelmatig lui op blu-ray.com en andere filmfora meerdere films kopen, om ze daarna weer door te verkopen.

    En natuurlijk dat Zavvi niet alleen maar Nederland bedient. De grootste afnemers zijn Europeanen en Amerikanen en naar mijn weten komt al hun voorraad uit Guernsey of het VK.

  19. #794

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik begrijp er soms helemaal niets van. Wordt er 's nachts om 01.00 uur een mail van Zavvi verzonden over een bepaalde steelbook-uitgave, zie je deze pas de volgende ochtend, is deze alweer 'uitverkocht'. Wat een vreemde tent is dit toch? Zijn er soms Zavvi-klanten die de hele nacht hun mailbox zitten te controleren? Of professionele opkopers die de aanbieding later tegen megaprijzen op eBay plaatsen? Je zou per account maar 1 exemplaar moeten toestaan. Want ik kan me niet voorstellen dat Zavvi maar 10 (of 50) exemplaren van zo'n titel heeft. En dit is niet de eerste keer dat ik dit bij Zavvi meemaak. Erg vreemd allemaal.
    Als je post ging over v for vendetta steelbook. Deze is nu voorbestelbaar op amazon.nl.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  20. #795

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Als je post ging over v for vendetta steelbook. Deze is nu voorbestelbaar op amazon.nl.
    Jij kunt goed tussen de regels door lezen! Het ging inderdaad om V for Vendetta 4K Titans of Cult Steelbook Limited Edition. Het klopt dat deze inmiddels ook op Amazon NL aangeboden wordt (en voor een lagere prijs dan bij Zavvi!), maar dat is dan wel de Franse uitgave. Maar dank voor de tip. Ik had de Engelse versie inmiddels al op Amazon UK gevonden. Waarom je die bij Zavvi niet meer kan reserveren blijf ik vreemd vinden. Zij nemen de term "Limited Edition" wel erg letterlijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #796

    Standaard Westworld Season 3 Limited Edition steelbook

    Zavvi heeft een fout gemaakt in hun e-mail van 21 september 2020. Daarin kondigden zij een 4K Ultra HD Limited Edition steelbook van Westworld Season 3 aan. Het blijkt echter niet om de 4K-versie te gaan, maar 'slechts' om de reguliere Blu-ray.

    Hallo Marcel Hoeve,

    Bedankt voor het plaatsen van 239796187 bij ons.

    Er is onder onze aandacht gebracht dat de productinformatie die alle retailers van de leverancier ontvingen onjuist was en dat dit product Westworld: Season 3 - Limited Edition Steelbook aanvankelijk werd gecommuniceerd als een 4K Ultra HD SteelBook, maar het is eigenlijk een Blu-ray SteelBook en bevat geen 4K Ultra HD-schijf.

    Deze informatie wordt bijgewerkt op het product.


    Excuses voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken. Als u wilt annuleren, volg dan de instructies in uw account.


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #797

    Standaard

    Zavvi heeft het een beetje druk geloof ik. Ze hebben pas na 5 dagen mijn bestellingen verstuurd, die overigens gewoon op 'beschikbaar/klaar om verzonden te worden' stonden toen ik ze bestelde.

  23. #798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zavvi heeft het een beetje druk geloof ik. Ze hebben pas na 5 dagen mijn bestellingen verstuurd, die overigens gewoon op 'beschikbaar/klaar om verzonden te worden' stonden toen ik ze bestelde.
    Kan het zijn dat ze uit efficiency-overwegingen de bestellingen maar 1x per week de deur uit doen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #799
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb onlangs mijn eerste bestelling ooit gedaan bij Zavvi. De verhalen hier hielden me tegen. Maar mijn zoon wou een D.V. lichtzwaard en die hadden ze daar voor niet zwaar belachelijke prijzen. Gok gewaagd. O jee, wordt verzonden vanuit de VS. Misschien omdat ik een nieuwe klant was, maar hij was supersnel binnen en tot op de dag van vandaag geen invoerrechten. Vandaag mijn eerste UHD (BthF-box) besteld, ben benieuwd... Deze zal vast via de UK gaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #800

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kan het zijn dat ze uit efficiency-overwegingen de bestellingen maar 1x per week de deur uit doen?
    Het lijkt me niet dat ze maar 1x per week orders verzenden wanneer de klandizie verdrievoudigd is. Misschien hebben ze te kampen met minder personeel ivm de crisis.

Pagina 32 van 49 EersteEerste ... 2228293031323334353642 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •