Pagina 42 van 49 EersteEerste ... 32383940414243444546 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #1026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    aangezien Zavvi Arrow heeft overgenomen
    Hoe kom je daar bij? Zavvi is onderdeel van The Hut Group.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 20-08-2021 om 15:41

  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ook die acties waren voorheen een stuk goedkoper. Toen was het 2 voor 15 euro en 2 voor 23 euro.
    Misschien zijn/waren die er ook, dat weet ik niet. Ik kijk alleen naar acties met 4K-titels en die kostten voorheen ook zoveel als nu.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hoe kom je daar bij? Zavvi is onderdeel van The Hut Group.
    Die berichten zijn er wel: https://www.filmstories.co.uk/news/i...-bought-arrow/

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Laten we hopen van niet.

  5. #1030

    Standaard

    The Hut Group heeft Arrow opgekocht. Daarom klagen veel Britten op o.a. YouTube dat sindsdien de kwaliteit van sommige Arrow producten achteruit lijkt te zijn gegaan. De QC lijkt minder. Misschien toeval, maar het valt wel op.

  6. #1031

    Standaard

    Ik denk niet dat er een supergrote invloed zal zijn op beide, aangezien het The Hut Group is die Arrow Films heeft gekocht en niet Zavvi. Al verwacht ik wel dat er (heel wat) AF producten alseerst naar Zavvi zal gaan als primeur.Maar ik wel dat de prijzen van de Arrow releases in het algemeen toch wel de hoogte zijn ingegaan de laatste tijd. Corona? Overstap naar 4K? Overname door THG? Brexit? Een combinatie van verschillende factoren?

  7. #1032

    Standaard

    Inderdaad is Zavvi een stuk duurder geworden, maar dat viel me al eerder op. Alleen vind ik dat veel meer webshops en ook van binnen de EU een stuk duurder geworden zijn. En dit geldt voor alle multimedia: cd, dvd, bluray, 3D en 4K. Cassettebandjes zijn niet zo duur. Je ziet prijzen dan denk je: die zijn knettergek. En nee dan heb ik het niet over de Mediamarkt. Dat is gewoon zielig en het is einde verhaal voor dit bedrijf. Ik zit me nog steeds af te vragen welke fysiek winkels Brussel bedoelde toen zij de nieuwe BTW-regels invoerde.

  8. #1033

    Standaard

    Ik las op Hidefninja dat The Hut Group nu zo'n 75% aandelen bezit van Arrow.

    Ze zijn ook gestopt met het Arrow Academy label:



    De verschuiving in kwaliteit viel mij al op. Ook heel veel 'populaire' films de laatste tijd die een Arrow treatment krijgen,

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik las op Hidefninja dat The Hut Group nu zo'n 75% aandelen bezit van Arrow.

    Ze zijn ook gestopt met het Arrow Academy label:



    De verschuiving in kwaliteit viel mij al op. Ook heel veel 'populaire' films de laatste tijd die een Arrow treatment krijgen,
    Wat bedoel je? De releases tot nu toe in 2021 waren vrij goed tot zeer goed. Ik kan me zelf geen uitgave bedenken die echt slecht of matig was.

  10. #1035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wat bedoel je? De releases tot nu toe in 2021 waren vrij goed tot zeer goed. Ik kan me zelf geen uitgave bedenken die echt slecht of matig was.
    Niet wat betreft inhoud, maar wel wat betreft pq en teruggeroepen uitgaven.

  11. #1036

    Standaard

    Er was bij mijn weten amper 1 release die minder goed was., was dat niet die donnie darko?

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Er was bij mijn weten amper 1 release die minder goed was., was dat niet die donnie darko?
    Die ja, en Demons ook.

  13. #1038

    Standaard

    Dan hebben we nog Hellraiser 3 en Creepshow 2 die allebei framing issues hebben, waardoor je onafgemaakte stukken set ziet die je helemaal niet hoort te zien, en is bij een paar releases zoals bv A Tale of Two Sisters, Dead or Alive: Final en de theatrical cut van Nightbreed de PQ niet naar hun gebruikelijke standaard. Ze lijken de laatste tijd in ieder geval vaker voor de gemakkelijke weg te kiezen. Het is één van mijn favoriete boutique labels, maar dit soort dingen vallen me wel op.

  14. #1039

    Standaard

    is zavvi.nl al ok om te laten leveren in Belgie zonder gezeur met de douane ?

  15. #1040

    Standaard

    Vandaag een SMS-je ontvangen van Post NL met de vraag of ik even inklaringskosten wilde betalen.
    Dit is de eerste keer, bij opvraag van de factuur bleek t om de UHD van Wall-E te gaan.

    Heb betaald, nu maar wachten en kijken of de stempel (IOSS) op t doosje staat en dan bezwaar aantekenen?
    Heeft die stempel overigens echt een officiële status??

  16. #1041

    Standaard

    ik stop met bestellen bij Zavvi: bestelde laatste tijd alleen nog maar Zavvi exclusive titels maar moet zelf steeds inklaringskosten en BTW betalen; op zich geen probleem maar Zavvi past hun prijs niet aan (moet dus 2x belasting betalen) zoals Amazon.co.uk wel doet en dat is bij duurdere titels onacceptabel geworden voor mij, eens te meer daar je die kosten niet terugkrijgt van Zavvi (alleen de 4 euro inklaringskosten).

    Net bericht dat ik €16.60 kan bijbetalen voor een pakket (denk dat dit de Dune 4K Zavvi exclusive uitgave is), ben benieuwd of hier zo'n IOSS stempel op staat
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #1042

    Standaard

    Net Wall-E ontvangen in een witte enveloppe waarop in mijn ogen duidelijk IOSS staat gedrukt.
    Maar wat zegt dat nu werkelijk?

    Nu dus maar contact zoeken met Zavvi voor die 4 euro?
    Of toch bezwaar aantekenen bij PostNL??

  18. #1043

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Net Wall-E ontvangen in een witte enveloppe waarop in mijn ogen duidelijk IOSS staat gedrukt.
    Maar wat zegt dat nu werkelijk?

    Nu dus maar contact zoeken met Zavvi voor die 4 euro?
    Of toch bezwaar aantekenen bij PostNL??
    Ik denk allebei. Als ik er een zo ontvang ga ik het wel aan beide kanten proberen.

  19. #1044

    Standaard

    stond op het punt contact op te nemen met Zavvi omdat een pakket een paar dagen buiten hun delivery range was gekomen; echter net is pakket binnen gekomen dus zonder extra kosten; met IOSS stempel

    Lijkt dus af te hangen van wie het pakketje beoordeeld of je te maken krijgt met extra kosten, geen goede zaak
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #1045

    Standaard

    Verbaast me niets. Men neemt gewoon steekproeven, kennelijk. Niet alles wordt gecontroleerd, dus je kunt geluk hebben.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #1046

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ik stop met bestellen bij Zavvi: bestelde laatste tijd alleen nog maar Zavvi exclusive titels maar moet zelf steeds inklaringskosten en BTW betalen; op zich geen probleem maar Zavvi past hun prijs niet aan (moet dus 2x belasting betalen) zoals Amazon.co.uk wel doet en dat is bij duurdere titels onacceptabel geworden voor mij, eens te meer daar je die kosten niet terugkrijgt van Zavvi (alleen de 4 euro inklaringskosten).

    Net bericht dat ik €16.60 kan bijbetalen voor een pakket (denk dat dit de Dune 4K Zavvi exclusive uitgave is), ben benieuwd of hier zo'n IOSS stempel op staat
    Voor mij precies hetzelfde verhaal.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #1047

    Standaard

    Wat als we een standaard brief opstellen met screenshots van enkele berichten in dit topic (of simpelweg een link), en een link naar Zavvi's eigen pagina? En als we dan inklaringskosten moeten betalen, de kosten betalen, maar wel bezwaar aantekenen. Tegen zowel Zavvi als PostNL/de bezorger. Tot nu toe drie keer onterecht inklaringskosten moeten betalen, bezwaar aangetekend, en mijn geld uiteindelijk (na 6 weken of zo) teruggekregen van PostNL. Ging niet om pakketjes van Zavvi, maar van Arrow Video & Indicator.
    --

  23. #1048

    Standaard

    Ik denk dat PostNL er weinig aan kan doen, het lijkt me evident dat zavvi zelf de zaak niet op de juiste manier afhandelt binnen die IOSS portal. De voorwaarden van zavvi blijven ook vreemd, met op de ene plek op hun website de vermelding dat er inklaringskosten bij kunnen komen en dat de ontvanger hiervoor verantwoordelijk is en op de andere plek dat er na de Brexit geen extra kosten bijkomen.

    Ik lees op reddit bijvoorbeeld dat het IOSS nummer niet goed vermeld wordt:
    Zavvi has to include their IOSS ID in the declaration. Right now they're not doing it, they're only putting the black circular "IOSS" stamp
    https://www.reddit.com/r/Steelbooks/..._missing_ioss/

    Bij Amazon heeft niemand dit probleem.
    Laatst aangepast door Oakey : 07-09-2021 om 09:08

  24. #1049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Bij Amazon heeft niemand dit probleem.
    Precies. Waarom sommige forumleden op dit moment nog steeds bij Zavvi blijven bestellen, is mij echt een raadsel. Alle filmtitels kun je namelijk ook bij Amazon krijgen, alleen misschien niet in de 'fancy' uitvoering die Zavvi aanbiedt. Nou, hoe erg is dat? En als je het toch doet, weet je wat de eventuele gevolgen (kunnen) zijn en accepteer die dan ook. Ik denk dat je bij problemen hiermee echt bij Zavvi moet zijn, en niet bij PostNL, de douane of andere partijen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #1050

    Standaard

    Precies. Ik bestelde regelmatig bij zavvi maar nu helemaal niet meer. Idem dodax die niet eens een IOSS-registratie heeft.

Pagina 42 van 49 EersteEerste ... 32383940414243444546 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •