Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 394546474849
De resultaten 1.201 tot 1.216 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #1201

    Standaard

    Dat is inderdaad raar. Hoewel ik het nooit meer zou aandurven om daar films te kopen.

  2. #1202

    Standaard

    Zavvi is nooit gestopt met verkopen van films, alleen met verzenden naar andere landen.

  3. #1203

    Standaard

    Via Zavvi.com kun je niet meer naar NL verzenden kom ik nu achter. Jammer, want ik had een goede black friday deal te pakken.

  4. #1204

    Standaard

    Hoewel je weer wat meer kunt bestellen bij ZAVVI is de mogelijkheid om te betalen via Ideal helaas niet meer mogelijk.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #1205

    Standaard

    Omdat je wel kan betalen met PayPal vroeg ik mij af hoeveel dit kost bij Zavvi. Aangezien ze in the UK zitten. Stel je besteld 3 blu rays wat ben je dan extra kwijt?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #1206

    Standaard

    Ze versturen niet naar NL, dus daar heb je nog niks aan.

  7. #1207

    Standaard

    Jawel hoor heb onlangs nog besteld via Ideal. Maar dat laatste kan dus niet meer.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  8. #1208

    Standaard

    Mij lukte het gisteren ook niet om bij bezorgadres land van United Kingdom te veranderen in Nederland bij zavvi.com. En als ik naar zavvi.nl ga dan krijg ik geen schijfjes te zien.

  9. #1209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Mij lukte het gisteren ook niet om bij bezorgadres land van United Kingdom te veranderen in Nederland bij zavvi.com. En als ik naar zavvi.nl ga dan krijg ik geen schijfjes te zien.
    Dit klopt, zavvi.com verzendt allang niet meer naar Nederland, alleen zavvi.nl. En die hebben bijna geen films meer te koop.

  10. #1210

    Standaard

    Inderdaad, maar door de posts van pjblack dacht ik even dat ze misschien weer bij zavvi.nl schijven aanboden. Jammer, bestelde daar jaren geleden regelmatig.

  11. #1211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Inderdaad, maar door de posts van pjblack dacht ik even dat ze misschien weer bij zavvi.nl schijven aanboden. Jammer, bestelde daar jaren geleden regelmatig.
    Ik zie er toch echt wel blurays te koop staan...
    https://www.zavvi.nl/elysium.search?...&search=bluray
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #1212

    Standaard

    Het lijkt erop dat je idd weer wat kunt aanschaffen. Echter, de prijzen die ze durven te vragen doen mij heel hard naar Amazon DE rennen.

  13. #1213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik zie er toch echt wel blurays te koop staan...
    https://www.zavvi.nl/elysium.search?...&search=bluray
    Bedankt

  14. #1214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik zie er toch echt wel blurays te koop staan...
    https://www.zavvi.nl/elysium.search?...&search=bluray
    Het zijn er nu toch aardig wat. Ook redelijk aan de prijs trouwens.

  15. #1215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat je idd weer wat kunt aanschaffen. Echter, de prijzen die ze durven te vragen doen mij heel hard naar Amazon DE rennen.
    Met €7 verzendkosten dan toch ook weer niet echt. Maar idd, (4k) blurays zijn tegenwoordig aan de prijs, ook bij zavvi
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #1216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Met €7 verzendkosten dan toch ook weer niet echt. Maar idd, (4k) blurays zijn tegenwoordig aan de prijs, ook bij zavvi
    Zavvi is ook niet meer zo goedkoop hoor:


Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 394546474849

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •