Pagina 33 van 49 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #801

    Standaard

    Hier niets te klagen over Zavvi de laatste maanden, alles binnen 7 werkdagen na bestelling in huis.
    Dit in tegendeel van JB hifi (Australie) waar 2 zendingen ruim 13 weken onderweg zijn geweest

    Opvallend wordt momenteel alles van Zavvi door PostNL geleverd.
    Voorheen vas dat altijd DHL.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hier niets te klagen over Zavvi de laatste maanden, alles binnen 7 werkdagen na bestelling in huis.
    Dit in tegendeel van JB hifi (Australie) waar 2 zendingen ruim 13 weken onderweg zijn geweest

    Opvallend wordt momenteel alles van Zavvi door PostNL geleverd.
    Voorheen vas dat altijd DHL.
    Bij mij wisselt het de laatste tijd tussen dhl en postnl. dus niet 1 van beide.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #803

    Standaard

    *** HELAAS maar t/m vandaag geldig ***

    Gratis verzenden: ZAVVIBIG

    Deze code is geldig t/m 29 september 13:00
    Laatst aangepast door peptalk : 28-09-2020 om 18:25
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #804
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Net te laat, maar goed dan maar geen 1,49 korting...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #805

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Net te laat, maar goed dan maar geen 1,49 korting...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #806

    Standaard

    De tien exemplaren die Zavvi van The Lord of the Rings Trilogy - Limited Edition 4K Ultra HD Steelbook Collection vannacht om 01.17 uur in de aanbieding had en die nota bene pas op 30 november 2020 uitkomen zijn vannacht inmiddels allemaal verkocht. Hetzelfde geldt voor de The Hobbit Trilogy - Limited Edition 4K Ultra HD Steelbook Collection. Andere geïnteresseerden grijpen er dus weer naast...

    Weer goed bezig, Zavvi!

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #807

    Standaard

    Bijzonder, want ik ontving de mail met deze aanbieding vanochtend om 10 uur!

    Ik had er dus NOOIT gebruik van kunnen maken als ik dat had gewild.
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Bijzonder, want ik ontving de mail met deze aanbieding vanochtend om 10 uur!

    Ik had er dus NOOIT gebruik van kunnen maken als ik dat had gewild.
    Dus het kan inderdaad nog 'erger'. Erg vreemd. Je zou toch verwachten dat ze de mail tegelijkertijd naar iedereen versturen. Via de digitale snelweg zou die bij iedereen op hetzelfde tijdstip binnen moeten komen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #809

    Standaard

    Hey iedereen ik ben nieuw hier maar wilde even vragen hoe jullie bestellingen gaan bij zavvi.

    Sinds de laatste 2 weken krijg ik importkosten over mijn pakketjes! Ik bestel al ruim 8 jaar bij zavvi en dit heb ik echt nog nooit gehad. Andere mensen hier ook last van?

  10. #810

    Standaard

    Zijn het pakketjes met een waarde (exclusief verzendkosten!) van 22 euro of meer? Zavvi verzendt zoveel mogelijk alles apart, dus dan blijf je meestal wel onder dat bedrag. Wat vanuit Engeland verstuurd wordt kent (nog) geen importkosten, maar wat vanuit de Kanaaleilanden wordt verzonden lijkt daar soms wél onder te vallen. Alleen heb je daar zelf geen invloed op.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zijn het pakketjes met een waarde (exclusief verzendkosten!) van 22 euro of meer? Zavvi verzendt zoveel mogelijk alles apart, dus dan blijf je meestal wel onder dat bedrag. Wat vanuit Engeland verstuurd wordt kent (nog) geen importkosten, maar wat vanuit de Kanaaleilanden wordt verzonden lijkt daar soms wél onder te vallen. Alleen heb je daar zelf geen invloed op.

    Ik heb nooit import kosten gehad bij ze nog nooit erg raar als men opeens nu zegt dat het wel zo is. 31 December vervallen de EU handelsvoorwaardes met VK dus voor die tijd verwacht ik geen gezeur. Ik heb nu nog meerdere bestellingen staan met hoge waardes dus maar cancellen als het zo moet nu al.

  12. #812

    Standaard

    Vandaag nog Star wars steelbook binnen gehad. Maar geen extra kosten.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #813

    Standaard

    Zavvi.nl heeft nu een actie 3 4k films voor 39,99
    Van Disney films dus ook de Star Wars films.

    https://www.zavvi.nl/offers/disney/christmas/4k.list

    Maar ook een actie 3 4K films voor 32 euro.

    https://www.zavvi.nl/blu-ray/offers/3-for-30.list

    Ook nog een actie 2 4K films voor 28 euro.

    https://www.zavvi.nl/blu-ray-and-dvd...-4k-offer.list
    Laatst aangepast door Driekus : 07-11-2020 om 12:53

  14. #814

    Standaard

    Een tijd geleden (21 april dit jaar) heb ik gebruik gemaakt van de 3 voor 32 4K actie bij Zavvi. Nu werden 2 titels al in april verstuurd, 1 in mei en 1 in juni. 2 titels lieten maar op zich wachten en in oktober (na een half jaar) maar gemaild waar deze bleven, hier kreeg ik een standaard mailtje op terug dat ze niet op voorraad waren momenteel.

    Nu kreeg ik begin van deze maand opeens 2x een mail betreffende de nog te leveren titels en dat deze helaas niet meer leverbaar waren, het ging om Forrest Gump & Shutter Island. Vervolgens staat verder op in de mail dat aangezien er geen kosten in rekening zijn gebracht er geen terugstorting zal plaats vinden.
    Terwijl ik toch echt voor deze titels heb betaald, de verdeling staat zelfs in mijn bestel overzicht aangegeven: 11,36 voor Forrest Gump en 9,20 voor Shutter Island.

    Ik heb contact opgenomen met Zavvi via de mail (nu en week geleden) maar helaas krijg ik daar geen antwoord op (behalve het standaard "we hebben jouw vraag ontvangen" bericht), het lijkt er op dat ik naar m'n centen kan fluiten.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  15. #815

    Standaard

    Mijn eerste vraag is: waarvoor wacht je zo lang voordat je zavvi contacteert? Als de laatste in juni wordt verzonden, dan wacht je toch niet bijna 5 maanden om te vragen waar de laatste 2 blijven?

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Een tijd geleden (21 april dit jaar) heb ik gebruik gemaakt van de 3 voor 32 4K actie bij Zavvi. Nu werden 2 titels al in april verstuurd, 1 in mei en 1 in juni. 2 titels lieten maar op zich wachten en in oktober (na een half jaar) maar gemaild waar deze bleven, hier kreeg ik een standaard mailtje op terug dat ze niet op voorraad waren momenteel.

    Nu kreeg ik begin van deze maand opeens 2x een mail betreffende de nog te leveren titels en dat deze helaas niet meer leverbaar waren, het ging om Forrest Gump & Shutter Island. Vervolgens staat verder op in de mail dat aangezien er geen kosten in rekening zijn gebracht er geen terugstorting zal plaats vinden.
    Terwijl ik toch echt voor deze titels heb betaald, de verdeling staat zelfs in mijn bestel overzicht aangegeven: 11,36 voor Forrest Gump en 9,20 voor Shutter Island.

    Ik heb contact opgenomen met Zavvi via de mail (nu en week geleden) maar helaas krijg ik daar geen antwoord op (behalve het standaard "we hebben jouw vraag ontvangen" bericht), het lijkt er op dat ik naar m'n centen kan fluiten.
    Ik heb dit ook gemaakt met Shutter Island. Het geld was binnen een paar dagen terug op mijn rekening gestort.

  17. #817

    Standaard

    Volgens mij kun je ook maar binnen een bepaald tijdsbestek bezwaar maken. Als je 5 maanden wacht dan is dat véél te laat natuurlijk. Niettemin zou Zavvi je dat geld gewoon moeten teruggeven. Is het wel van je rekening afgeschreven?

  18. #818

    Standaard

    Ik weet niet hoe dat bij Zavvi zit, maar normaal gesproken wordt je credit card (als je die gebruikt tenminste) pas belast als het bestelde product wordt verzonden, niet op het moment dat je bestelt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mijn eerste vraag is: waarvoor wacht je zo lang voordat je zavvi contacteert? Als de laatste in juni wordt verzonden, dan wacht je toch niet bijna 5 maanden om te vragen waar de laatste 2 blijven?
    Meerdere titels besteld rond die tijd, niet goed in de gaten gehouden na de hand.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  20. #820

    Standaard

    Er is iets veranderd op Zavvi. De regel die aangeeft of een product op voorraad is, of dat 'ie binnen zoveel dagen wordt verzonden, is weggehaald.

    Nu heb je dus geen idee meer of ze iets op voorraad hebben, of dat je weken moet wachten op je bestelling.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 27-11-2020 om 22:01

  21. #821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Er is iets veranderd op Zavvi. De regel die aangeeft of een product op voorraad is, of dat 'ie binnen zoveel dagen wordt verzonden, is weggehaald.

    Nu heb je dus geen idee meer of ze iets op voorraad hebben, of dat je weken moet wachten op je bestelling.
    Ze kregen waarschijnlijk teveel klachten? Vergeet niet dat december een zeer drukke maand is m.b.t. online-bestellingen. Zelfs Nederlandse webwinkels kunnen levertijden/bezorgtijden nu niet (meer) garanderen. Bij Zavvi is het sowieso altijd afwachten. Soms heb je een bestelling - in niet-drukke tijden - na een week in huis, maar het kan ook zomaar drie tot vier weken duren. Duurt dat je te lang, dan kun je beter bij Amazon UK bestellen. Daar heb je zelfs meerdere verzendopties, maar dan betaal je ook iets meer. Het is het één of het ander. Als ik wat bij Zavvi bestel, zie ik wel wanneer het binnenkomt. Het is nu eenmaal geen eerste levensbehoefte wat je daar koopt en het kan mij niet zoveel schelen, hoe lang ik er op moet wachten. Tot nu toe is ales wat ik bij Zavvi besteld heb in de afgelopen jaren, uiteindelijk altijd aangekomen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tot nu toe is ales wat ik bij Zavvi besteld heb in de afgelopen jaren, uiteindelijk altijd aangekomen.
    Ik heb helaas al meermaals meegemaakt dat een product uiteindelijk toch niet geleverd kon worden. Het ging dan om gelimiteerde uitgaves, wat het nog jammerlijker maakt. Ook op dit moment heb ik een gelimiteerde (en uitverkochte) 4K steelbook van The Lion King in bestelling staan, die al een week niet uitgeleverd wordt. De status staat op 'wordt verwerkt'. Ik vrees dat ik naar deze uitvoering kan fluiten. Dit is mij daar nu zo'n 4 keer overkomen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik heb helaas al meermaals meegemaakt dat een product uiteindelijk toch niet geleverd kon worden. Het ging dan om gelimiteerde uitgaves, wat het nog jammerlijker maakt. Ook op dit moment heb ik een gelimiteerde (en uitverkochte) 4K steelbook van The Lion King in bestelling staan, die al een week niet uitgeleverd wordt. De status staat op 'wordt verwerkt'. Ik vrees dat ik naar deze uitvoering kan fluiten. Dit is mij daar nu zo'n 4 keer overkomen.
    Ik kreeg gisteren het bericht dat de mijne (eindelijk) verstuurd is. Dan duurt het denk ik nog wel een tijd voordat deze het Europese vasteland bereikt, hopelijk nog voor het einde van dit jaar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #824

    Standaard

    Hier gelukkig toch ook een bericht van verzending gekregen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  25. #825

    Standaard

    Het is weer december. Twee films vanaf vorige week in bestelling staan en ze geven nog steeds 'wordt spoedig verzonden' aan. Ik heb geen haast, maar wat is 'spoedig' bij jullie, Zavvi?

    Toch maar eens credit card aanschaffen. Gedoe elke keer bij deze toko... Heel vervelend dat je niet meer kunt zien of iets voorradig is.

Pagina 33 van 49 EersteEerste ... 2329303132333435363743 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •