Pagina 26 van 49 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #626

    Standaard

    De klachtenafhandeling is omslachtiger geworden. Tegenwoordig moet je - indien een (deel) van je bestelling niet is aangekomen - een formulier printen, die ondertekenen en daarna weer scannen om als document weer naar hun website te uploaden. Had gewoon een mail gestuurd met alle info (5-12 besteld en maar 1 goed aangekomen, wel binnen een week) en toch werd mij gevraagd dat forumulier in te vullen (waarin ze het hebben over een onderzoek, meehelpen met de politie...bla bla...). Makkelijk is anders.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    De klachtenafhandeling is omslachtiger geworden. Tegenwoordig moet je - indien een (deel) van je bestelling niet is aangekomen - een formulier printen, die ondertekenen en daarna weer scannen om als document weer naar hun website te uploaden. Had gewoon een mail gestuurd met alle info (5-12 besteld en maar 1 goed aangekomen, wel binnen een week) en toch werd mij gevraagd dat forumulier in te vullen (waarin ze het hebben over een onderzoek, meehelpen met de politie...bla bla...). Makkelijk is anders.
    Oh, ze zijn dus weer teruggegaan naar de oude methode. Zo deden ze het ook voordat je je klacht kon deponeren via je profiel.

  3. #628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Oh, ze zijn dus weer teruggegaan naar de oude methode. Zo deden ze het ook voordat je je klacht kon deponeren via je profiel.
    Apart. Ach, ze mogen het van mij minder omslachtig oplossen anders doe ik het wel via paypal.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #629

    Standaard

    Volgens mij doen ze er alles om je juist te ontmoedigen om een klacht in te dienen.

  5. #630

    Standaard

    Vanaf oktober/november vorig jaar zijn er drie pakjes nooit aangekomen. Helaas is er nu een 3e replacement onderweg die uiterlijk 14 december bezorgd zou moeten zijn.
    Opvallend is dat het bij alle drie de gevallen om pakjes gaat. Losse enveloppen die door de brievenbus kunnen, komen (bijna) altijd voor de uiterste leverdatum aan.

    Hopelijk is dit geen trend...

  6. #631

    Standaard

    Het is makkelijk een DVD pakketje te herkennen. Volgens mij gaat de bezorging ook niet (altijd) door PostNL. Dan heb ik door dit soort dingen vaak de neiging te denken dat er slechtere sorteerders/bezorgers zijn bij de "kleine" bezorgdiensten.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  7. #632

    Standaard

    Mijn ervaring is dat Twitter heel goed werkt; ik kreeg heel snel een antwoord.

  8. #633

    Standaard

    Tot nu toe gaat het goed. Ze vroegen of ik vervanging of mijn geld terug wilde. Heb voor vervanging gekozen. Het heeft geen haast.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Het is makkelijk een DVD pakketje te herkennen. Volgens mij gaat de bezorging ook niet (altijd) door PostNL. Dan heb ik door dit soort dingen vaak de neiging te denken dat er slechtere sorteerders/bezorgers zijn bij de "kleine" bezorgdiensten.
    Het kan aan Zavvi liggen, Royal Mail of de postbezorging hier in Nederland. Heb ondertussen al vier postbedrijven gehad die bezorgen: PostNL, Stadspost, DHL en Royal Mail NL. Echt geen peil op te trekken wie er de volgende keer bezorgt.

  10. #635

    Standaard

    Ik krijg 95% van de dingen die door de brievenbus passen met Sandd.

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Vanaf oktober/november vorig jaar zijn er drie pakjes nooit aangekomen. Helaas is er nu een 3e replacement onderweg die uiterlijk 14 december bezorgd zou moeten zijn.
    Opvallend is dat het bij alle drie de gevallen om pakjes gaat. Losse enveloppen die door de brievenbus kunnen, komen (bijna) altijd voor de uiterste leverdatum aan.

    Hopelijk is dit geen trend...
    Ook de replacement had er al moeten zijn (uiterlijk 17 januari). Hoe kan dit toch? Via Amazon.co.uk of Base zijn de pakjes er vaak binnen een week. De replacement is dus op 3 januari verstuurd. Ik had die Hobbit 3d box in november besteld! Zou ook de replacement niet aankomen? Erg irritant dit.

  12. #637

    Standaard

    Oh, je wacht pas twee weken. Kom er over twee-drie weken nog maar eens op terug. Zavvi gebruikt Royal Mail en Royal Mail zuigt. Is een beetje de DHL Parcel/SelektVracht van de UK. Het langste dat ik heb moeten wachten op een pakketje was twee maanden. Er is dus nog hoop.

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Oh, je wacht pas twee weken. Kom er over twee-drie weken nog maar eens op terug. Zavvi gebruikt Royal Mail en Royal Mail zuigt. Is een beetje de DHL Parcel/SelektVracht van de UK. Het langste dat ik heb moeten wachten op een pakketje was twee maanden. Er is dus nog hoop.
    In totaal al bijna twee maanden... Ik begin dus wat ongeduldig te worden...

  14. #639

  15. #640

    Standaard

    Nu een keer een positief bericht over Zavvi.nl. Afgelopen zondag heb ik de volgende bluray's besteld; The complete Toy Story Collection en The Little Mermaid 3-movie collection. Maandag zijn ze verstuurd en zouden 5 of 6 februari worden bezorgd, maar ze waren er vandaag al. Er stond Guernsey op de envelop.

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Nu een keer een positief bericht over Zavvi.nl. Afgelopen zondag heb ik de volgende bluray's besteld; The complete Toy Story Collection en The Little Mermaid 3-movie collection. Maandag zijn ze verstuurd en zouden 5 of 6 februari worden bezorgd, maar ze waren er vandaag al. Er stond Guernsey op de envelop.
    Wat staat er eigenlijk op die bonusdisc bij Toy Story?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat staat er eigenlijk op die bonusdisc bij Toy Story?
    Zou dat niet gewoon die bonus disc zijn die bij Toy Story 3 zat?

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zou dat niet gewoon die bonus disc zijn die bij Toy Story 3 zat?
    Dat is helemaal juist. Het gaat inderdaad om de bonusdisc Toy Story 3.

  19. #644

    Standaard

    Apart. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Zavvi (bestelling is er nog niet na >3 weken), krijg ik een automatic reply ondertekend met "Klantendienst Myprotein Neatherlands" xD

  20. #645

    Standaard

    Verzenden-was-eerst-gratis-toen-vanaf-20-euro-nu-25-euro??????
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Verzenden-was-eerst-gratis-toen-vanaf-20-euro-nu-25-euro??????
    Moet ook ineens € 1,49 verzendkosten betalen....bedrag van boven de € 35

  22. #647

    Standaard

    Kom op, jongens, 1,49 euro, daar kun je je toch niet druk over maken? Waar hebben we het over? Voor dat bedrag kun je niet eens wat binnen Nederland verzenden...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kom op, jongens, 1,49 euro, daar kun je je toch niet druk over maken? Waar hebben we het over? Voor dat bedrag kun je niet eens wat binnen Nederland verzenden...
    Nee , dat klopt , maak me ook niet druk om die € 1,49 , maar was voorheen gratis boven de € 20....
    Zal er echt niets minder om bestellen hoor...

  24. #649

    Standaard

    Zavvi.com is 0,99 GBP voor verzending naar NL.
    Met dit prijsverschil wordt amazon.de aantrekkelijker.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  25. #650

    Standaard

    Jij-hebt-altijd-van-die-rare-antwoorden-Marcel-Geef-alleen-iets-aan.Maar-hoorde-van-Zavvi-dat-ze-niet-meer-gratis-verzenden.Gek-dingetje-hier.Kan-geen-spatie-geven.Sowieso-is-deze-site-niet-sterk-qua-opbouw.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 26 van 49 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •