Pagina 27 van 49 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Jij-hebt-altijd-van-die-rare-antwoorden-Marcel-Geef-alleen-iets-aan.Maar-hoorde-van-Zavvi-dat-ze-niet-meer-gratis-verzenden.Gek-dingetje-hier.Kan-geen-spatie-geven.Sowieso-is-deze-site-niet-sterk-qua-opbouw.
    Ik begrijp niet wat er raar aan mijn antwoord is, maar dat zal wel met een generatieverschil te maken hebben. Ik ben van de generatie die het normaal vindt dat je voor diensten e.d. gewoon betaalt. Dat zou jij ook vinden als je die dienst zou moeten leveren. Als jij Blu-rays e.d. via dit forum kwijt wilt dan vraag je daar toch ook geld voor, en ook voor de eventuele verzending. Er zijn tegenwoordig nogal wat mensen (voornamelijk jongeren is mijn idee) die het kennelijk normaal vinden dat alles maar gratis moet zijn (gratis software, gratis bellen, gratis downloaden etc.).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #652

    Standaard

    Mwah, als je boven een bepaald bedrag komt zijn er toch veel sites die gratis verzenden. Zavvi had eerst een hele tijd gratis verzending, daarna €1,99 als je onder de €20,- zat en nu betaal je dus altijd €1,49, ongeacht het bedrag. Het kan over een paar maanden zo weer anders zijn bij Zavvi.

  3. #653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik begrijp niet wat er raar aan mijn antwoord is, maar dat zal wel met een generatieverschil te maken hebben. Ik ben van de generatie die het normaal vindt dat je voor diensten e.d. gewoon betaalt. Dat zou jij ook vinden als je die dienst zou moeten leveren. Als jij Blu-rays e.d. via dit forum kwijt wilt dan vraag je daar toch ook geld voor, en ook voor de eventuele verzending. Er zijn tegenwoordig nogal wat mensen (voornamelijk jongeren is mijn idee) die het kennelijk normaal vinden dat alles maar gratis moet zijn (gratis software, gratis bellen, gratis downloaden etc.).
    Op zich is 1,50 niets, maar op een BR van 15 piek toch 10%. Ja, dat wordt minder naar mate je meer koopt. Dat neemt niet weg dat de verzendkosten vroeger gewoon van de winstmarge gingen, terwijl ze dat nu dus niet meer doen. Het heeft niet perse iets te maken met het willen van gratis dingen (zeker gezien dat voor iedereen die hier BR's koopt helemaal niet opgeaat...anders zouden we allemaal downloaden en niet kopen), maar meer van een zeg maar service die is verdwenen. Alle beetjes kunnen beslissend zijn voor een aankoop.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #654

    Standaard

    Ik heb een order geplaatst voor 6 blurays in de marvel sale en moest 2x 1,50 verzenden betalen, het werd gegroepeerd in 2 zendingem van 3 items. Heel raar want alles wordt volgens mij los verzonden bij zavvi.

  5. #655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Jij-hebt-altijd-van-die-rare-antwoorden-Marcel-Geef-alleen-iets-aan.Maar-hoorde-van-Zavvi-dat-ze-niet-meer-gratis-verzenden.Gek-dingetje-hier.Kan-geen-spatie-geven.Sowieso-is-deze-site-niet-sterk-qua-opbouw.
    Even off topic: Lees even hier en vanaf daar https://allesoverfilm.nl/forum/showt...=1#post2043486
    Waarschijnlijk dus omdat je in eerste instantie een quote deed waardoor je geen spaties hebt.
    Die laatste zin van je heb ik maar even niet gelezen, want dat geloof ik niet echt
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik heb een order geplaatst voor 6 blurays in de marvel sale en moest 2x 1,50 verzenden betalen, het werd gegroepeerd in 2 zendingem van 3 items. Heel raar want alles wordt volgens mij los verzonden bij zavvi.
    Als ze gaan groeperen hoor ik het graag, want dan komen er straks ook nog douanekosten bij boven 22 euro. Dan is het voor mij by by zavvi.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  7. #657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Als ze gaan groeperen hoor ik het graag, want dan komen er straks ook nog douanekosten bij boven 22 euro. Dan is het voor mij by by zavvi.
    Volgens mij verzenden ze niet als pakket, heb nu van 2 vd 6 bericht dat ze verzonden zijn, van de rest staat er ‘wordt binnenkort verpakt’ of ‘klaar voor verzending’, dus lijkt op de normale zavvistrategie. Alles druppelde daar altijd binnen een tijdsbestek van 2-3 weken binnen, zelfs al het tegelijk besteld was. Ik houd het in de gaten want als er douanekosten bijkomen is het meteen de laatste keer bij zavvi geweest.
    Laatst aangepast door Oakey : 29-04-2018 om 14:15

  8. #658

    Standaard

    Douanekosten zijn schrikbarend hoog. Ik heb het een keer gehad. Ik dacht voorheen boven de 22 euro, maar het ligt er ook aan waar ie vandaan komt. Dat is soms niet duidelijk bij Zavvi. Maar goed. Het koppelen van films is zo ver ik weet nog gratis omdat ze altijd apart worden opgestuurd. Bij de film Jungle book moest ik flink bij betalen omdat ie uit Amerika geleverd moest worden.

    Wat betreft die spaties volgens mij komt dat inderdaad als ik quote. Zal dat eens testen hier. Over de opbouw hier, nou de zoekfunctie kan nog steeds beter. Voor de rest geen klagen hier
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #659

    Standaard

    Ugh, mijn order bij Zavvi staat nu al meer dan een week op 'Wordt spoedig verpakt', terwijl de film zelf als beschikbaar staat aangeduid op de site.

  10. #660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Volgens mij verzenden ze niet als pakket, heb nu van 2 vd 6 bericht dat ze verzonden zijn, van de rest staat er ‘wordt binnenkort verpakt’ of ‘klaar voor verzending’, dus lijkt op de normale zavvistrategie. Alles druppelde daar altijd binnen een tijdsbestek van 2-3 weken binnen, zelfs al het tegelijk besteld was. Ik houd het in de gaten want als er douanekosten bijkomen is het meteen de laatste keer bij zavvi geweest.
    Alles is vorige week binnengekomen. De eerste twee samen in 1 envelop, de overige 4 in losse enveloppen een week ofzo later (wel allemaal op dezelfde dag in de brievenbus). Toch gek van die 2x €1,50 verzendkosten voor 1 bestelling...

    Geen douanekosten dus.

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Geen douanekosten dus.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  12. #662

    Standaard

    Zavvi heeft tegenwoordig een handige snelkoppeling naar pagina's met Blu-rays die (volgens hun informatie) Nederlandse ondertitels bevatten. Wellicht nuttig voor hen die dat belangrijk of essentieel vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #663

    Standaard

    Waar zie je dat dan ?
    Een tijd geleden zag je gewoon staan dat er wel of geen Nederlandse ondertitels op bij een film stonden tegenwoordig niet meer dus..
    Ik heb een mail geschreven naar hun om dat te zeggen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zavvi heeft tegenwoordig een handige snelkoppeling naar pagina's met Blu-rays die (volgens hun informatie) Nederlandse ondertitels bevatten. Wellicht nuttig voor hen die dat belangrijk of essentieel vinden.

  14. #664

    Standaard

    Staat ook op deze pagina: https://www.zavvi.nl/blu-ray.list, knop rechts onderin "ZAVVI IN DUTCH".
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Waar zie je dat dan ?
    Een tijd geleden zag je gewoon staan dat er wel of geen Nederlandse ondertitels op bij een film stonden tegenwoordig niet meer dus..
    Ik heb een mail geschreven naar hun om dat te zeggen.
    Want je weet niet hoe Google werkt?

  16. #666

    Standaard

    Jammer dat sowieso niet alles wordt vermeld. Zelfs niet als het Engels wordt ondertiteld. Dat betekent dat ik altijd even moet mailen. Binnen een dag vaak wel antwoord, maar toch waarom zetten ze er dat niet bij?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  17. #667

    Standaard

    Inmiddels is de site weer correct vermeld met subtitles. Vind wel dat de steelbooks nog slecht worden verpakt. Slechts in een kartonnen doos. Gevolg vaak een deuk in de rand. Echt doodzonde!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  18. #668

    Standaard

    Ik blijf me verbazen hoe die verzending toch werkt vanuit de UK. Ik had laatst vier titels besteld bij Zavvi en alle vier zijn ze dezelfde dag verzonden.
    Vorige week dinsdag kwamen er drie aan. Nu dus bijna een week later is er nog geen spoor van de vierde titel.

    Blijft zo'n pakje ergens achter hangen ofzo? Je zou verwachten dat binnen een dag of twee later dan dat andere pakje arriveert.
    Nu blijf je steeds speculeren of dat pakje uberhaubt nog aankomt....

  19. #669

    Standaard

    Kan via een ander postbedrijf geleverd worden. Het is een loterij zodra een pakje in Nederland aankomt. De één is wat sneller dan de ander. Zavvi gebruikt één postbedrijf en dat is Royal Mail. Gezien de kritieken op het internet wil daar ook nog wel eens het één en ander misgaan.

  20. #670

    Standaard

    Je mag nog van geluk spreken dat we straks pizzaboeren krijgen die post gaan verzorgen brrrrrrrrrrrrr
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik blijf me verbazen hoe die verzending toch werkt vanuit de UK. Ik had laatst vier titels besteld bij Zavvi en alle vier zijn ze dezelfde dag verzonden.
    Vorige week dinsdag kwamen er drie aan. Nu dus bijna een week later is er nog geen spoor van de vierde titel.

    Blijft zo'n pakje ergens achter hangen ofzo? Je zou verwachten dat binnen een dag of twee later dan dat andere pakje arriveert.
    Nu blijf je steeds speculeren of dat pakje uberhaubt nog aankomt....
    Ik heb nu hetzelfde als jij: Drie films besteld en allen op dezelfde dag verzonden (volgens Zavvi althans). Twee daarvan lagen dinsdag op de mat, maar de derde is nog steeds niet gearriveerd. Hopelijk volgende week... Je bent toch benieuwd waar zo'n pakketje dan blijft hangen.

  22. #672

    Standaard

    "Verzonden" wil nog niet zeggen dat ze ook op hetzelfde tijdstip bij jou aankomen. Met name "budget" webshops als Zavvi maken gebruik van verschillende vervoerders om de kosten zo laag mogelijk te houden. Het kan dus voorkomen dat bestelling 1 en 2 met vervoerder A gaan, en bestelling 3 met vervoerder B. Dat is nu eenmaal het 'risico' als je alles los verzendt i.p.v. in één pakket. Gewoon geduld hebben. Soms heb ik een bestelling van Zavvi binnen een week in huis en soms duurt dat wat langer. Ik zie het altijd wel wanneer het komt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #673

    Standaard

    We gaan nu de vierde week in, maar nog steeds is mijn derde bestelling niet aangekomen. Het zal wel weer een pakketje zijn wat plotseling in de bus ligt, wanneer je alle hoop al hebt opgegeven. Daarom doe ik ook geen grote/dure bestellingen bij Zavvi. Wat betreft verzending zijn ze toch te onbetrouwbaar en je moet door een hoop hoepels springen om je geld of een replacement te krijgen, om nog maar te zwijgen over de staat waar sommige pakketjes in verkeren na aflevering. In de tussentijd drie bestellingen bij Amazon.de/co.uk gedaan en die zijn allen al binnen. Misschien volgende keer eerst kijken of het item niet daar te bestellen is. Dan maar wat meer verzendkosten betalen. Jammer Zavvi.

  24. #674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik blijf me verbazen hoe die verzending toch werkt vanuit de UK. Ik had laatst vier titels besteld bij Zavvi en alle vier zijn ze dezelfde dag verzonden.
    Vorige week dinsdag kwamen er drie aan. Nu dus bijna een week later is er nog geen spoor van de vierde titel.

    Blijft zo'n pakje ergens achter hangen ofzo? Je zou verwachten dat binnen een dag of twee later dan dat andere pakje arriveert.
    Nu blijf je steeds speculeren of dat pakje uberhaubt nog aankomt....
    Vierde pakje is nooit aangekomen. Uiteindelijk vroeg ik toch om een replacement en die was er binnen een week.

  25. #675

    Standaard

    Wanneer je een pre-order(bestelling) plaatst bij Zavvi.nl, en hij wordt nadat de order geplaatst is goedkoper, dan doen ze niet aan pre-order pricing (of weet ik hoe je zoiets noemt).

    Hier kwam ik namelijk achter omdat ik ze een vraag stelde over een titel, die goedkoper was geworden nadat ik deze besteld had.

    Ik vroeg toen of ik ze daar nog iets aan konden doen, en dit was hun antwoord:

    ''Hello Raymond, Thank you for getting in touch. Very sorry about it, unfortunately we keep the price from the day you placed the order. very sorry we cannot do something else for you.''

    Ik vind het wel eerlijk gezegd waardeloos, en wat dat betreft mogen ze echt wel een voorbeeld nemen aan Amazon, die een veel en veel betere service hebben dan Zavvi.

Pagina 27 van 49 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •