Pagina 28 van 49 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Staat ook op deze pagina: https://www.zavvi.nl/blu-ray.list, knop rechts onderin "ZAVVI IN DUTCH".
    Handig, want ik heb tot nu toe hierdoor deze winkel vermeden.

    Ik koop het meeste bij Amazon.de en soms wat bij Bol of Wehkamp.
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #677

    Standaard

    Bah, drie films besteld vorige week en die staan nog steeds op 'wordt spoedig verpakt'. Spoedig mijn kont. Ze stonden alle drie als 'in stock' toen ik ze bestelde, maar kennelijk is dat niet altijd de waarheid. Eentje staat nu op Uitverkocht, dus ik ben benieuwd of ik 'm nog krijg.

    Ik heb geen haast, maar ik begin een beetje genoeg te krijgen van het gebrek aan updates vanuit Zavvi zelf. Als iets na een week nog niet is verzonden, terwijl de site aangeeft dat iets wel op voorraad is, dan word ik een beetje nerveus.

  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bah, drie films besteld vorige week en die staan nog steeds op 'wordt spoedig verpakt'. Spoedig mijn kont. Ze stonden alle drie als 'in stock' toen ik ze bestelde, maar kennelijk is dat niet altijd de waarheid. Eentje staat nu op Uitverkocht, dus ik ben benieuwd of ik 'm nog krijg.

    Ik heb geen haast, maar ik begin een beetje genoeg te krijgen van het gebrek aan updates vanuit Zavvi zelf. Als iets na een week nog niet is verzonden, terwijl de site aangeeft dat iets wel op voorraad is, dan word ik een beetje nerveus.
    Ik zou daar echt niet nerveus van worden. Zavvi heeft waarschijnlijk verschillende magazijnen en distributeurs en om de verzendkosten laag te houden wachten ze wellicht tot er genoeg te verzenden artikelen zijn. Je mag bovendien een prijsvechter als Zavvi niet vergelijken met bol.com of Amazon.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #679

    Standaard

    Hier iets positiefs. Heb de Jack Ryan box 4k niet ontvangen van zavvi.nl. Heb dit gemeld en kreeg aangeboden: vervanging of terugbetaling. Heb voor het laatste gekozen en per ommegaande is de volledige aankoopsom terugbetaald.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #680

    Standaard

    Hoe zit dat eigenlijk met Zavvi na de Brexit?

    Ik begrijp dat Guernsey, waar het warehouse staat voor alle online aankopen, niet onder het VK en Europees recht valt en zelfvoorzienend is. Maar Zavvi is onderdeel van The Hut Group die haar hoofdkantoor wel in het VK heeft.

  6. #681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hoe zit dat eigenlijk met Zavvi na de Brexit?

    Ik begrijp dat Guernsey, waar het warehouse staat voor alle online aankopen, niet onder het VK en Europees recht valt en zelfvoorzienend is. Maar Zavvi is onderdeel van The Hut Group die haar hoofdkantoor wel in het VK heeft.
    Voor verzendingen uit Guernsey verandert er eigenlijk niks. Onder 22 euro gratis in te voeren, daarboven loop je het risico BTW te moeten betalen.
    Voor verzendingen uit de UK blijft het afwachten wat voor Brexit we krijgen.

    Weet iemand hoe Zavvi orders verstuurd met meerdere pre-orders? Los of gebundeld? Er zit drie weken tussen de releasedata.

  7. #682

    Standaard

    Ik weet niet beter dat Zavvi altijd alles los verstuurt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #683

    Standaard

    Marvel Multi-buy aanbiedingen:
    - 2 blu-rays voor € 16,99
    - 2 blu-rays 3d voor € 19,99
    - extra korting (niet vermeld op de site) 15% met code:15GOGW

    • prijs per blu-ray 3D inclusief verzendkosten(€1,49 en 15% korting): € 9,24
    Aanbod 3D wisselt soms per dag...
    11690947-4254570100432658.jpg11743009-2104593694986549.jpg11582573-1154548846741144.jpg11464335-1664499366239248.jpg
    Laatst aangepast door drTree : 17-05-2019 om 10:05

  9. #684

    Standaard

    Is er nog ergens een kortingscode? Die hierboven is net verlopen - wou gisteren iets kopen maar hij werkt helaas niet meer.

  10. #685

    Standaard

    Vanmiddag 2 films besteld, zie ik zojuist dat er een 'payment problem' is opgetreden onder 'Mijn Account'. Heel vreemd, er staat tenslotte geld op mijn rekening en het bedrag lijkt ook afgeschreven te zijn. Zavvi maar eens gemaild wat hier aan het handje is.

  11. #686

    Standaard

    Ik snap er niks van: Volgens Zavvi is de betaling van 1 film gelukt, maar de ander niet.

    Hoe kan dit?

    Ik heb ze tegelijk besteld en betaald. Zavvi verwijst me naar Adyen, maar ligt dit wel aan hun betalingssysteem?

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Vanmiddag 2 films besteld, zie ik zojuist dat er een 'payment problem' is opgetreden onder 'Mijn Account'. Heel vreemd, er staat tenslotte geld op mijn rekening en het bedrag lijkt ook afgeschreven te zijn. Zavvi maar eens gemaild wat hier aan het handje is.
    Je creditcard wordt pas belast op het moment dat je bestelling verzonden is, niet op het moment dat je iets bestelt. Ik weet niet hoe dat bij jou zit? Gebruik jij een andere betaalmethode, bijv. iDeal? Een bedrag is overigens afgeschreven of niet afgeschreven, "lijkt te zijn afgeschreven" bestaat niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #688

    Standaard

    Heb gisteren 2 UHD’s besteld in hun kortingsactie, via iDeal betaald en vandaag verzonden. Niks aan de hand.

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je creditcard wordt pas belast op het moment dat je bestelling verzonden is, niet op het moment dat je iets bestelt. Ik weet niet hoe dat bij jou zit? Gebruik jij een andere betaalmethode, bijv. iDeal? Een bedrag is overigens afgeschreven of niet afgeschreven, "lijkt te zijn afgeschreven" bestaat niet.
    Ik heb inderdaad geen creditcard, dus ik betaal op Zavvi met iDeal.

    Adyen heeft het bedrag alweer teruggestort, dus er niks meer aan de hand, maar het blijft toch vreemd. Dit is de eerste keer in vijf jaar Zavvi dat me dit gebeurt. Kennelijk is er iets misgegaan met het doorsluizen van het geld naar Zavvi.

  15. #690

    Standaard

    Als je via Zavvi.com besteld kun je euro's of ponden kiezen om mee te betalen. Als ik pond kies en dan zelf de valuta wissel, lijk ik goedkoper uit te komen dan wanneer ik met euro's betaal.

    Met welke valuta betalen jullie? Weet iemand wat gunstiger is, euro's of ponden?

  16. #691

    Standaard

    Een Euro is nu duurder dan een Pond, dus lijkt me iets goedkoper als je met Ponden betaalt.

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Een Euro is nu duurder dan een Pond, dus lijkt me iets goedkoper als je met Ponden betaalt.
    Hoe kom je hierbij? Als ik bij de wisselkoers kijk is de pond toch echt meer waard.

  18. #693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Als je via Zavvi.com besteld kun je euro's of ponden kiezen om mee te betalen. Als ik pond kies en dan zelf de valuta wissel, lijk ik goedkoper uit te komen dan wanneer ik met euro's betaal.

    Met welke valuta betalen jullie? Weet iemand wat gunstiger is, euro's of ponden?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Een Euro is nu duurder dan een Pond, dus lijkt me iets goedkoper als je met Ponden betaalt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    Hoe kom je hierbij? Als ik bij de wisselkoers kijk is de pond toch echt meer waard.
    Ik neem aan dat Melzz bedoelt dat een product in euro's bijvoorbeeld 10 euro kost en in ponden 8 pond en als je die 8 pond dan omrekent je op bijvoorbeeld 9 euro uitkomt (fictief voorbeeld, heb niet naar de huidige wisselkoersen gekeken). Dat is bij alle internetwinkels zo, bijvoorbeeld ook Amazon. Ze hanteren een slechtere wisselkoers dan je creditcard maatschappij doet. Ik reken dan ook altijd af in lokale valuta.

  19. #694

    Standaard

    Bij dat soort lage bedragen is het me echt om het even. Het wordt pas interessant als je voor 50 pond of meer bestelt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik neem aan dat Melzz bedoelt dat een product in euro's bijvoorbeeld 10 euro kost en in ponden 8 pond en als je die 8 pond dan omrekent je op bijvoorbeeld 9 euro uitkomt (fictief voorbeeld, heb niet naar de huidige wisselkoersen gekeken). Dat is bij alle internetwinkels zo, bijvoorbeeld ook Amazon. Ze hanteren een slechtere wisselkoers dan je creditcard maatschappij doet. Ik reken dan ook altijd af in lokale valuta.
    Klopt, dit bedoel ik. En je voorbeeld benaderd de werkelijkheid. In euro's kost nu een Arrow blu-ray 10 euro. Als ik in ponden afreken en zelf omreken, kom ik op ongeveer 9,20 per titel. Als ik er een stuk of 8 wil bestellen, loont dat voordeel me wel. Ik vroeg me af of ik wellicht iets over het hoofd zie.

  21. #696

    Standaard

    Drie weken geleden voor het eerst wat besteld bij Zavvi. Helaas niet zo'n goede start, want mijn bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen.

  22. #697

    Standaard

    Mijn ervaringen met bestellingen bij Zavvi is dat het gemiddeld zo'n twee weken duurt. Bovendien vallen ze bij mij altijd op vrijdag in de brievenbus, nooit op een andere dag. Heeft waarschijnlijk met de bezorgdienst (Sandd?) te maken? En ja, een enkele keer komt een pakje niet aan, maar dat is tot nu toe altijd netjes door Zavvi opgelost: geld terug of nogmaals sturen (mits niet uitverkocht).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #698

    Standaard

    90% van wat ik bij Zavvi.nl bestel komt een week later aan. 5% binnen 2 weken en de overige 5% binnen 3 tot 6 weken.

    Het kan trouwens ook aan de NL postbezorging liggen. Het is namelijk maar de vraag wie jouw pakketje komt leveren. Zavvi heeft geen vaste bezorgservice in Nederland.

  24. #699

    Standaard

    Heb nu twee maal gehad dat een pakketje niet aan is gekomen. Beide keren netjes opgelost door een nieuwe te sturen, die wel aan kwam. Vraag me toch altijd af waar die verdwenen pakketjes blijven.

  25. #700

    Standaard

    Afgelopen donderdag lag er een briefje in de brievenbus van PostNL met de mededeling dat ze me gemist hadden toen ze een poststuk kwamen brengen dat niet door de brievenbus past en binnen enkele dagen terug zouden komen om de post persoonlijk te overhandigen. Misschien is dit het pakketje van Zavvi, maar het kan ook van Arrow Films zijn. Aangezien de 2 Blu-ray's die ik besteld had bij Zavvi los zijn verzonden verwacht ik dat dit het pakketje is van Arrow. Afwachten...

Pagina 28 van 49 EersteEerste ... 1824252627282930313238 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •