Pagina 29 van 49 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #701

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zavvi verstuurt altijd alles apart.
    Klopt, en dan zou je denken dat er op z'n minst 1 van de 2 pakketten zou zijn aangekomen, maar ze zijn er allebei nog steeds niet na ruim 4 weken. Volgens Zavvi kon ik kiezen voor het opnieuw verzenden van de bestelling of terugbetaling van mijn geld. Ik heb voor het laatste gekozen. Jammer.

  3. #703

    Standaard

    Waarom niet opnieuw verzenden?

    Enniewee, geef het nog even. Het langste dat ik ooit heb moeten wachten op een pakketje was 2 maanden. Gelukkig maar een enkele keer voorgekomen.

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Waarom niet opnieuw verzenden?
    Ik wil het risico niet lopen dat ook die 2 pakketjes niet aankomen.

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik wil het risico niet lopen dat ook die 2 pakketjes niet aankomen.
    Vreemd, ik heb bij Zavvi nog nooit gehad dat er iets niet aankwam en ik bestel al jaren bij ze. Denk dat ik inmiddels al tientallen films bij ze heb besteld en nog nooit ook maar één kwijt.

  6. #706

    Standaard

    Je hebt wel een bevestiging gehad in de mail dat ze zijn verzonden en ze staan ook op groen in Mijn Bestellingen op Zavvi?

    De levertijd varieert nogal, omdat Zavvi gebruik maakt van de goedkoopste koeriersbedrijven. In de UK is dat Royal Mail, maar als het in Nederland aankomt is het maar de vraag wie jouw pakketje komt leveren. Ik heb bestellingen gehad die binnen 5 dagen binnen waren, maar ook enkelen die pas na 4-8 weken op de spreekwoordelijke deurmat vielen.

    Tot nu toe zijn 159 van de 160 bestellingen die ik daar heb gedaan allemaal aangekomen.

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Je hebt wel een bevestiging gehad in de mail dat ze zijn verzonden en ze staan ook op groen in Mijn Bestellingen op Zavvi?
    Ja. Zavvi heeft het geld al terug gestort. Komen de pakketjes alsnog dan meld ik dat wel bij Zavvi.

  8. #708

    Standaard

    Hmm, blu-ray besteld de 26e augustus maar deze is pas een week later verzonden.

    Hij was toch echt 'leverbaar' op de website toen ik 'm bestelde. Nou ja.

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hmm, blu-ray besteld de 26e augustus maar deze is pas een week later verzonden.

    Hij was toch echt 'leverbaar' op de website toen ik 'm bestelde. Nou ja.
    Dat klopt dan toch? Hij was leverbaar en dus verzonden.
    Als er stond "op voorraad' dan is het raar dat het een week wachten is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat klopt dan toch? Hij was leverbaar en dus verzonden.
    Als er stond "op voorraad' dan is het raar dat het een week wachten is.
    Er stond

    Beschikbaar | klaar om verzonden te worden

    Dus ja, waarom dat dan een week moet duren is idd vreemd. Kennelijk was de voorraad net op.

  11. #711

    Standaard

    Ik denk dat ze bij Zavvi (maximaal een week?) wachten tot ze voldoende bestellingen hebben om die uit te leveren naar de partij die de bezorging op het Europese vasteland / Benelux doet. Het is niet voor niets dat hun verzendkosten zo laag zijn. Ik ben er zo langzamerhand aan gewend dat er bij Zavvi tussen verzending en ontvangst 1 tot 2 weken zit. Kan dat ook geen probleem vinden. Dan moet je maar bij Amazon UK bestellen. Die werken/bezorgen meestal een stuk sneller. Mijn bestellingen bij Zavvi worden meestal bezorgd door Sandd en die bezorgen in mijn regio maximaal 2x per week, meestal op dinsdag en vrijdag.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat ze bij Zavvi (maximaal een week?) wachten tot ze voldoende bestellingen hebben om die uit te leveren naar de partij die de bezorging op het Europese vasteland / Benelux doet. Het is niet voor niets dat hun verzendkosten zo laag zijn. Ik ben er zo langzamerhand aan gewend dat er bij Zavvi tussen verzending en ontvangst 1 tot 2 weken zit. Kan dat ook geen probleem vinden. Dan moet je maar bij Amazon UK bestellen. Die werken/bezorgen meestal een stuk sneller. Mijn bestellingen bij Zavvi worden meestal bezorgd door Sandd en die bezorgen in mijn regio maximaal 2x per week, meestal op dinsdag en vrijdag.
    Dit is de eerste keer dat ik pas na een week een verzendbericht krijg van een item dat meteen beschikbaar zou moeten zijn.

    Ze zullen ongetwijfeld wachten totdat ze voldoende bestellingen hebben, maar gezien de hoeveelheid orders Zavvi dagelijks verwerkt lijkt het me onwaarschijnlijk dat het een week duurt voordat ze een volle pallet hebben om te verzenden. We hebben hier tenslotte niet te maken met een particuliere webshop.

    Ze zullen waarschijnlijk de vraag naar deze film onderschat hebben en dat ze moesten bijbestellen.

  13. #713

    Standaard

    Welke film bedoel je dan? Ik denk overigens dat Zavvi verhoudingsgewijs maar weinige klanten buiten het Verenigd Koninkrijk heeft...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dit is de eerste keer dat ik pas na een week een verzendbericht krijg van een item dat meteen beschikbaar zou moeten zijn.

    Ze zullen ongetwijfeld wachten totdat ze voldoende bestellingen hebben, maar gezien de hoeveelheid orders Zavvi dagelijks verwerkt lijkt het me onwaarschijnlijk dat het een week duurt voordat ze een volle pallet hebben om te verzenden. We hebben hier tenslotte niet te maken met een particuliere webshop.

    Ze zullen waarschijnlijk de vraag naar deze film onderschat hebben en dat ze moesten bijbestellen.

    Denk dat je je daarin vergist. Het is niet voor niets dat de website ook compleet Nederlandstalig is. Ze hebben denk ik vrij veel bestellingen uit Nederland.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Er stond

    Beschikbaar | klaar om verzonden te worden

    Dus ja, waarom dat dan een week moet duren is idd vreemd. Kennelijk was de voorraad net op.


    merk dat de laatste tijd wel vaker. Soms staat een product op voorraad en blijft de status een week ongewijzigd. Of 2 films tegelijk besteld bij 2 voor 22 aktie. Allebei op voorraad, de ene moet nog komen de andere vrijdag al binnen.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  16. #716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Denk dat je je daarin vergist. Het is niet voor niets dat de website ook compleet Nederlandstalig is. Ze hebben denk ik vrij veel bestellingen uit Nederland.
    Ik denk dat je Marcel Hoeve wilde quoten, maar inderdaad, je laat niet je hele website vertalen naar het Nederlands en introduceert iDeal als betaalmiddel als er maar een paar afnemers zitten. Ik denk dat er vanuit bepaalde EU landen vrij veel besteld wordt bij Zavvi, zoals Nederland, België en Frankrijk. Ook in niet-EU landen zoals de USA en Canada lijken aardig wat mensen bij Zavvi te kopen, vooral dankzij hun steelbook uitgaves.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    merk dat de laatste tijd wel vaker. Soms staat een product op voorraad en blijft de status een week ongewijzigd. Of 2 films tegelijk besteld bij 2 voor 22 aktie. Allebei op voorraad, de ene moet nog komen de andere vrijdag al binnen.
    Dat is helaas niet iets van de laatste tijd. Het is maar net wie je pakketje aanneemt wanneer het in Nederland aankomt.

  17. #717

    Standaard

    Zavvi lijkt te zijn overgestapt van bubbelenveloppen naar flinterdunne kartonnen enveloppen. Dit beschermt natuurlijk helemaal niks zo.

  18. #718

    Standaard

    Ik ontving deze week van Zavvi nog een steelbook in een nette, stevige kartonnen verpakking. Hoe dat met keepcases e.d. zit, durf ik niet te zeggen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #719

    Standaard

    Meer mensen hier die nog wachten op hun bestelling?

    Ik heb op 25-11 4 blu-rays besteld, maar die zijn altijd nog niet aangekomen. Op de Trustpilot-pagina van Zavvi lees ik soortgelijke berichten. Zou Zavvi/Royal Mail het soms druk hebben?

  20. #720

    Standaard

    Ik heb 27-11 2 4k-discs besteld en vandaag beide in de bus ontvangen. Ik zou nog even geduld hebben dus. Ik heb van Zavvi weleens films binnen een week ontvangen, maar ook soms pas na 4 weken.

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ik heb 27-11 2 4k-discs besteld en vandaag beide in de bus ontvangen. Ik zou nog even geduld hebben dus. Ik heb van Zavvi weleens films binnen een week ontvangen, maar ook soms pas na 4 weken.
    Ik ben dus niet de enige. Ik heb een haat-liefdeverhouding met Zavvi. Ze hebben vaak mooie dingen voor redelijke prijzen en de verzending loopt ook bijna altijd wel soepel, maar zodra iets is verstuurd is het altijd maar afwachten hoe lang het duurt en hoe het aankomt. Op Trustpilot lijkt het vooral de laatste paar weken ergens mis te lopen, want op de rest van de pagina's zijn de beoordelingen redelijk tot goed. Wellicht kerstdrukte en Brexit ellende.

  22. #722

    Standaard

    En wat dacht je van de naweeên van Zwarte Vrijdag (Black Friday) en Cyber Maandag...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #723

    Standaard

    De eerste twee bestellingen zijn eindelijk vandaag binnengekomen, maar nog geen spoor van de andere twee.

  24. #724

    Standaard

    Mijn eerste bestelling bij deze shop is binnen.Wel apart dat ze 2x UHD los van elkaar verzenden.

  25. #725
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zavvi zend altijd alles los. Twee weken terug acht titels besteld en die zullen ook allemaal los in een bubbel-envelop toekomen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 29 van 49 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •