Pagina 30 van 49 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mijn eerste bestelling bij deze shop is binnen.Wel apart dat ze 2x UHD los van elkaar verzenden.
    Hou er ook rekening mee dat je bestellingen (die dus apart verzonden worden) niet altijd tegelijkertijd binnen komen. Soms worden ze wel tegelijkertijd verzonden, maar ik heb meegemaakt dat er 2 weken verschil in de bezorging zit. Hoe en waarom? Geen idee.

  2. #727

    Standaard

    Ugh, Raining in the Mountain is nu alweer uitverkocht op Zavvi. Heeft er 1 dag opgestaan...

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ugh, Raining in the Mountain is nu alweer uitverkocht op Zavvi. Heeft er 1 dag opgestaan...
    Je kunt deze ook bij Eureka zelf bestellen.

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kunt deze ook bij Eureka zelf bestellen.
    Ik heb geen creditcard of paypal.

  5. #730
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Paypal kan je tegenwoordig toch gewoon aan je bankrekening koppelen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Paypal kan je tegenwoordig toch gewoon aan je bankrekening koppelen.
    Klopt, maar niet via alle webshops of aanbieders (Ebay) kan je daarmee betalen. Soms is de optie "bankrekening" niet beschikbaar en kan er alleen via een gekoppelde CC worden betaald.

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt, maar niet via alle webshops of aanbieders (Ebay) kan je daarmee betalen. Soms is de optie "bankrekening" niet beschikbaar en kan er alleen via een gekoppelde CC worden betaald.
    Heb ik nog nooit meegemaakt Rogier., maar doe ook niet alles via PayPal.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #733

    Standaard

    Even een hele ongepaste vraag, maar wordt er op dit moment nog naar Nederland geleverd?
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  9. #734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt, maar niet via alle webshops of aanbieders (Ebay) kan je daarmee betalen. Soms is de optie "bankrekening" niet beschikbaar en kan er alleen via een gekoppelde CC worden betaald.
    Er bestaan toch ook Pre-Paid Creditcards? Misschien is dat voor hem een oplossing.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Even een hele ongepaste vraag, maar wordt er op dit moment nog naar Nederland geleverd?
    Ik denk het wel, alleen zullen ze het je wellicht niet persoonlijk overhandigen, maar bijvoorbeeld aanbellen en dan aanbieden door het op de grond te zetten, of om aan te bellen en het ergens op te zetten. Wat ik weet van DHL is dat ze het nu 1x aanbieden & als je dan niet thuis bent, dan gaat het naar een afhaalpunt!

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Even een hele ongepaste vraag, maar wordt er op dit moment nog naar Nederland geleverd?
    Volgens mij wel. Ik kan ook geen reden verzinnen waarom ze dat niet zouden doen. Kreeg vandaag nog twee pakjes van Zavvi door de brievenbus. Voordeel van Zavvi is dat ze alles apart verzenden, dus (bijna) alles kan gewoon door de brievenbus.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #736

    Standaard

    Zavvi heeft sinds vandaag de regel ingesteld dat bestelde pakketjes door de besteller zelf moeten worden opgehaald bij het warehouse.

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zavvi heeft sinds vandaag de regel ingesteld dat bestelde pakketjes door de besteller zelf moeten worden opgehaald bij het warehouse.
    En dat houdt in? En waar staat dat te lezen? Ik kan op de website niks vinden. Ik heb nog het een en ander in bestelling staan, en om het nu zelf in Engeland te gaan halen????
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-03-2020 om 23:31

  13. #738

    Standaard

    Is vast sarcastisch bedoeld.
    Laatst aangepast door peptalk : 20-03-2020 om 23:51
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is vast sarcastisch bedoelt.
    Wel een hele geslaagde grap......niet.

  15. #740

  16. #741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wel een hele geslaagde grap......niet.
    Ik lig dubbel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Volgens mij wel. Ik kan ook geen reden verzinnen waarom ze dat niet zouden doen. Kreeg vandaag nog twee pakjes van Zavvi door de brievenbus. Voordeel van Zavvi is dat ze alles apart verzenden, dus (bijna) alles kan gewoon door de brievenbus.
    Oké, binnenkort maar eens wat in huis halen...
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  18. #743

    Standaard

    De humor hier is weer eens ver te zoeken. Lighten up!

  19. #744

    Standaard

    Hoe lang doen jullie bestellingen er nu over, met al die vertraging bij de post en vanwege corona-maatregelen?

  20. #745

    Standaard

    Mijn laatste bestelling was 23 en 24 maart verzonden en op 3 april binnen
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  21. #746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hoe lang doen jullie bestellingen er nu over, met al die vertraging bij de post en vanwege corona-maatregelen?
    Twee tot drie weken...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #747
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    vorige week meerdere dingen besteld maar nog steeds niet verzonden helaas. Zal bij mij ook wel 2 to 3 weken duren vrees ik.

  23. #748

    Standaard

    Drie of vier weken lijkt nu wel de norm. Sommige producten duren ook lang voordat ze verstuurd worden. Zo wacht ik nog steeds op verzending van twee titels die ik op 13-04 besteld heb. Ook is er één film nooit aangekomen en inmiddels vergoed; jammer want het ging om een 4K bonus uitvoering van Schindler's List (voor de spotprijs van 9,90 euro) die inmiddels overal out of stock lijkt te zijn. Balen dus.

    Op dit moment wacht ik op Apollo 11 (4K) die een paar weken geleden is verzonden en nog niet is aangekomen. Verwachte levering staat tussen 27/04 en 04/05. Dus geen man overboord, maar ongewild spannend is het op deze manier wel.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #749

    Standaard

    Ze lagen vanmiddag alle drie in de bus. De ene bestelling drie weken geleden besteld; De andere twee een paar dagen later.

    Mijn Amazon.nl bestelling die door PostNL zou zijn afgeleverd vandaag lag echter niet in de bus...

  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Sommige producten duren ook lang voordat ze verstuurd worden.
    Ik merk het ja.

    Mijn bestelling van anderhalve week geleden staat nog steeds op 'wordt spoedig verzonden'. Ze waren volgens Zavvi allebei op voorraad toen ik ze bestelde. Ach ja.

Pagina 30 van 49 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •