Pagina 35 van 49 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #851
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Royal Mail heeft rond deze tijden altijd problemen, en de coronacrisis maakt het er niet beter op.
    Dat snap ik helemaal maar mijn bestelling was eind november verstuurd. Nogmaals een bericht gestuurd naar hun waar de bestelling is gebleven

  2. #852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    Dat snap ik helemaal maar mijn bestelling was eind november verstuurd. Nogmaals een bericht gestuurd naar hun waar de bestelling is gebleven
    Bij Zavvi kan het 1 week duren, maar ook 3 of 4.

  3. #853

    Standaard

    Ik kreeg net deze mail:

    We are sorry that your order may not have been delivered yet, Royal Mail have informed us that there have been some delivery delays and that your parcel may be impacted.

    Your order is processing through Royal Mail sortation hubs and they’re doing everything possible to speed up your delivery. We have been told to expect delivery to take place within 14 days of the despatch date. If after this time you have still not received your order then please do not hesitate to contact Customer Service through you account and they will look into this for you.

    Rest assured we are working closely with our carrier partner to keep delays to a minimum and that you receive your order as soon as possible if not already.

    Kind Regards,
    Zavvi international Customer Service Team

  4. #854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik kreeg net deze mail:

    We are sorry that your order may not have been delivered yet, Royal Mail have informed us that there have been some delivery delays and that your parcel may be impacted.

    Your order is processing through Royal Mail sortation hubs and they’re doing everything possible to speed up your delivery. We have been told to expect delivery to take place within 14 days of the despatch date. If after this time you have still not received your order then please do not hesitate to contact Customer Service through you account and they will look into this for you.

    Rest assured we are working closely with our carrier partner to keep delays to a minimum and that you receive your order as soon as possible if not already.

    Kind Regards,
    Zavvi international Customer Service Team
    Indien verzending vanuit vasteland UK is kan ik mij vertraging voorstellen. Er staan files tot 30km lang bij de bekende oversteekplaatsen aan beide kanten.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  5. #855

    Standaard

    Wij zijn niet de enigen die 'steen en been' klagen over Zavvi, en dan met name over de levertijden. Op deze Britse site (forum) kunnen ze er ook wat van en klimmen ze al in de boom als ze binnen een week hun bestelling nog niet binnen hebben...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #856

    Standaard

    Het duurt langer maar vandaag werd er weer wat bezorgd. Ik mis nu nog vier pakjes.

  7. #857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wij zijn niet de enigen die 'steen en been' klagen over Zavvi, en dan met name over de levertijden. Op deze Britse site (forum) kunnen ze er ook wat van en klimmen ze al in de boom als ze binnen een week hun bestelling nog niet binnen hebben...
    Dit zijn duidelijk mensen die in hun eigen bubbel zitten en totaal geen rekening houden met Covid-19 en de eindejaarsdrukte.

    Gelukkig zitten er nog een paar mensen die uit proberen te leggen, zelfs met een filmpje van een distributiecentrum, dat Royal Mail 'swamped' is. Het lijkt echter tegen dovemansoren gericht te zijn. Blu-ray.com bestaat ook voor een groot deel uit dit soort OCD-figuren.

  8. #858
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dit zijn duidelijk mensen die in hun eigen bubbel zitten en totaal geen rekening houden met Covid-19 en de eindejaarsdrukte.

    Gelukkig zitten er nog een paar mensen die uit proberen te leggen, zelfs met een filmpje van een distributiecentrum, dat Royal Mail 'swamped' is. Het lijkt echter tegen dovemansoren gericht te zijn. Blu-ray.com bestaat ook voor een groot deel uit dit soort OCD-figuren.
    Snap het helemaal dat dit komt door Covid-19 en de kerstdrukte maar zet dan niet op de website dat het binnen 5 tot 10 dagen geleverd is.
    En ik heb alle tijd om te wachten op mijn Star Wars box en mocht het toch niet binnen komen dan storten ze het geld maar terug op mijn rekening

  9. #859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    Snap het helemaal dat dit komt door Covid-19 en de kerstdrukte maar zet dan niet op de website dat het binnen 5 tot 10 dagen geleverd is.
    En ik heb alle tijd om te wachten op mijn Star Wars box en mocht het toch niet binnen komen dan storten ze het geld maar terug op mijn rekening
    Er staat een stuk tekst op de homepage:

    Als gevolg van de wereldwijde impact van COVID-19 ondervinden we momenteel enorme vertragingen in de EU-landen.

  10. #860

    Standaard

    Tja, iedereen die het nieuws een beetje volgt snapt dat er nu weinig vanuit de UK en de kanaaleilanden doorkomt, en dat levering van blurays niet de topprioriteit heeft. Daar kun je over gaan zeuren, maar je kunt het ook accepteren of anders gewoon bij bol.com bestellen (waar je ook een week op kunt wachten nu).

    Heb eergisteren nog een bestelling geplaatst bij Amazon UK, waarbij staat dat het 30 december geleverd wordt. Dat gaat natuurlijk echt niet gebeuren, wil zelfs annuleren om de post in deze tijd niet nog meer te belasten. Ik heb geen haast en kan rustig wachten. Bij een no deal zal het mogelijk nog allemaal veel langer gaan duren want dan wordt het ook nog bij de douane tegengehouden en loop je risico op inklaringskosten. Het zij zo...
    Laatst aangepast door Oakey : 21-12-2020 om 17:51

  11. #861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ook pakketten en pakjes moeten natuurlijke 1,5 meter afstand van elkaar houden, dat begrijp ik. Met het sluiten van de Engelse grenzen voor personen en goederenvervoer wordt dat er niet beter op. Ik hoop dat de douane vooralsnog coulant is met de import van goederen uit het Verenigd Koninkrijk die al weken in allerlei magazijnen liggen. De Britten moesten zonodig een Brexit. Welnu, die hebben ze nu gekregen. Volledig isolement van de rest van Europa, hopelijk maar tijdelijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Tja, iedereen die het nieuws een beetje volgt snapt dat er nu weinig vanuit de UK en de kanaaleilanden doorkomt, en dat levering van blurays niet de topprioriteit heeft. Daar kun je over gaan zeuren, maar je kunt het ook accepteren of anders gewoon bij bol.com bestellen (waar je ook een week op kunt wachten nu).
    Sinds Bol.com is overgestapt van PostNL naar DHL komt er niks meer aan hier. Nu wordt het zelfs meteen teruggestuurd naar de verzender omdat een hoop pakketpunten gesloten zijn vanwege de lockdown. Ik bestel even niks meer tot het nieuwe jaar.

  13. #863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Sinds Bol.com is overgestapt van PostNL naar DHL komt er niks meer aan hier. Nu wordt het zelfs meteen teruggestuurd naar de verzender omdat een hoop pakketpunten gesloten zijn vanwege de lockdown. Ik bestel even niks meer tot het nieuwe jaar.
    Hoezo is bol.com overgestapt naar DHL? Waar heb je die informatie vandaan? Ik krijg mijn bestellingen nog steeds via PostNL, hetzij thuis, hetzij op een afgiftepunt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hoezo is bol.com overgestapt naar DHL? Waar heb je die informatie vandaan? Ik krijg mijn bestellingen nog steeds via PostNL, hetzij thuis, hetzij op een afgiftepunt.
    Een order die ik een maand geleden heb besteld bij hun werd (met veel moeite) geleverd door DHL. Dit was bij Bol.com zelf, geen andere verkoper.

    Zie ook deze tweet:


  15. #865

    Standaard

    Ik mis nog 1 pakje van Zavvi en dan is alles binnen. Yeahhhh!

  16. #866

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik mis nog 1 pakje van Zavvi en dan is alles binnen. Yeahhhh!
    Dat klopt, die ligt hier ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #867

    Standaard

    Mijn limited edition Total Recall 4k (zou op 8 december uiterlijk moeten komen) en limited edition Silent Night Deadly Night (uiterlijk 11 december) zijn beide niet gekomen helaas, ik blijf hopen dat ze ergens nog komen (met name de Total Recall want die is overal uitverkocht nu) verder alles binnen en ik had echt veel besteld met black friday. 2 Indicator boxen, 4 indicator titels, 6 Arrow titels, 4 4K titels, 3 Criterion titels, 1 88films titel, Tremors 4K, Cinema Paradiso 4K en dan zijn Versus en Next to Kin nog onderweg. Dus verder vrijwel alles goed aangekomen, baal alleen echt van die Total Recall =/

  18. #868

    Standaard

    heb gisteren weer 2 4K films van zavvi binnen zodat ik nu alle 6 films heb gekregen die ik besteld had op 28 november.

  19. #869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    heb gisteren weer 2 4K films van zavvi binnen zodat ik nu alle 6 films heb gekregen die ik besteld had op 28 november.
    Dan moet jij een gelukkig mens zijn. Ik verwacht er nog steeds vier, ook rond die tijd besteld. Twee liggen er bij PostNL die ze 'weigeren' te bezorgen, en de andere twee zijn nog onderweg... Geen idee, waar die uithangen. Ergens in hangar 7B in Calais?

    Ik denk er steeds harder over om komend jaar maar niet meer bij Zavvi en Zoom te bestellen. Dit duurt echt veel te lang. Dan maar iets meer betalen en bij Amazon UK bestellen. Die leveren wel vlot en betrouwbaar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #870

    Standaard

    Ik heb ook in mijn PostNL app mijn laatste 2 4K's staan van de aanbieding maar die zijn ook nog niet verschenen -_- 1 Indicator titel staat er ook al 4 dagen in maar is er nog niet

  21. #871

    Standaard

    Ik zag ook al vorige week vrijdag in mijn Postnl app staan dat er post onderweg was.
    Dat waren deze 2 films en had ze dus dinsdag in de brievenbus liggen.

  22. #872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Mijn limited edition Total Recall 4k (zou op 8 december uiterlijk moeten komen) en limited edition Silent Night Deadly Night (uiterlijk 11 december) zijn beide niet gekomen helaas, ik blijf hopen dat ze ergens nog komen (met name de Total Recall want die is overal uitverkocht nu) verder alles binnen en ik had echt veel besteld met black friday. 2 Indicator boxen, 4 indicator titels, 6 Arrow titels, 4 4K titels, 3 Criterion titels, 1 88films titel, Tremors 4K, Cinema Paradiso 4K en dan zijn Versus en Next to Kin nog onderweg. Dus verder vrijwel alles goed aangekomen, baal alleen echt van die Total Recall =/
    Na een vraag waarom ze (en dan heb ik het over die Limited Total Recall box die inderdaad uitverkocht is & ik dus ook besteld heb) niet verstuurd zijn met Track n Trace, kreeg ik vandaag dit mailtje:

    Beste .........

    Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen met de vraag met betrekking tot deze box.

    Waarom het niet verstuurd is met Track 'n Trace weet ik niet. Maar ik heb een vervanging kunnen regelen voor u. Dit is verwerkt en zodra de vervanging is verstuurd dan zullen we je een bevestiging email sturen. Raadpleeg de bevestigingsmail voor geschatte levering tijdschalen.

    Als we je ergens anders mee kunnen helpen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    ...........
    Zavvi Klantenservice

    Dus wellicht kan jij er ook een mailtje aan wagen? Nu maar hopen dat deze wel verstuurd wordt met Track n Trace & dat deze goed mag aankomen. Uiteraard heb ik gevraagd dat ze dit keer wel Track n Trace erbij doen.

  23. #873

    Standaard

    Het lijkt erop dat je nog gewoon met iDeal kunt betalen.

  24. #874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat je nog gewoon met iDeal kunt betalen.
    Waarom zou dat niet meer kunnen? Brexit? Maar hoe zit dat dan?

  25. #875

    Standaard

    Ik wacht al bijna twee maanden op een doos lego. Heb hun formulier twee weken geleden ingevuld, maar tot op heden nog geen reactie.

Pagina 35 van 49 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •