Pagina 37 van 49 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #901

    Standaard

    IK heb een pakje binnen van zavvi met een waarde boven de 22 euro en geen kosten. Zat ook geen gele sticker op die ik hier langs heb zien komen.

  2. #902

    Standaard

    Ik had been bestelling van 50 euro bij Zavvi en ook zonder extra kosten binnengekomen .

  3. #903

    Standaard

    Ik ook een bestelling van 34.99 en geen extra kosten.

  4. #904
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En zaten er bij jullie gele stickers op de verpakking of niet? Als dat niet zo is, dan lijkt het erop dat Zavvi eindelijk doorheeft hoe ze best hun spullen naar de EU sturen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En zaten er bij jullie gele stickers op de verpakking of niet? Als dat niet zo is, dan lijkt het erop dat Zavvi eindelijk doorheeft hoe ze best hun spullen naar de EU sturen.
    Bij mij tot nu toe altijd een gele sticker op de envelop.

  6. #906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En zaten er bij jullie gele stickers op de verpakking of niet? Als dat niet zo is, dan lijkt het erop dat Zavvi eindelijk doorheeft hoe ze best hun spullen naar de EU sturen.
    Bij mij zat er ook een gele sticker op.

  7. #907

    Standaard

    Het heeft niet met de stickers te maken Stefaan; tot nu toe gaat de douane van België er gewoon anders mee om dan die van Nederland.

  8. #908
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja dat is ondertussen wel duidelijk geworden. Het is vooral frustrerend dat je nu zo moet opletten wat je besteld en al helemaal in België want dan lapt BPost er nog eens lekker 24€ boven op.

    Daarom staan mijn film (nou ja vooral anime series) op een bijzonder laag pitje.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #909

    Standaard

    Blijft toch een groot verschil tussen Zavvi en Amazon.

    Afgelopen week bij Amazon.co.uk een Blu-ray Box besteld van omgerekend €50 en de BTW afhandeling wordt netjes door Amazon (of de vervoerder ?) zelf geregeld.
    Britse BTW eraf, Nederlandse BTW erop, duidelijk eindprijs bij het afrekenen,....en de box binnen 4 dagen in huis.

    Voor mij voorlopig geen Zavvi meer
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Blijft toch een groot verschil tussen Zavvi en Amazon.

    Afgelopen week bij Amazon.co.uk een Blu-ray Box besteld van omgerekend €50 en de BTW afhandeling wordt netjes door Amazon (of de vervoerder ?) zelf geregeld.
    Britse BTW eraf, Nederlandse BTW erop, duidelijk eindprijs bij het afrekenen,....en de box binnen 4 dagen in huis.

    Voor mij voorlopig geen Zavvi meer
    Dat verschil was er altijd al: amazon snel, zavvi langzaam, niks in veranderd.
    Het douanegedoe lijkt toch vooral iets dat de Belgen raakt, in Nederland nog geen meldingen van btw-naheffing toch?
    Laatst aangepast door Oakey : 13-03-2021 om 23:14

  11. #911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dat verschil was amer altijd al: amazon snel, zavvi langzaam, niks in veranderd.
    Het douanegedoe lijkt toch vooral iets dat de Belgen raakt, in Nederland nog geen meldingen van btw-naheffing toch?
    Jawel. Via een 3rd party seller op Amazon UK.
    (was een risico dat ik voor lief nam aangezien het om een product ging dat ik niet binnen de EU kon krijgen)

  12. #912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Blijft toch een groot verschil tussen Zavvi en Amazon.

    Afgelopen week bij Amazon.co.uk een Blu-ray Box besteld van omgerekend €50 en de BTW afhandeling wordt netjes door Amazon (of de vervoerder ?) zelf geregeld.
    Britse BTW eraf, Nederlandse BTW erop, duidelijk eindprijs bij het afrekenen,....en de box binnen 4 dagen in huis.

    Voor mij voorlopig geen Zavvi meer
    Voor de box die ik bestelde was ik bij Zavvi 12 euro goedkoper uit, dat loont toch de moeite. Daar wil ik best iets langer voor wachten (kijkachterstand ).

  13. #913

    Standaard

    Oja, maar die third party sellers zijn geen amazon en hebben denk ik hun paper work niet zo gemakkelijk op orde.

  14. #914

    Standaard

    Vreemd, ik krijg een mail dat er nu een pakket van thehutgroep (moet wel zavvi zijn) onderweg is via fedex. Blijkbaar al op 8 maart verzonden en nu dan een tracking ontvangen. Ik heb niets met spoed o.i.d. dergelijks besteld, en de enige die nog onderweg moet zijn is een funkopop. Waarom via fedex? Geen idee. Hoop niet dat het standaard gaat worden, want fedex = douane betalen.

  15. #915

    Standaard

    Vraagje: hoe zit nu precies met die 2 voor 28 euro Criterion actie bij Zavvi? Als ik er twee bestel en ze versturen ze in losse enveloppen (wat Zavvi volgens mij altijd doet), zetten ze dan 14 euro op de douanesticker of de prijs die ze nu los kosten (22,49, boven de douanegrens dus). En als ik er zes tegelijkertijd bestel?

    Het is al even geleden dat ik bij Zavvi heb besteld en dat nieuwe douanegebeuren maakt het niet makkelijker
    Laatst aangepast door mifune : 23-03-2021 om 17:06

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mifune Bekijk bericht
    Vraagje: hoe zit nu precies met die 2 voor 28 euro Criterion actie bij Zavvi? Als ik er twee bestel en ze versturen ze in losse enveloppen (wat Zavvi volgens mij altijd doet), zetten ze dan 14 euro op de douanesticker of de prijs die ze nu los kosten (22,49, boven de douanegrens dus). En als ik er zes tegelijkertijd bestel?

    Het is al even geleden dat ik bij Zavvi heb besteld en dat nieuwe douanegebeuren maakt het niet makkelijker
    Dan moet je even in je account bij Zavvi kijken. Daar staan de individuele prijzen uit je bestelling vermeld (als het goed is).
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mifune Bekijk bericht
    Vraagje: hoe zit nu precies met die 2 voor 28 euro Criterion actie bij Zavvi? Als ik er twee bestel en ze versturen ze in losse enveloppen (wat Zavvi volgens mij altijd doet), zetten ze dan 14 euro op de douanesticker of de prijs die ze nu los kosten (22,49, boven de douanegrens dus). En als ik er zes tegelijkertijd bestel?

    Het is al even geleden dat ik bij Zavvi heb besteld en dat nieuwe douanegebeuren maakt het niet makkelijker
    Ze zetten inderdaad €14,- op de envelop als je gebruik maakt van de actie.

  18. #918

    Standaard

    Tot nu toe al mijn pakketten van rond €28, post-brexit aangekomen en zonder naheffing. Ik heb nu een criterion wong kar wai box aangeschaft van €178, auw doet een beetje pijn . We zullen zien of dat begin juni zonder naheffing op mijn deurmat valt. Wat ik wel stom vind, ik kan geen verzending kiezen met track en trace €5,99. Die optie staat er niet als je het gaat bestellen enkel standaard verzending.

  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ze zetten inderdaad €14,- op de envelop als je gebruik maakt van de actie.
    Ik had er vier tegelijkertijd besteld als test en de eerste is binnen: er staat inderdaad €14 op de envelop. Nu wachten op de rest. En misschien nog wel een bestelling overwegen.

  20. #920

    Standaard

    Ze hadden vanmiddag volgens mij een prijsfout gemaakt bij enkele box sets. O.a. The Ring, House en Hellraiser waren zo rond de €10,-. Ik heb de Ring box set besteld, dus ik ben erg benieuwd of ze 'm ook echt voor die prijs gaan versturen.

    Alle box sets zijn nu overigens uitverkocht en de prijs is aangepast, dus je hoeft t niet meer te proberen.

  21. #921

    Standaard

    Vanmiddag mijn UHD Steelbook ontvangen van ''Godzilla (2014)'' & deze is zonder naheffing aangekomen gelukkig. Prijs was inclusief verzendkosten € 32,48.

  22. #922

    Standaard

    Ze hebben mijn goedkope Ring box set nog niet verstuurd, dus ik ben bang dat ze er op tijd achter zijn gekomen dat er iets mis was met de prijs.

    Nou ja, het viel te proberen...

  23. #923

    Standaard

    Ligt het aan mij of heeft Zavvi de prijzen sinds de Brexit flink omhoog gegooid?

    Vroeger waren ze altijd een paar euro goedkoper dan anderen, maar als ze geen sale hebben is het nog nauwelijks de moeite waard.

  24. #924

    Standaard

    En niet alleen zavvi hoor. Je moet maar eens een Arrow 4K kopen, tot voor kort 29.99 GBP, maar nu 40GBP!
    Ik denk dat dit is om de Britten meer te laten betalen, wegens verlies van de vele internationale klandisie die ze kwijtgespeeld zijn. Uiteindelijk koop je als niet-Brit toch de uitgave die je wilt hebben.

  25. #925

    Standaard

    Bij Zavvi krijg ik nu ook al meldingen dat ze bepaalde Blu-rays niet naar mijn adres kunnen versturen. Erg erg vreemd. Wat is het probleem? Artikel in een envelop doen, envelop dichtplakken, adres erop zetten en versturen maar...

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 37 van 49 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •