Pagina 38 van 49 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #926
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Benieuwd over welke titel(s) het precies gaat?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #927

    Standaard

    Zou het iets met Brexit te maken kunnen hebben?

  3. #928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Benieuwd over welke titel(s) het precies gaat?
    Het ging in dit geval om de 4K UHD-uitgave van Robin Hood (2018)...

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #929
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook geen verzending mogelijk naar België voor deze titel, en wellicht ook nog wel wat andere.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #930

    Standaard

    Pas geleden 4 UHD titels besteld in de actie 2 voor € 32, en deze waren per stuk verstuurd. Dus zonder extra kosten binnengekomen gelukkig.

  6. #931

    Standaard

    Heb vandaag battle royale van hun ontvangen zonder extra kosten. Was 73 euro.

  7. #932

    Standaard

    Ik denk dat het te maken heeft met de kortingscode die niet meer actief lijkt te zijn. Als je erop klikt dan ga je terug naar de hoofdpagina ipv de pagina met alle 4K blu-rays met die korting.

  8. #933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Tot nu toe al mijn pakketten van rond €28, post-brexit aangekomen en zonder naheffing. Ik heb nu een criterion wong kar wai box aangeschaft van €178, auw doet een beetje pijn . We zullen zien of dat begin juni zonder naheffing op mijn deurmat valt. Wat ik wel stom vind, ik kan geen verzending kiezen met track en trace €5,99. Die optie staat er niet als je het gaat bestellen enkel standaard verzending.
    Nou, die box van €178 is aangekomen, binnen een week na release en zonder bijkomende kosten.

  9. #934

    Standaard

    Ik heb de Daimajin Box bij zavvi in bestelling staan. Deze was voor de 1 juli regeling net geen 53 euro. Met de 1 juli regeling is de prijs ineens 78,47 euro geworden. Ik vraag me af of hierna nog kosten gaan bijkomen bij de levering of dat alles in deze prijs verrekend ga zijn?

  10. #935

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb de Daimajin Box bij zavvi in bestelling staan. Deze was voor de 1 juli regeling net geen 53 euro. Met de 1 juli regeling is de prijs ineens 78,47 euro geworden. Ik vraag me af of hierna nog kosten gaan bijkomen bij de levering of dat alles in deze prijs verrekend ga zijn?
    Als het goed is niet: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...=1#post2089148

  11. #936

    Standaard

    Dan heeft zavvi gewoon de prijs omhoog gegooid, want 21% btw over €53 is €11,13, geen €25

  12. #937

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Geldt waarschijnlijk enkel voor mensen die wonen in Nederland. Ik ben zelf van België en heb al bij elk pakketje boven de €22 douanekosten mogen betalen. Nadien wel telkens netjes teruggekregen van Zavvi, maar toch irritant...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Geldt waarschijnlijk enkel voor mensen die wonen in Nederland. Ik ben zelf van België en heb al bij elk pakketje boven de €22 douanekosten mogen betalen. Nadien wel telkens netjes teruggekregen van Zavvi, maar toch irritant...
    Dat is inderdaad wel bijzonder. In de afgelopen jaren heb ik (als Nederlander) nog nooit douanekosten hoeven te betalen over bestellingen bij Zavvi, of het bedrag nu onder of boven de 22 euro was.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is inderdaad wel bijzonder. In de afgelopen jaren heb ik (als Nederlander) nog nooit douanekosten hoeven te betalen over bestellingen bij Zavvi, of het bedrag nu onder of boven de 22 euro was.
    Hoor ik vaker. Bpost is echt een waardeloos bedrijf en houdt sinds die Brexit elk pakketje tegen waar ze maar extra kosten aan kunnen vastplakken. Maar telkens ik een foto meestuur waarin Zavvi vermeld dat ik GEEN extra kosten zou mogen hebben storten ze het gewoon terug. Makkelijk om de films die ik op Amazon niet meer kan kopen, nog daar te kunnen verkrijgen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #940

    Standaard

    Hoe weet ik nou of mijn pakketjes worden vastgehouden bij de douane? Krijg je daar bericht van? Ik weet nl niet eens wie ze hier bezorgt.

  16. #941

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Hoe weet ik nou of mijn pakketjes worden vastgehouden bij de douane? Krijg je daar bericht van? Ik weet nl niet eens wie ze hier bezorgt.
    volgens mij meestal postNL, als je de app hebt geïnstalleerd krijg je hier een melding wanneer je inklaringskosten moet betalen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #942

    Standaard

    Vandaag eindelijk de 4K steelbox trilogy van The Lord of the Rings ontvangen die ik al op 23 januari van dit jaar besteld had. Toen nog voor €110,99 met €1,49 verzendkosten en dit bedrag is ook onlangs van mijn Pay-pal account afgeschreven. Tot mijn verbazing heeft Zavvi het pakket met track and trace verzonden terwijl ik hier niet voor betaald heb dus dat is mooi van Zavvi. Het pakket is bezorgd door Dpd overigens. Ik heb geen extra kosten aan hun hoeven te betalen terwijl ik wel terug kon zien in de track and trace parcel info dat ze wel tax and duties betaald hebben bij de customs clearance. Dus schijnbaar heeft Zavvi dit al met Dpd afgehandeld. Goed geregeld in ieder geval.
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IgWo Bekijk bericht
    Vandaag eindelijk de 4K steelbox trilogy van The Lord of the Rings ontvangen die ik al op 23 januari van dit jaar besteld had. Toen nog voor €110,99 met €1,49 verzendkosten en dit bedrag is ook onlangs van mijn Pay-pal account afgeschreven. Tot mijn verbazing heeft Zavvi het pakket met track and trace verzonden terwijl ik hier niet voor betaald heb dus dat is mooi van Zavvi. Het pakket is bezorgd door Dpd overigens. Ik heb geen extra kosten aan hun hoeven te betalen terwijl ik wel terug kon zien in de track and trace parcel info dat ze wel tax and duties betaald hebben bij de customs clearance. Dus schijnbaar heeft Zavvi dit al met Dpd afgehandeld. Goed geregeld in ieder geval.
    Interessant, dus misschien als je voor track & Trace kiest dan verzorgt Zavvi de inklaring...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #944

    Standaard

    Ik ook vandaag ontvangen. Ziet er fantastisch uit die box. Gek dat je bij zoveel geld meer voor Indiana Jones zo'n goedkope versie krijgt. Overigens over Lord of the Rings. Hij heeft Dolby Atmos, maar dat wordt niet apart aangegeven in het menu erg vreemd.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #945

    Standaard

    Heb nu wel inklaringskosten ontvangen voor 2 steelboxen van Zavvi Het gaat om Shrek en Smoky and the bandit. De kosten zijn 10 en 11 euro. Weet niet of ik dit moet betalen? Ze komen zover ik begrepen heb van Zavvi buiten de EU.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #946

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Heb nu wel inklaringskosten ontvangen voor 2 steelboxen van Zavvi Het gaat om Shrek en Smoky and the bandit. De kosten zijn 10 en 11 euro. Weet niet of ik dit moet betalen? Ze komen zover ik begrepen heb van Zavvi buiten de EU.

    Ik vrees van wel. Het lijkt erop dat Zavvi nog steeds geen BTW inhoudt op bestellingen vanuit de EU. Wat is de normale prijs van deze steelboxen/books? Dan kun je snel uitrekenen of deze bedragen kloppen. Dat ziet er wel naar uit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #947

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Heb nu wel inklaringskosten ontvangen voor 2 steelboxen van Zavvi Het gaat om Shrek en Smoky and the bandit. De kosten zijn 10 en 11 euro. Weet niet of ik dit moet betalen? Ze komen zover ik begrepen heb van Zavvi buiten de EU.
    Ik ben bang dat de meeste bestellingen van Zavvi via inklaring zullen gaan (immers er staat altijd op de verpakking dat het van Guernsey komt) ; je kan die inklaringskosten terugvragen bij Zavvi, weet alleen niet hoe lang ze dit nog gaan doen....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  23. #948

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Ik ben bang dat de meeste bestellingen van Zavvi via inklaring zullen gaan (immers er staat altijd op de verpakking dat het van Guernsey komt) ; je kan die inklaringskosten terugvragen bij Zavvi, weet alleen niet hoe lang ze dit nog gaan doen....
    Of er Guernsey op staat of de UK, dat maakt niet meer uit. Beiden is buiten de EU tegenwoordig.

  24. #949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Of er Guernsey op staat of de UK, dat maakt niet meer uit. Beiden is buiten de EU tegenwoordig.
    Guernsey is altijd al buiten de EU geweest, het heeft mij eigenlijk altijd verbaast waarom "vroeger" al die Zavvi bestellingen boven de €22 langs de douane kwamen, formeel moesten deze ook ingeklaard worden.

    blijkbaar wordt er nu beter gekeken of zijn er meer mensen in dienst genomen want de meeste Zavvi bestellingen gaan nu wel via IMEC
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #950

    Standaard

    Wat ook heel vreemd is volgens Post.nl zou je ook online kunnen betalen voor 4 euro per disc. Dan zou ik 8 euro kwijt geweest zijn maar bij de eerste app melding werd gelijk de volle pond gerekend. Echt schandalig van Post.nl. Zij zeggen niet te weten hoe dit kan. Voel me nu wel belazerd!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 38 van 49 EersteEerste ... 2834353637383940414248 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •