Pagina 40 van 49 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #976

    Standaard

    Vandaag dan eindelijk naar het postagentschap geweest. Dacht dat de laatste 3 nummers van je ID genoeg was. Kan niet zeggen ze daar. Post.nl beweert dat alleen de barcode maar hoeft. Allemaal zo tegenstrijdig. Om gek van te worden. En nu blijkt dat er een ander produkt in zit waarvan ik dacht dat hij was verloren. Een grote zooi nu. Dank je wel Europa en Post.nl.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #977

    Standaard

    Post.nl zegt dat ze je id nummer tijdelijk mogen opslaan. Volgens mij is dit echt verboden, maar goed. Zavvi wil van mij een factuur zien. Zij zeggen dat ze de BTW niet gaan betalen. Ben benieuwd nu.

    Overigens ik vind alles maar gek lopen. Mortal Engines komt dus uit de UK en hiervoor dus inklaringskosten. Dat zal denk ik toch betekenen dat we voor elk product daar extra moeten betalen of niet. Nou ik kreeg er toch eentje door de bus. True Romance. Dus ja welke maat nemen ze nu? Het lijkt wel willekeur te gaan worden.
    Laatst aangepast door pjblack : 30-07-2021 om 19:20
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  3. #978

    Standaard

    Waarom niet gewoon Zavvi links laten liggen en deze titels gewoon bij Amazon UK kopen? Dan heb je al dat gedoe niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #979

    Standaard

    Inderdaad, dit is voorlopig de laatste keer dat ik daar iets heb besteld. Wat een gezeur met die inklaring zeg.

    Er lag vandaag een brief op de mat van PostNL over 'mijn pakket uit het buitenland' en ik moest allerlei extra informatie invullen op hun site, waaronder een factuur bijvoegen. Eh, ik heb nog nooit een factuur van Zavvi gehad? Dus ik heb maar een screen cap gemaakt van de mail die ik altijd van ze krijg met het ordernummer en bedrag. Nu gaat PostNL aangife doen en hoor ik binnen 3 werkdagen of ik geld bij moet leggen.

    Wat een gedoe allemaal om je pakje te krijgen!

    En die flut app van ze laat nog steeds zien dat er niks onderweg is. Die gooi ik ook gelijk van mijn telefoon.

  5. #980

    Standaard

    Denk dat ik ook ga stoppen met Zavvi. Kapotte disc ontvangen zit je weer met dd betaalde btw kosten die ik heb betaald bij post.nl. ben er helemaal klaar mee want ik denk dat Zavvi dit niet gaat doen en moet je bij de belastingsdienst gaan klagen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #981

    Standaard

    De factuur zit wel in die post.nl app. Maar inderdaad het is een heel gedoe allemaal. Ik ga denk ik nu ook bepaalde orders intrekken. Dan koop ik het maar ergens anders of niet. Dit is gewoon teveel gezeik zo.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #982

    Standaard

    Ik heb €7.20 terug gekregen van de €18.01 bijkomende kosten op een bestelling van zavvi.
    Ze zeggen dat ze de btw niet terug gaan betalen.

    Ik wacht al weken op een pakketje nu die bij de inklaring ligt, ook daar zit 10.72 bijkomende kosten op.
    Wat een gedoe allemaal zeg.

    Ik kreeg deze mail van ze.

    Beste Driekus, Bedankt dat u contact heeft opgenomen met ons over uwinvoerkosten. Het spijt ons dat u deze kosten heeft opgelopen. Ik heb eenterugbetaling voor u aangevraagd van 7,20 EUR omdat wij helaas de BTW nietterug kunnen betalen. Dit bedrag zal in 3-5 werkdagen teruggestort worden op uwPayPal rekening. Als u verder nog vragen hebt, neem dan contact met ons op eniemand van ons team zal u graag verder helpen. Met vriendelijke groet, RianneZavvi Klantenservice

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    De factuur zit wel in die post.nl app. Maar inderdaad het is een heel gedoe allemaal. Ik ga denk ik nu ook bepaalde orders intrekken. Dan koop ik het maar ergens anders of niet. Dit is gewoon teveel gezeik zo.
    Hoe reageren ze dan als je verwijst naar hun eigen FAQ dat er na de Brexit geen extra kosten komen voor EU kopers? Heel vreemd dit.

    Ik zou zeggen links laten liggen deze winkel, je ervaringen delen op Trustpilot (staat al vol met negatieve ervaringen, ook op de Trustpilot site voor zavvi.de) en failliet laten gaan.

    https://www.trustpilot.com/review/zavvi.nl
    Laatst aangepast door Oakey : 01-08-2021 om 11:27

  9. #984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Hoe reageren ze dan als je verwijst naar hun eigen FAQ dat er na de Brexit geen extra kosten komen voor EU kopers? Heel vreemd dit.

    Ik zou zeggen links laten liggen deze winkel, je ervaringen delen op Trustpilot (staat al vol met negatieve ervaringen, ook op de Trustpilot site voor zavvi.de) en failliet laten gaan.

    https://www.trustpilot.com/review/zavvi.nl
    Tot nu toe heb ik altijd redelijk goede ervaringen gehad met Zavvi. Bijna altijd zijn mijn bestellingen aangekomen, al moet je er soms wel een tijd op wachten. Het is echter ook duidelijk dat Zavvi zich niet goed voorbereid heeft op de gewijzigde douaneregels m.b.t. orders vanuit niet-EU landen naar de EU. Amazon (US, UK) heeft dat wel prima voor elkaar, maar is dan ook vele malen groter. Het is maar een relatief geringe IT-inspanning om dit in orde te maken, maar kennelijk is men daar te laat mee gestart (of erger nog: moet men daar nog mee beginnen). Ikzelf denk er sterk over om de enige pre-order die ik heb staan, te annuleren. Gewone bestellingen plaats ik voorlopig niet. Dat je nu meer kwijt bent dan voorheen, vind ik niet eens zo erg, maar al die onnodige douane-ergernissen omdat Zavvi zijn zaken niet op orde heeft, vind ik wel knap irritant. En ik ben niet de enige, zo blijkt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #985

    Standaard

    Bij Zavvi moet je toch al 1-2 weken wachten voordat je je pakje binnen hebt en die wachttijd wordt nu nog eens nodeloos verlengd met een paar weken door dat inklaringsgedoe. Zo ben ik nu al een maand verder met een pakketje wat ik op 1-7-2021 had besteld. Dat betekent dus dat deze al 3(!!!) weken bij de douane ligt en ik heb pas een paar dagen geleden bericht gehad van PostNL dat ik wellicht extra bij moet betalen. Dit werkt natuurlijk voor geen meter, ook omdat je geen t&t krijgt van Zavvi en je dus geen flauw idee hebt waar je order is. Ik had voor deze ook al bijna Zavvi aangesproken.

  11. #986

    Standaard

    Ik koop al aardig wat jaartjes bij Zavvi, en keek met angst en beven tegemoet. Heb nu afgelopen 2 weken mijn normale toevloed van bluray aankopen weer hervat, en tot nu toe geen problemen met de 5 bestellingen die er tot nu toe zijn gedaan. Allemaal aangekomen zonder (extra )btw hier nederland.

    Viel mij wel op dat alle pakketten nu een IOSS stempel dragen (wat betekend dat Zavvi vooraf BTW heeft betaald)




  12. #987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peschi Bekijk bericht
    Viel mij wel op dat alle pakketten nu een IOSS stempel dragen (wat betekend dat Zavvi vooraf BTW heeft betaald)
    Dit betekent niet dat Zavvi vooraf de BTW heeft betaald. Jij betaalt nog altijd (vooraf) de (Nederlandse) BTW, het IOSS logo duidt er alleen op dat de webshop de (in dit geval) Nederlandse BTW al ingehouden heeft. Of dat ook zo is, is natuurlijk een tweede. Maar het is in ieder geval een stap voorwaarts, mocht dit kloppen. Helaas is op de website hierover nog geen enkele informatie te vinden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #988

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peschi Bekijk bericht
    Ik koop al aardig wat jaartjes bij Zavvi, en keek met angst en beven tegemoet. Heb nu afgelopen 2 weken mijn normale toevloed van bluray aankopen weer hervat, en tot nu toe geen problemen met de 5 bestellingen die er tot nu toe zijn gedaan. Allemaal aangekomen zonder (extra )btw hier nederland.

    Viel mij wel op dat alle pakketten nu een IOSS stempel dragen (wat betekend dat Zavvi vooraf BTW heeft betaald)




    bizar, welke datum heb je die bestellingen gedaan ? zou goed nieuws zijn
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #989

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dit betekent niet dat Zavvi vooraf de BTW heeft betaald. Jij betaalt nog altijd (vooraf) de (Nederlandse) BTW, het IOSS logo duidt er alleen op dat de webshop de (in dit geval) Nederlandse BTW al ingehouden heeft. Of dat ook zo is, is natuurlijk een tweede. Maar het is in ieder geval een stap voorwaarts, mocht dit kloppen. Helaas is op de website hierover nog geen enkele informatie te vinden.
    Tuurlijk gaan we op dit forum op alle slakken zout leggen. Tuurlijk heb ik vooraf betaald die btw, en betaald Zavvi die btw door met IOSS. Wat de indicatie geeft op de pakket.

  15. #990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    bizar, welke datum heb je die bestellingen gedaan ? zou goed nieuws zijn
    van de foto? die was 21 juli verstuurd (en kwam een weekje later aan hier), True Romance UHD limited edition

  16. #991

    Standaard

    Denk niet dat ZAVVI vooraf onze BTW betaald. Ik moet morgen dan wel overmorgen weer naar het postloket voor nieuwe inklaringskosten te betalen. Verwerkingskosten die ZAVVI wel wil vergoeden, maar de BTW niet. En ja wat moet je doen als je artikel kapot is. ZAVVI stuurt dan een nieuw exemplaar okay, maar je inklaringskosten en BTW dan voor je kapotte disc? Moet je die weer dan gaan verhalen bij de douane of post.nl????
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  17. #992

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bij Zavvi moet je toch al 1-2 weken wachten voordat je je pakje binnen hebt en die wachttijd wordt nu nog eens nodeloos verlengd met een paar weken door dat inklaringsgedoe. Zo ben ik nu al een maand verder met een pakketje wat ik op 1-7-2021 had besteld. Dat betekent dus dat deze al 3(!!!) weken bij de douane ligt en ik heb pas een paar dagen geleden bericht gehad van PostNL dat ik wellicht extra bij moet betalen. Dit werkt natuurlijk voor geen meter, ook omdat je geen t&t krijgt van Zavvi en je dus geen flauw idee hebt waar je order is. Ik had voor deze ook al bijna Zavvi aangesproken.
    Eens je denkt dan dat je pakketje verloren is, maar die hangt dan nog bij de douane. Echt absurd zoals het nu gaat.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peschi Bekijk bericht
    Ik koop al aardig wat jaartjes bij Zavvi, en keek met angst en beven tegemoet. Heb nu afgelopen 2 weken mijn normale toevloed van bluray aankopen weer hervat, en tot nu toe geen problemen met de 5 bestellingen die er tot nu toe zijn gedaan. Allemaal aangekomen zonder (extra )btw hier nederland.

    Viel mij wel op dat alle pakketten nu een IOSS stempel dragen (wat betekend dat Zavvi vooraf BTW heeft betaald)



    Is dat een kartonnen envelop of doos? Ik kijg altijd een witte bubbeltjesenvelop van Zavvi.

  19. #994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peschi Bekijk bericht
    Tuurlijk gaan we op dit forum op alle slakken zout leggen. Tuurlijk heb ik vooraf betaald die btw, en betaald Zavvi die btw door met IOSS. Wat de indicatie geeft op de pakket.
    Tja daar gaat het nu juist om, om de details. Het is duidelijk dat zavvi niet de btw afdraagt en in hun voorwaarden ook expliciet heeft staan dat de ontvanger degene is die alle verantwoordelijjheid draagt over de douaneformaliteiten en btw-afdracht. Dat maakt dat deze thread nu ook al enige tijd voortduurt.

  20. #995

    Standaard

    Ik mis 2 pakjes van Zavvi, staan in de PostNL app al anderhalve week bij IMEC inklaring met een onbekende levertijd. Meer mensen dit probleem?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik mis 2 pakjes van Zavvi, staan in de PostNL app al anderhalve week bij IMEC inklaring met een onbekende levertijd. Meer mensen dit probleem?
    Hetzelfde probleem hier. Ik heb de inklaringskosten op 22 juli betaald. Daarna stond er dat het pakket op 24 juli bezorgd zou gaan worden. Dat werd 27 juli en toen werd het al snel op onbekend gezet. Ook afkomstig van Zavvi.

  22. #997

    Standaard

    Hier ook een 'Bezorgdatum onbekend' in de PostNL app. Inmiddels 5 weken wachten op een pakketje uit het VK, belachelijk.

  23. #998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik mis 2 pakjes van Zavvi, staan in de PostNL app al anderhalve week bij IMEC inklaring met een onbekende levertijd. Meer mensen dit probleem?
    Ik ook nog 2, maar dan ook nog met een onbekende afzender. Lekker duidelijk. Het enige wat ik weet is dat uk €4 inklaringskosten moet betalen bij het afleverpunt maar wanneer en voor wat: geen idee.

  24. #999

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ook nog 2, maar dan ook nog met een onbekende afzender. Lekker duidelijk. Het enige wat ik weet is dat uk €4 inklaringskosten moet betalen bij het afleverpunt maar wanneer en voor wat: geen idee.
    hier precies hetzelfde, vreemd natuurlijk want dat betekend dat er geen BTW bedrag betaalt hoeft te worden en dat kan alleen als het bedrag op het pakket €0 is; nu weet ik van Zavvi dat ze bij de 1 + 1 gratis acties (b.v. laatst bij Arrow titels) ze op 1 pakket het echte bedrag zonder korting plaatsen en bij de ander dus €0 euro;

    zou dit een verklaring kunnen zijn ? we komen hier natuurlijk pas achter wanneer we de betreffende pakketten kunnen ophalen, ooit...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #1000

    Standaard

    Een (commercieel) pakketje met een waarde van 0 euro wordt sowieso bij de douane, denk ik, al als verdacht aangemerkt. Naar mijn weten vermeldde Zavvi voorheen wel een waarde op hun pakketten, maar helemaal zeker weet ik dat niet omdat ik hiervan geen afbeeldingen heb. In je besteloverzicht bij Zavvi kun je ook zien dat er bij acties als 2 voor 32 euro bij beide artikelen een waarde vermeld staat, die opgeteld dan op het te betalen totaalbedrag (incl. verzendkosten) uitkomt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 40 van 49 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •