Pagina 44 van 49 EersteEerste ... 34404142434445464748 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #1076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Die ligt vast te wachten bij de douane.
    Maar dan zou ik toch bericht moeten krijgen? Ik weet niet goed hoe dit werkt

  2. #1077

    Standaard

    Vandaag 14,94 moeten betalen voor een Zavvi pakje. Zavvi en PostNL gemailed.
    --

  3. #1078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Maar dan zou ik toch bericht moeten krijgen? Ik weet niet goed hoe dit werkt
    Dat kan zo een paar weken duren voordat je bericht krijgt.

  4. #1079

    Standaard

    En de zavvi soap continues....ik wacht nog op een bestelling met 4 blu-ray's. Per toeval (voor iets anders) keek ik in de post.nl app en daar staat nog een onbekende bestelling die de status Verwacht heeft. En dat ik kosten van 15 euro moet betalen. Uit de factuur bleek dat het wel de bestelling was waar ik op wachtte (4 items). Ik dacht het te betalen, dan verhaal ik die kosten later wel, maar ik kon niet meer betalen maar dat moet nu op locatie waar het bezorgd wordt. Vreemd dat ik na 2 dagen niet meer kan betalen, en ik heb ook geen bericht ontvangen dat ik iets moest betalen....loopt weer allemaal soepel.

    Dus het lijkt inderdaad een kansspel of je moet betalen bij zavvi of niet. Ik denk dat ik voorlopig maar stop met bestellen daar, zeker omdat ik aankijk hoe het gaat met de teruggave van de kosten.

  5. #1080

    Standaard

    Na enige overdenking heb ik toch maar besloten om mijn laatste pre-order daar te annuleren. Ik zie me er voorlopig even niks meer bestellen tot dit soort onzekerheden en ongemakken zijn opgelost.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #1081

    Standaard

    Ik mag ook weer 17 euro voor een box gaan betalen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #1082

    Standaard

    Tja, waarom jullie het allemaal nog blijven proberen op Zavvi..?

  8. #1083

    Standaard

    Ik heb een antwoord van zavvi dat ze de betaalde kosten gaan vergoeden.

  9. #1084

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Tja, waarom jullie het allemaal nog blijven proberen op Zavvi..?
    Dat is inderdaad wel een goed punt. Sinds juli speelt dit en er komt geen oplossing, dat is duidelijk. Ze zitten niet in de EU dus zijn nergens op aan te pakken en hoeven nergens aan te voldoen qua regels, dus ze komen er mee weg. Ik laat ze in ieder geval links liggen, bestelde er eerder wel regelmatig.

  10. #1085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb een antwoord van zavvi dat ze de betaalde kosten gaan vergoeden.
    alleen de 4,- euro handelingskosten neem ik aan, of ook de BTW? Want dat zou een beetje vreemd zijn.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  11. #1086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    alleen de 4,- euro handelingskosten neem ik aan, of ook de BTW? Want dat zou een beetje vreemd zijn.


    Het hele bedrag van 15 euro.

  12. #1087

    Standaard

    Dan mag jij even zeggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, want wat ik tot nu toe steeds hoor en zelf ervaren heb is dat ze alleen de 4,- handelingskosten vergoeden en niet de BTW. Zou toch te bizar zijn als ze iedereen verschillend blijken te behandelen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #1088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Dan mag jij even zeggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, want wat ik tot nu toe steeds hoor en zelf ervaren heb is dat ze alleen de 4,- handelingskosten vergoeden en niet de BTW. Zou toch te bizar zijn als ze iedereen verschillend blijken te behandelen
    Ik kan het pas met zekerheid zeggen als ze het overgemaakt hebben, maar ik heb het antwoord "We have requested a refund of the customs charges" gekregen nadat ik aangaf dat ik 15 euro aan customs charges had betaald (met foto van de factuur en de betaling met de pin). Dus ik neem aan dat het hele bedrag is. Anders zou je alsnog 2x VAT betalen, bij zavvi en aan post.nl. Ik hou je wel op de hoogte.

    Ik heb het ook aangekaart bij post.nl (omdat het een pakje met IOSS is). Gelukkig zijn ze daar ook vlot, ze gaan een onderzoek starten en binnen 4 maanden krijg ik antwoord. Jawel, maanden ....

  14. #1089

    Standaard

    Ik hoor het graag
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #1090

    Standaard

    Vandaag True Romance Arrow 4K binnen gekregen zonder verdere kosten.

  16. #1091

    Standaard

    2 blu rays besteld op 30 september en nog steeds niet binnen.

    Onward 3D en Maleficent Mistress of Evil 3D

  17. #1092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ik hoor het graag
    Zie dat ik het nog niet had doorgegeven, maar ze hebben het inderdaad netjes betaald.

  18. #1093

    Standaard

    En mijn bestelling van de Arrow sale (4 titels) is ook binnen, zonder douane kosten.

  19. #1094

    Standaard

    1 box nog missende, 1 bestelling met Arrow titels nog onderweg. Wel mijn douane kosten van de vorige bestellingen retour maar blijft een gok en gedoe elke keer.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #1095

    Standaard

    Btw wordt inderdaad niet betaald alleen de handelingskosten. Wat Rogue l hier zegt klopt dus niet.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  21. #1096

    Standaard

    Vandaag naar het post.nl afhaal service point geweest. 13,98 moeten betalen! En wat denk je? Staat gewoon IOSS op. Maar daar doen ze daar niks mee. Je moet een bezwaar indienen bij post.nl met heel veel docu. De omgekeerde bewijslast echt schandalig bij post.nl. bellen heeft ook al geen zin. Je moet die lange mail gaan mailen met heel veel bewijs. Idioot voor woorden!

    Overigens. Die inglorious bastard 4k collection ziet er wel gaaf uit.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  22. #1097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Vandaag naar het post.nl afhaal service point geweest. 13,98 moeten betalen! En wat denk je? Staat gewoon IOSS op. Maar daar doen ze daar niks mee. Je moet een bezwaar indienen bij post.nl met heel veel docu. De omgekeerde bewijslast echt schandalig bij post.nl. bellen heeft ook al geen zin. Je moet die lange mail gaan mailen met heel veel bewijs. Idioot voor woorden!
    Ik snap de frustratie maar het is evident dat dit aan zavvi ligt en niet aan PostNL.
    Laatst aangepast door Oakey : 18-11-2021 om 19:17

  23. #1098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Btw wordt inderdaad niet betaald alleen de handelingskosten. Wat Rogue l hier zegt klopt dus niet.
    Wat heb ik gezegd wat niet klopt? Naar welke post refereer je?

  24. #1099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Vandaag naar het post.nl afhaal service point geweest. 13,98 moeten betalen! En wat denk je? Staat gewoon IOSS op. Maar daar doen ze daar niks mee. Je moet een bezwaar indienen bij post.nl met heel veel docu. De omgekeerde bewijslast echt schandalig bij post.nl. bellen heeft ook al geen zin. Je moet die lange mail gaan mailen met heel veel bewijs. Idioot voor woorden!

    Overigens. Die inglorious bastard 4k collection ziet er wel gaaf uit.
    Maar die 13,98, waar zijn die dan voor? Nederlandse BTW (21%) + inklaringskosten (4,00)? Want dat lijkt me een vrij normaal bedrag.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #1100

    Standaard

    De rekening is opgebouwd in 9.98 BTW en 4.00 euro afhandelingskosten., maar op het pakketje staat duidelijk IOSS. Ik heb inmiddels ook bericht gekregen van Post.nl. Zavvi heeft het inderdaad niet goed geregeld of op tijd betaald. Hieronder het schrijven van post.nl

    De oplossing van PostNL

    Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over dubbel betaalde btw. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat u twee keer btw heeft moeten betalen voor uw pakket uit het buitenland. Een afzender doet een digitale voormelding. In die voormelding moet alles helemaal correct worden ingevuld. Als die digitale voormelding niet goed is gegaan dan wordt hier in Nederland het pakket als een normale zending afgehandeld, ongeacht de papieren documenten die er bij zitten. Het is dan ook niet mogelijk om het teveel betaalde btw bedrag bij ons terug te vorderen en daarom verwijzen wij u naar de afzender zodat deze het verder met u kan afhandelen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 44 van 49 EersteEerste ... 34404142434445464748 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •