Pagina 45 van 49 EersteEerste ... 35414243444546474849 LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #1101

    Standaard

    Interessant, die melding van Postnl. Had je een officieel bezwaar ingediend met alle bewijsstukken erbij? Ik heb daar nog 2 van lopen en dat duurt al weeeeken, maar dan weet ik wat ik eventueel kan verwachten. Postnl komt er wel makkelijk mee weg trouwens...

  2. #1102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Interessant, die melding van Postnl. Had je een officieel bezwaar ingediend met alle bewijsstukken erbij? Ik heb daar nog 2 van lopen en dat duurt al weeeeken, maar dan weet ik wat ik eventueel kan verwachten. Postnl komt er wel makkelijk mee weg trouwens...
    Vind je? Dit is toch duidelijk een probleem van zavvi, zij dragen de geïnde btw niet goed af of vullen de formulieren niet goed in? Als zavvi de btw niet afdraagt kan PostNL toch niets anders doen dan deze zelf innen. Zavvi houdt dat geld gewoon in eigen zak blijkbaar omdat ze hun zaakjes niet op orde hebben.

  3. #1103

    Standaard

    Ja ik weet dat dat niet werkt bij post.nl Je kunt daar wachten tot je een ons weegt bij Post.nl. Ik heb los daarvan ook een klacht ingediend bij Klachtencompas dat werkt veel sneller.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #1104

    Standaard

    Ja vreemde zaken bij Zavvi. Heb nu wel voor het eerst de volledige kosten terug gekregen bij Inglourious Bas. De volgende heb ik weer ingediend 12.33 voor Jungle Cruise. Overigens er kwam zaterdag toch nog een pakketje door de brievenbus 10 Commandments. Volgens Post.nl verwerkt Zavvi het dus niet altijd even goed.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #1105

    Standaard

    Er is maar één manier op deze problemen voor te zijn: doe als ik en koop gewoon niet meer bij Zavvi!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #1106

    Standaard

    Om de kosten terug te krijgen hoefde ik eerst alleen de factuur te overhandigen. Nu krijg ik bericht dat ze ook een betalingsbewijs willen hebben. Gek want je krijgt geen factuur als je niet betaald hebt. Maar goed toch maar gestuurd. Ben benieuwd want je weet het nooit bij Zavvi.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #1107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er is maar één manier op deze problemen voor te zijn: doe als ik en koop gewoon niet meer bij Zavvi!
    Inderdaad. Amazon weet gelukkig wel hoe het moet.

  8. #1108

    Standaard

    Eindelijk na een hele tijd mijn bestelde films binnen.
    De eerste zending was weer eens kwijtgeraakt in het proces.

    Contact gezocht na 2 maanden en heb nu de tweede zending mogen ontvangen, na een bijbetaling van € 8,50
    Ik heb maar weer een mail gestuurd naar ze.
    Kijken wat daar uitkom.

    Ik zit er nu toch wel over na te denken daar niet meer te gaan bestellen.
    Want je koopt 2 3D-films in een actie 2 voor € 20.99 en moet er dan nog eens € 8.50 bij betalen.
    Nou dan is die actie opeens minder leuk.

    Hier de foto's van de doos en de factuur.



    Groetjes - Driekus

  9. #1109

    Standaard

    De door mij op 25 September jongstleden bestelde ''Jungle Cruise 4K steelbook'' is vandaag eindelijk aangekomen. Er zat geen brief bij, dus deze is zonder extra kosten binnengekomen. Alleen die levertijden zijn wel erg lang geworden vind ik.

  10. #1110

    Standaard

    WOW Ik heb nu al een antwoord op mijn mail gehad.

    Ze schrijven...

    Hello Driekus,
    Thank you for sending us the attachment. Unfortunately, youhad to pay import costs since it came from outside the EU, but this cost will berefunded back to your account, and it usually takes 3-5 working days. If youhave any problems with this refund or should you have any further questions,then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will behappy to help. Kind regards, Roland Zavvi Customer Service Team

    Ik krijg het gewoon terug betaald dat is toch wel fijn.

  11. #1111

    Standaard

    Ik zie een doos op de foto. Versturen ze niet meer alles apart?

  12. #1112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik zie een doos op de foto. Versturen ze niet meer alles apart?
    Klopt ik was ook verrast, dit was een her zending of hoe je het ook noemt.

    De eerste zending was verloren gegaan in het btw-proces en hebben ze deze dus samen verstuurd in een kartonnen verpakking.

  13. #1113

    Standaard

    Met dank aan een poster op blu-ray.com;

    Zavvi have started sending out a “free” electronic magazine with their orders whether you want it or not and no matter how many copies they’ve sent you already.

    Since this is considered part of your order and sent out straight away you can no longer cancel any pre-orders.

    Just thought I’d warn you.
    Dat is wel heel erg laag.

  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Met dank aan een poster op blu-ray.com;



    Dat is wel heel erg laag.

    Is dat zoiets als koppelverkoop? Als dat zo is zou ik klacht indienen bij Testaankoop.

  15. #1115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is dat zoiets als koppelverkoop? Als dat zo is zou ik klacht indienen bij Testaankoop.
    Daar zullen ze van schrikken als bedrijf wat niet in de EU zit en zich dus ook niet aan EU-regels hoeft te houden. En iets gratis meesturen lijkt me niet verboden.

  16. #1116

    Standaard

    Er is sprake van een 'electronic magazine'. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een soort PDF-bestand dat ze automatisch per e-mail sturen als je een bestelling plaatst en waarin staat hoe 'geweldig' ze zijn?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #1117

    Standaard

    Klinkt meer als een boekje vol reclame die ze fysiek bij elke order doen.

  18. #1118

    Standaard

    Bon, ik heb het weer aan mijne rekker. Ik mag 18.19 euro betalen voor mijn zending van Zavvi. Ik vond het al verdacht lang dat het pakje wegbleef. Ik ga er weer achter aan voor mijn terugbetaling. De vorige keer nohthans niets moeten bijbetalen, nu terug wel....

  19. #1119

    Standaard

    Al dat extra gedoe is het me niet waard. Er zijn andere Engelse shops die wel weten hoe het moet.

    Daarbij is het al lang niet de goedkope webshop van weleer.

  20. #1120

    Standaard

    Filmliefhebbers die bij Zavvi (blijven) bestellen gaat het in de meeste gevallen eigenlijk alleen maar om de verpakking (steelbook, prullaria etc.) terwijl waar het eigenlijk om gaat (de film zelf) je net zo goed bij andere webshops als Amazon terecht kunt. Ik zelf ben helemaal klaar met Zavvi.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  21. #1121

    Standaard

    Ik ben er ook officieel klaar mee. Elke keer kosten afdragen; 15 euro tot 20 euro per pakje. Krijg het steeds vergoed maar het is zo irritant
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #1122

    Standaard

    Ik krijg het tot nu toe steeds vergoed dus dat is OK, maar wat ik irritant vind dat je het pakket zoveeeeeel later krijg nu.
    Je ziet in de mail een datum en omstreeks die datum was het artikel altijd bij me thuis nu duurt het af en toe 2 maanden.

  23. #1123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Filmliefhebbers die bij Zavvi (blijven) bestellen gaat het in de meeste gevallen eigenlijk alleen maar om de verpakking (steelbook, prullaria etc.) terwijl waar het eigenlijk om gaat (de film zelf) je net zo goed bij andere webshops als Amazon terecht kunt. Ik zelf ben helemaal klaar met Zavvi.
    Ik lach me ook helemaal suf om al die gastjes op blu-ray.com. Bij elke bestelling klagen over Zavvi, maar er dan wel gewoon blijven kopen.

  24. #1124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Filmliefhebbers die bij Zavvi (blijven) bestellen gaat het in de meeste gevallen eigenlijk alleen maar om de verpakking (steelbook, prullaria etc.) terwijl waar het eigenlijk om gaat (de film zelf) je net zo goed bij andere webshops als Amazon terecht kunt. Ik zelf ben helemaal klaar met Zavvi.
    Dat is voor mij wel soms een reden om iets bij ze te kopen, hoewel de hoofdreden de soms veel lagere prijs is. De inhoud van een uitgaveis absoluut leidend, maar soms kan een prachtige verpakking, en zeker een mooi boekje of mooie cover, net de doorslag geven bij sommige films. Dat gezegd hebbende, is mijn laatste verzonden bestelling (Deep Red 4K) alweer 3 weken onderweg en nog niets te zien..... Ik wacht ook nog even met bestellen.

  25. #1125

    Standaard

    De reden voor mij om te kopen bij Zavvi is niet per se de prijs, maar vooral om de pre-orders die bij Amazon vaak geblokkeerd zijn voor non-Uk'ers tot of zelfs nog na de eigenlijke releasedatum. Zo heb ik een paar limited editions misgelopen, die ik achteraf aan 2x de prijs heb gekocht via ebay.

Pagina 45 van 49 EersteEerste ... 35414243444546474849 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •