Pagina 46 van 49 EersteEerste ... 364243444546474849 LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #1126

    Standaard

    Ik heb een (wellicht stomme) vraag & hopelijk kan en wil iemand mij helpen. Er zijn 2 Steelbooks onderweg, waarvan ik bij de ene al € 12,47 inklaringskosten heb betaald online, maar heb deze nog niet ontvangen. En van de andere (die ook nog niet binnen is) weet ik niet wat ik bij moet betalen.

    Maar nu schijnt het dus zo te zijn dat je die inklaringskosten terug kan vragen bij Zavvi. Maar aangezien mijn engels schrijven niet al te sterk is, weet ik niet hoe ik dat moet vragen (Dat ik dus de juiste woordkeuze opschrijf, zodat hun snappen wat ik bedoel).

    Bedankt alvast voor de eventuele hulp!!!

    Grt, Raymond

  2. #1127

  3. #1128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Kan ook gewoon in het Nederlands.
    , bedankt voor je reactie.

  4. #1129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is voor mij wel soms een reden om iets bij ze te kopen, hoewel de hoofdreden de soms veel lagere prijs is. De inhoud van een uitgaveis absoluut leidend, maar soms kan een prachtige verpakking, en zeker een mooi boekje of mooie cover, net de doorslag geven bij sommige films. Dat gezegd hebbende, is mijn laatste verzonden bestelling (Deep Red 4K) alweer 3 weken onderweg en nog niets te zien..... Ik wacht ook nog even met bestellen.
    De Coen methode heeft weer gewerkt. Klagen en dan komt het binnen .

  5. #1130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De Coen methode heeft weer gewerkt. Klagen en dan komt het binnen .
    haha beproefde methode!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    haha beproefde methode!
    Werkt inderdaad nog na al die jaren.

  7. #1132

    Standaard

    Is het normaal voor zavvi dat iets bijna een maand onderweg is? Ik wacht nog steeds op de bluray van the great silence.

  8. #1133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is het normaal voor zavvi dat iets bijna een maand onderweg is? Ik wacht nog steeds op de bluray van the great silence.
    Normaal (pre-Brexit) duurde het altijd al lang bij zavvi en als het door de douane is vastgehouden omdat zavvi zijn paperwork niet op orde heeft, dan is een maand niet overdreven, plus het is kersttijd

  9. #1134

    Standaard

    Zeker niet ongewoon, helaas.

  10. #1135

    Standaard

    Het duurt inderdaad bijna 2 maanden voordat het binnen is. Je kunt inderdaad alle inklaringskosten terugvragen. Onder het kopje vragen aanklikken welke disc het betreft en dan belastinggeld terugvragen. Probleem is dat ze vaak zeggen binnen 7dagen, maar vaak niet doen. Dan kun je nog 10 x gaan vragen dus dat gaat nu absoluut niet lekker. Kan gelukkig wel in het Nederlands, maar heb de indruk dat dat ze daar alles vertalen met Google.

    Ik heb 2 keer ook van te voren betaald bij post.nl. Dan hoef je niet naar een distributiepunt te gaan. Dit ging wel goed moet ik zeggen. Nu nog wachten op mijn geld, want dat is vaak wel een dingetje bij Zavvi. Wel beloven niet betalen.
    Laatst aangepast door pjblack : 17-12-2021 om 11:31
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  11. #1136

    Standaard

    Dit is bizar mijn pakje van Zavvi heb ik succesvol betaald via de Bpost app op 29 november via de douane en sindsdien heb ik geen nieuwe meldingen meer gekregen. Het pakje is dus spoorloos verdwenen... heeft iemand dit ook voorgehad? De laatste controle was op 6 december bij de douane.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 18-12-2021 om 18:13

  12. #1137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dit is bizar mijn pakje van Zavvi heb ik succesvol betaald via de Bpost app op 29 november via de douane en sindsdien heb ik geen nieuwe meldingen meer gekregen. Het pakje is dus spoorloos verdwenen... heeft iemand dit ook voorgehad? De laatste controle was op 6 december bij de douane.
    Bpost... knoeiers...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #1138

    Standaard

    Niet bij Zavvi bestellen als je geen problemen wil.

  14. #1139

    Standaard

    Het pakje is dus spoorloos. Wel, deze keer ben ik er echt klaar mee. Ik ga risico's nemen op de gelimiteerde uitgaves en wachten tot ze beschikbaar zijn op Amazon. Ik heb nu The Great Silence via derden gekocht op Amazon. Helaas zal er wel douanekosten bijkomen, maar dat neem ik nu voor lief.

  15. #1140

    Standaard

    sinds lange tijd weer eens gokje gewaagd met 1 titel (The Ten Commandments steelbook 4k) en zonder problemen binnen; wat opvalt is dat op de verpakking nu ook een VAT bedrag staat naast het bedrag van het item, niet eerder gezien: ; lijkt erop dat Zavvi z'n zaakjes beter voor elkaar heeft
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #1141

    Standaard

    Eén zwaluw maakt nog geen zomer, zeggen we dan Ik ben er op basis van deze ene ervaring nog niet meteen van overtuigd dat je nu weer veilig bij Zavvi kunt bestellen zonder kans op extra kosten. Maar wel lekker dat het weer eens goed ging
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  17. #1142

    Standaard

    Na meerdere malen vragen om de invoerkosten terug te storten willen ze het bij Zavvi maar niet snappen. Ik bestel er niet meer, geen zin in dat gezeur. En op het pakketje stond de VAT ook, dus dat zegt ook niet alles.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  18. #1143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Na meerdere malen vragen om de invoerkosten terug te storten willen ze het bij Zavvi maar niet snappen. Ik bestel er niet meer, geen zin in dat gezeur. En op het pakketje stond de VAT ook, dus dat zegt ook niet alles.
    Ik heb Zavvi al tijden in de ban gedaan en ik denk niet dat dat snel gaat veranderen, ook gezien alle reacties op deze site. Amazon UK is voor mij een prima alternatief en ik heb met Amazon-bestellingen nooit enig gedoe met inklaringskosten e.d. gehad. Zavvi schijnt het nog steeds niet te begrijpen. Ze presenteren zich als een bedrijf dat ook de rest van Europa (en de wereld) bedient, maar gezien hun wijze van handelen lijkt het nog steeds een stug Brits bedrijf te zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #1144

    Standaard

    Ik heb sinds de Brexit weer wat besteld bij Zavvi. True Romance op 4K. Hopelijk geen gezeik. Op amazon uk is deze helaas niet beschikbaar...

  20. #1145

    Standaard

    Ik heb als test 2 bestellingen gedaan, even kijken hoe dat gaat.

  21. #1146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb als test 2 bestellingen gedaan, even kijken hoe dat gaat.
    Ik ben benieuwd!

  22. #1147

    Standaard

    True Romance heb ik hier binnen gekregen zonder extra douane kosten. Nice!

  23. #1148

    Standaard

    weet iemand misschien of je als EU lid bij zavvi ook voor de tracking verzend optie kan kiezen, ik kan voor zover ik kan zien alleen voor de standaard verzend optie kiezen en heb helaas met deze optie vaak levering problemen...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #1149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    weet iemand misschien of je als EU lid bij zavvi ook voor de tracking verzend optie kan kiezen, ik kan voor zover ik kan zien alleen voor de standaard verzend optie kiezen en heb helaas met deze optie vaak levering problemen...
    Nee, ik heb die optie nog nooit gezien.

  25. #1150

    Standaard

    van de 2 bestellingen die ik bij hun gedaan heb, kan ik mij herinneren dat die mogelijkheid alleen bij Glass 4k steelbook wetd aangeboden. Daarna niet meer gezien. Toch zou die optie er moeten zijn, volgens hn website.
    Op elke productpagina staat de optie, als men verder leest, wordt het er niet duidelijker op, als er staat te lezen: wordt niet bij elk product aangeboden. Ik betwijfel of trackingnog mogelijk is.

    groeten, Peter

Pagina 46 van 49 EersteEerste ... 364243444546474849 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •