Pagina 7 van 49 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 1216 worden weergegeven.

Discussie: Zavvi.nl

  1. #151
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sjonge, enkele maanden geleden zelfs. Daar wordt je niet vrolijk van.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #152

    Standaard

    Ik had een aantal steelboosk gesteld, 4 geannuleerd, maar Zavvi heeft deze alsnog verzonden en later een mailtje gestuurd ''Cancellation failed'', terwijl ik wel de bevestiging had ontvangen.
    Ook hebben ze de release zonder aankondiging 1.5 a 2 weken naar voren geschoven, hebben ze nog eens 750 stuks van dat product via eBay voor 7 GBP (+ verzendkosten) meer verkocht dan de oorspronkelijke prijs op hun eigen website, terwijl ze aangaven dat het product al was uitverkocht.

    Zeer slechte zaak, ik zal een PayPal dispute starten. Lijkt me sterk dat je dit zomaar kunt doen als bedrijf.
    --

  3. #153

    Standaard

    En nog steeds zijn de 2 pakjes waar ik op wacht nog niet binnen. Sinds vorige week maandag al in Nederland. Lijkt me niet geheel normaal. Contact opgenomen en ik moet nog maar een week wachten. Ik bestel hier nu nooit meer, helemaal nu ik amazon kan gebruiken.

  4. #154

    Standaard

    En nog steeds niks binnen. Ik moet nu een formulier uit printen en dan weer inscannen ( wat hier niet kan gezien ik geen printer of scanner heb ), en hun reactie : ''Dat is dan uw probleem''. Ze willen dus geen nieuwe explaren opsturen, en ook geen geld terugstorten. Zou evt iemand anders mij kunnen helpen door het uit te printen en dan weer in te scannen? Zou ik enorm bij geholpen zijn.
    Laatst aangepast door Ingmar B. : 09-07-2013 om 14:24

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    En nog steeds niks binnen. Ik moet nu een formulier uit printen en dan weer inscannen ( wat hier niet kan gezien ik geen printer of scanner heb ), en hun reactie : ''Dat is dan uw probleem''. Ze willen dus geen nieuwe explaren opsturen, en ook geen geld terugstorten. Zou evt iemand anders mij kunnen helpen door het uit te printen en dan weer in te scannen? Zou ik enorm bij geholpen zijn.
    Ik heb ook eens een keer iets niet binnen gekregen, na een bepaalde tijd moest je dan even een berichtje sturen.
    Ik deed dat en kreeg gewoon een antwoord terug met de mededeling dat de terugbetaling normaal gesproken binnen 7 werkdagen plaatsvond.
    En dat was ook zo.

  6. #156

    Standaard

    Inmiddels is het dus niet meer zo simpel. Je moet echt een formulier uit printen, ondertekenen en dan weer inscannen..

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    . Zou evt iemand anders mij kunnen helpen door het uit te printen en dan weer in te scannen? Zou ik enorm bij geholpen zijn.
    Is er werkelijk niemand in je omgeving die dat kan doen? Vrienden/vriendinnetjes, ouders van deze, familie?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is er werkelijk niemand in je omgeving die dat kan doen? Vrienden/vriendinnetjes, ouders van deze, familie?
    Bibliotheek wellicht?

  9. #159

    Standaard

    En ik maar denken dat in de meeste huishoudens in Nederland toch minstens 1 All-in-one printer aanwezig is...

  10. #160

    Standaard

    M'n vriend doet het op z'n werk morgen Maar bestellen bij zavvi zal ik nooit meer doen.

  11. #161

    Standaard

    Leuke aanbiedingen voor de Steelbook - fans bij Zavvi.
    Met ondermeer deze voor € 9,75 incl verzending en Nl subs (en zowaar met extra's!):
    10666689-1361193092-699766.jpg10662602-1361193092-699924.jpg10662603-1356709502-477180.jpg

  12. #162

    Standaard

    Ik heb bij Zavvi.nl de Blu ray Steelbook van Evil Dead (2013) besteld, welke 12 Augustus (a.s maandag) officieel daar uitkomt.

    Nu heb ik een mail gehad dat ie verstuurd is, en dat het maximaal tot de 19e duurt voordat ie binnen is.

    Verder staat er een tracking nummer bij, zodat ik het kan volgen.

    Echter wanneer ik die aanklik, krijg ik te zien dat de pagina ongeldig is, dus dat schiet niet op.

    Iemand enig idee hoelang het duurt voordat de blu ray binnen komt?

  13. #163

    Standaard

    je moet rekening houden dat het toch wel een paar weken kan duren

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Nu heb ik een mail gehad dat ie verstuurd is, en dat het maximaal tot de 19e duurt voordat ie binnen is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Iemand enig idee hoelang het duurt voordat de blu ray binnen komt?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    ????

    Dat ze een datum geven wil niet zeggen dat ie dan of rond die datum binnenkomt hoor, zo vaak meegemaakt bij andere winkels dat het langer duurt dan de tijd die ze beloven.

    Als iets al uberhaupt al aankomt.

    Dus was gewoon benieuwd wat de ervaring zijn bij Zavvi.nl kwa levertijden

  16. #166

    Standaard

    Tja, Zavvi geeft een fatsoenlijke verwachtingsdatum aan die mogelijk wel/niet kan kloppen.
    Je geeft zelf al aan dat andere webwinkels dat ook doen en 't vaak niet overeen komt met de aangegeven bezorgingsdatum.
    Snap dan niet precies naar welk antwoord je vist als je weet dat 't voor iedereen/elke bestelling altijd anders is.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  17. #167

    Standaard

    Wat ik raar vind dan aan Zavvi.nl is dat ze een mail sturen in het nederlands, waarvan een gedeelte engels is? :

    Beste .................. ... ................. ,
    Uw bestelling van Zavvi Nederland is al vezonden en zal binnenkort aankomen!
    Bewaar deze e-mail als bewijs van aankoop.


    Verzend informatie:
    Bestelnummer: ........
    Tracking Number: ........
    To track your order online: click here

    Bezorgadres:
    ................ .....
    NL
    .... ..

    Beetje raar dat engels er door heen maar goed.

    Als ik dan op click here klik, krijg ik dit te zien :

    res://ieframe.dll/syntax.htm# (het adres van de witte balk) met vervolgens eronder :


    Het adres is ongeldig
    Meest waarschijnlijke oorzaken:


    • U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
    • Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd.
    Mogelijke acties:
    [IMG]res://ieframe.dll/bullet.png[/IMG] Geef het adres opnieuw op.
    [IMG]res://ieframe.dll/bullet.png[/IMG]

    Erg makkelijk volgen zo , doet me bijna denken aan die spam mailtjes met gebrekkig nederlands daarin .

    Het systeem daar is niet perfect te noemen helaas.

    Nu maar hopen dat het uberhaupt aankomt, en dat het onbeschadigd aankomt.

  18. #168

    Standaard

    Mijn bestellingen die ik in Juni had geplaatst ( 3 maar liefst! ) zijn nog steeds alledrie niet aangekomen. Had ook een 4e bestelling gedaan tegelijkertijd en die kwam 1 week na bestelling al aan. Heb inmiddels al wel het geld teruggekregen, maar ik zal nooit meer wat bestellen. Hoe groot is de kans dat 3 van de 4 bestellingen gewoon niet aankomen? Echt heel slecht geregeld. Nu zeker meer dan 8 weken verder.

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Mijn bestellingen die ik in Juni had geplaatst ( 3 maar liefst! ) zijn nog steeds alledrie niet aangekomen. Had ook een 4e bestelling gedaan tegelijkertijd en die kwam 1 week na bestelling al aan. Heb inmiddels al wel het geld teruggekregen, maar ik zal nooit meer wat bestellen. Hoe groot is de kans dat 3 van de 4 bestellingen gewoon niet aankomen? Echt heel slecht geregeld. Nu zeker meer dan 8 weken verder.
    Dat is idd wel erg lang, en zeker een slechte zaak voor de website.

  20. #170

    Standaard

    Ik plaatste net een bestelling bij Zavvi maar maakte een fout.
    ik annuleerde direct maar krijg nu 2 meldingen namelijk awaiting stock pick en annulering verwerken.
    ik kreeg wel een mail van de orderbevestiging maar niet van de annulering.
    Is dit normaal?

  21. #171

    Standaard

    Van de annulering krijg je pas een mail als deze daadwerkelijk geannuleerd is. Awaiting stock pick is naar mijn weten niet te annuleren, dus die zal je normaal gesproken gaan ontvangen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #172

    Standaard

    Geluk gehad, heb net mail ontvangen met bevestiging van annulering.
    Moraal van het verhaal, nooit direct een bestelling doen na een stresserende werkdag.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Geluk gehad, heb net mail ontvangen met bevestiging van annulering.
    Moraal van het verhaal, nooit direct een bestelling doen na een stresserende werkdag.
    Voor sommigen is dat juist een manier om de stress een beetje kwijt te raken
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #174

    Standaard

    Vandaag de box set van Starsky and hutch ontvangen (complete series). Was verpakt in een enveloppe, de box is 7 cm ofzo dik.... Natuurlijk ziet het eruit alsof het al jaren mishandeld is en op de tweedehands markt verkocht wordt zijkanten beschadigd, hoeken helemaal verdwenen... Heb contact met hun opgenomen, enig idee hoe ze hier me omgaan? Wie verstuurt nu een zware box set in een enveloppe...
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Vandaag de box set van Starsky and hutch ontvangen (complete series). Was verpakt in een enveloppe, de box is 7 cm ofzo dik.... Natuurlijk ziet het eruit alsof het al jaren mishandeld is en op de tweedehands markt verkocht wordt zijkanten beschadigd, hoeken helemaal verdwenen... Heb contact met hun opgenomen, enig idee hoe ze hier me omgaan? Wie verstuurt nu een zware box set in een enveloppe...
    Dit is de reden waarom ik bij zavvi geen boxset met karton meer bestel. Je kan tussen mijn Star Trek-boxen de zavvi-bestellingen er redelijk makkelijk uithalen. Succes met de klachtenafhandeling, geen ervaring mee.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 7 van 49 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •