De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Extra luidsprekers

  1. #1

    Standaard Extra luidsprekers

    Hallo,

    Ik heb een Samsung HT-C450 homecinema. Dit is een 5.1 luidsprekers systeem met een impedantie van 3 ohm en 83 W.
    In een aanpalend lokaal zou ik op deze installatie 2 extra luidsprekers willen aansluiten. Moeten deze luidsprekers dezlfde impendantie en vermogen hebben? (Kan bv 8 ohm + 100 W ook?)

    Bedankt voor jullie reacties.

  2. #2

    Standaard

    Welkom op dit forum Boeky2006.

    Wat je het beste kunt doen is de set gebruiken waarvoor deze bedoeld is en kiezen voor losse delen .

    Voor dat soort mogelijkheden heb je nl. een receivers nodig met een 'multi-room' mogelijkheid. Je kunt dan wel een stel luidsprekers in een andere ruimte aan sturen zonder dat dit ten koste gaat van de weergave. Je kunt dan ook in 2 verschillende ruimtes naar 2 verschillende bronnen luisteren met 1 toestel. Daar komt bij dat een receiver meer (aansluit-)mogelijkheden heeft, een betere en vooral mooiere weergave kan bieden en je 'de set' dan ook nog eens kunt 'upgraden'.

    Een set als de HT-C450 is dus alleen geschikt voor de kamer waarin je deze gebruikt en de bijgeleverde luidsprekers.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Welkom op dit forum Boeky2006.

    Wat je het beste kunt doen is de set gebruiken waarvoor deze bedoeld is en kiezen voor losse delen .

    Voor dat soort mogelijkheden heb je nl. een receivers nodig met een 'multi-room' mogelijkheid. Je kunt dan wel een stel luidsprekers in een andere ruimte aan sturen zonder dat dit ten koste gaat van de weergave. Je kunt dan ook in 2 verschillende ruimtes naar 2 verschillende bronnen luisteren met 1 toestel. Daar komt bij dat een receiver meer (aansluit-)mogelijkheden heeft, een betere en vooral mooiere weergave kan bieden en je 'de set' dan ook nog eens kunt 'upgraden'.

    Een set als de HT-C450 is dus alleen geschikt voor de kamer waarin je deze gebruikt en de bijgeleverde luidsprekers.
    Dag Gerco,
    Bedankt voor de tip en de goede raad.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •