De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Juiste centerspeaker nog steeds niet gevonden.

    Hello,

    Ben nog steeds op zoek naar de juiste centerspeaker voor mijn systeem.
    Deze wil ik voor de tv plaatsen, de philips pfl 9664h 42 inch.
    Deze staat nog op de voet en ben niet van plan hem te gaan ophangen, afstand vanaf de voet tot begin scherm is zo`n 13 cm.
    Alleen het probleem is dat de center niet hoger mag zijn dan een centimeter of 13 a 14, anders kan ik de onderkant van het beeld niet meer zien.
    Ben dus op zoek naar een platte center, met een hoogte van max 12 a 13 cm, welke fabrikant maakt er zoiets?, of wie heeft er zelf eentje laat het mij even weten svp...

  2. #2

    Standaard

    Is de TV op een verhoging zetten ook een optie?

    Anders kun je misschien beter een set met kleinere luidsprekers kopen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    De tv op een verhoging zetten?, denk niet dat dat er echt uit gaat zien...

  4. #4

    Standaard

    Oeps grote foto hahaha, en speakers verkleinen?/ knoop me zelf liever nog op....))

  5. #5

    Standaard

    Kun je geen plankje boven de TV realiseren om daar de center op te zetten?
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  6. #6

    Standaard

    Dat zou wel kinnen, maar dan hangt de center in verhouding met mijn zuilen veel ste hoog...
    Ja weet het ben een zeikerd..

  7. #7

    Standaard

    Bose maakt zo'n center en als je niets anders hebt gehoord klinkt hij best goed tot dat je een center hoort met een fatsoenlijke kast....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Het beste is gewoon een center nemen die bij je fronts horen of matchen en dan je tv daar op aanpassen....je kunt er ook voor kiezen gewoon zonder center te draaien. Een center nemen omdat die toevallig klein is zou ik niet doen. Kun je beter geen center nemen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #9

    Standaard

    INderdaad, ik ga geen center nemen omdat hij kleiner is, maar bns maakt alleen van die megagrote centers.
    En bose?....
    Ja sure ik ga het bose video systeem aanschaffen voor 7000,- hahaha dan heb je zeker "het"geluid waar je op zit te wachten.

    Weet niet of er iemand ervaring heeft met die centers van Mordaunt Short, bijv de Mordaunt Short MS404 of is dit ook echt rotzooi?.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maurice70xx Bekijk bericht
    INderdaad, ik ga geen center nemen omdat hij kleiner is, maar bns maakt alleen van die megagrote centers.
    En bose?....
    Ja sure ik ga het bose video systeem aanschaffen voor 7000,- hahaha dan heb je zeker "het"geluid waar je op zit te wachten.

    Weet niet of er iemand ervaring heeft met die centers van Mordaunt Short, bijv de Mordaunt Short MS404 of is dit ook echt rotzooi?.
    Het wordt pas een rotzooi als je een center gaat kopen die een andere klankkleur heeft dan je huidige speakers

    Nogmaals, er is je reeds aangeraden om voor een center te gaan die dezelfde klankkleur heeft als je huidige speakers, niemand kan een zinnig antwoord geven op bovenstaande vraag, misschien zijn ze wel heel goed, maar passen ze helemaal niet bij je huidige....
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard

    Okey, dan word het toch een bns center denk ik, wie heeft er nog een staan?, sdx-40 bijv?

  12. #12

    Standaard

    Je zult waarschijnlijk meer succes hebben op Marktplaats, waar je overigens al een bod en een vraag hebt openstaan

    Je kan eventueel je vraag ook stellen op de hardware sectie op het forum
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard

    hahahhaa, je weet mij ook overal te vinden

  14. #14

    Standaard

    Klein landje
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •