Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 177 worden weergegeven.

Discussie: Blokker

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Hoe was de zoektocht in Leuven?

    Ik ging vooral voor de Dirty Harry disks maar die waren er natuurlijk niet.

    Enkel een kartonnen display met daarin enkele bluray's.

    Onderaan in de display een heleboel Disney bluray's die niets met de actie te maken hadden.

    The losers en Poseidon meegenomen.

    Maar ik zoek dus eigenlijk de Dirty Harry reeks, Smokin aces 2 en The incredible hulk.

    Had trouwens bijna niets want de verkoopster wist niet waar de disks lagen.
    Gaan kijken in de stock, uiteindelijk gevonden in een map onder de kassa.
    Vervolgens kon ze de juiste disks niet vinden.
    Hele rij wachtende zeurende mensen als gevolg.
    Ach ja (zucht) ik heb er toch al twee.
    Net eens gekeken in de Blokker te Mechelen, daar hadden ze er ook maar weinig... Diegenen die ze hadden: Poseidon, the Losers, Yogi Bear, Death Race 2, White Out, One Missed Call. Trekt werkelijk op niets, ze hebben nog niet eens de titels die in hun folder staan.

  2. #27

    Standaard

    Hier in veldhoven,Naturel born killers en Under siege meegenomen.

  3. #28

    Standaard

    Volgens de Blokker-site kan je de BR gewoon bestellen en laten klaarleggen.

  4. #29

    Standaard

    Bij de Blokker in Roden hadden ze vorige week nog stapels BD's in deze actie. Redelijk veel verschillende titels. Heb zelf toen Nightmare on Elm Street ('84) en Planet 51 meegenomen. Maar ze hadden een redelijk aanbod vond ik.


  5. #30

    Standaard

    In de Blokker te Leuven is de actie vanaf vandaag bezig, alleen waren er geen blu-ray's te bespeuren. Bij de dvd's hing een grote banner 'stunt - 2 blu-ray's voor 10 euro'. Dan maar gaan vragen aan een verkoopster en haar antwoord was "wat daar ligt is wat we binnen hebben".

    Dikke flop hier in België.

  6. #31

    Standaard

    De blokker in mijn buurt was de aktie wel al bezig, maar helft van wat in de folder stond was niet aanwezig, de andere helft hadden ze 1 of 2 exemplaren
    BD (1243) What i Watch

  7. #32

    Standaard

    Het is jammer dat de boel naar België verscheept moet worden anders had ik best willen inslaan voor jullie. Bij ons plaatselijke filiaal stikt het van de titels.

  8. #33

    Standaard

    Helaas plakt Blokker van die grote ronde blauwe actiestickers op de Blu-rays die vervolgens nauwelijks zonder beschadigingen te verwijderen zijn omdat de lijmlaag veel te sterk is. Lijmresten blijven achter, zodat je de Blu-ray case wel kunt weggooien of vervangen door een nieuwe. Niet zo handig, dus.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Helaas plakt Blokker van die grote ronde blauwe actiestickers op de Blu-rays die vervolgens nauwelijks zonder beschadigingen te verwijderen zijn omdat de lijmlaag veel te sterk is. Lijmresten blijven achter, zodat je de Blu-ray case wel kunt weggooien of vervangen door een nieuwe. Niet zo handig, dus.
    eigenlijk alleen problemen mee als het om een slipcase gaat, maar op de 'jewelcase' zelf eigenlijk nooit, en lijmresten zijn simpel te verwijderen met OF een andere sticker/stukje tape OF terpentine/wasbenzine/whatever..
    Maar je hebt wel gelijk, stickers zijn sowieso een ramp, maar in de VS is het vaak nog veel erger met die securitystickers die over de gehele bovenkant zitten..

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    eigenlijk alleen problemen mee als het om een slipcase gaat, maar op de 'jewelcase' zelf eigenlijk nooit, en lijmresten zijn simpel te verwijderen met OF een andere sticker/stukje tape OF terpentine/wasbenzine/whatever..
    Maar je hebt wel gelijk, stickers zijn sowieso een ramp, maar in de VS is het vaak nog veel erger met die securitystickers die over de gehele bovenkant zitten..
    Normaal gaan stickers op gewone Blu-ray cases er bij mij altijd gemakkelijk af, maar de speciale blauwe stickers die Blokker voor deze actie gebruikt ("2 Blu-ray's voor 10 euro") zijn een 'ramp'.

  11. #36

    Standaard

    Blokker heeft BR's toegevoegd Er staan meer Dirty Harry's zoals Sudden Impact op, maar ook Body of Lies, en Lady in the Water. Ze zijn via de site te bestellen en laten verzenden, maar ook laten klaarleggen lijkt het.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Helaas plakt Blokker van die grote ronde blauwe actiestickers op de Blu-rays die vervolgens nauwelijks zonder beschadigingen te verwijderen zijn omdat de lijmlaag veel te sterk is. Lijmresten blijven achter, zodat je de Blu-ray case wel kunt weggooien of vervangen door een nieuwe. Niet zo handig, dus.
    Bij 'onze' Blokker staan ze allemaal gewoon geseald in de schappen en de stickers zitten daar weer opgeplakt. Is dat bij 'jullie' Blokker niet het geval dan?

    En gebruik voor de lijmresten wat terpentine of wasbenzine. Gaat heel goed.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Bij 'onze' Blokker staan ze allemaal gewoon geseald in de schappen en de stickers zitten daar weer opgeplakt. Is dat bij 'jullie' Blokker niet het geval dan?
    Nee, bij mijn Blokker staan alleen lege doosjes en worden de Blu-rays er bij de kassa ingedaan.

  14. #39

    Standaard

    Oh dat is minder. Dacht dat het beleid bij alle Blokkers wel hetzelfde zou zijn.

  15. #40

    Standaard

    ehv, ging voor LA confidential, helaas niet aanwezig, toen maar, naast Corpse Bride, Kill Bill 1 Steelbook meegenomen.
    Verder hadden ze nog titels als Kylie Minogue live 2008, american werewolf in london

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    ehv, ging voor LA confidential, helaas niet aanwezig, toen maar, naast Corpse Bride, Kill Bill 1 Steelbook meegenomen.
    Verder hadden ze nog titels als Kylie Minogue live 2008, american werewolf in london
    Kill Bill is toch geen steelbook ?

  17. #42

    Standaard

    Damn, Corpse Bride is de reden waarom ik twee Blokkers ben binnengegaan.

  18. #43

    Standaard

    Die staat er hier ook nog wel. Mijn aanbod geld nog steeds Tom. Zal ik even voor je gaan kijken morgenavond?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Damn, Corpse Bride is de reden waarom ik twee Blokkers ben binnengegaan.
    Was ook mijn reden dat ik speciaal gegaan ben naar Blokker en adar hadden ze "Corpse Bride" ook niet dus zal wel overal zo zijn. Valse reclame dus in hun folder maar wat doe je eraan
    BD (1243) What i Watch

  20. #45

    Standaard

    Die titel heb ik Dinsdag nog in de handen gehad Freaky.

    Net even gebeld maar stond er nu niet meer bij. Dinsdag krijgen ze weer een nieuwe lading binnen dus heb al wat exemplaren weg laten leggen als ze erbij zitten

  21. #46

    Standaard

    Ik heb Corpse Bride en Shaun of the Dead meegenomen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Die titel heb ik Dinsdag nog in de handen gehad Freaky.

    Net even gebeld maar stond er nu niet meer bij. Dinsdag krijgen ze weer een nieuwe lading binnen dus heb al wat exemplaren weg laten leggen als ze erbij zitten
    Ja, maar in Belgie is het erg gesteld hoor met deze Blokker aktie
    BD (1243) What i Watch

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik heb Corpse Bride en Shaun of the Dead meegenomen.
    En Corpse Bride staat waar op hun site?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Valse reclame dus in hun folder maar wat doe je eraan
    Eenvoudigweg naar de site gaan en daar snel reserveren en voor je klaar laten leggen.
    Vanmiddag 10 titels besteld en daarvan was bleek er eentje 'op' te zijn, helaas. Ze wilde geld terug overmaken, maar ik heb gevraagd de titel te ruilen.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Eenvoudigweg naar de site gaan en daar snel reserveren en voor je klaar laten leggen.
    Vanmiddag 10 titels besteld en daarvan was bleek er eentje 'op' te zijn, helaas. Ze wilde geld terug overmaken, maar ik heb gevraagd de titel te ruilen.
    Dat gaat niet voor de belgen onder ons.

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •