Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 177 worden weergegeven.

Discussie: Blokker

  1. #51

    Standaard

    Voor de liefhebbers, Corpse Bride staat hier: http://www.blokker.nl/webapp/wcs/sto...oductId=132809
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  2. #52

    Standaard

    Even een picje gemaakt van hoe ze hier aangeboden worden (in Winterswijk)

    Zelf overigens weer 4 meegenomen:

    Body Of Lies
    Were The Wild Things Are
    One Missed Call
    Mystic River



  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Zelfs in Den-Haag is het ongelijk verdeeld sommige filialen hebben helemaal geen blu rays v.d aktie.Een paar filialen een stuk of 20 alleen Leyweg filiaal had 3 volle planken staan(is ook een groot filiaal).
    Was goed weer gisteren dus even rondje op de fiets gemaakt langs 5 filialen.

  5. #55

    Standaard

    Eindhoven centrum hadden ze ook veel, maar in 1 mand bij de kassa, wel netjes nog in folie.. heb er maar 20 meegenomen nadat ik er al 3 had meegenomen van de 3 voor 15 euro bij de mediamarkt (steelbooks)..

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Eindhoven centrum hadden ze ook veel, maar in 1 mand bij de kassa, wel netjes nog in folie.. heb er maar 20 meegenomen nadat ik er al 3 had meegenomen van de 3 voor 15 euro bij de mediamarkt (steelbooks)..
    20!?!??!

  7. #57

    Standaard

    Daar zit je zo aan rp. Ik zit inmiddels ook al aan de 12 stuks. Wilde nog wel een paar titels maar die stonden er op dat moment niet meer.

  8. #58

    Standaard

    Ja ik wilde eigenlijk er ook nog een paar extra hebben, maar die hadden ze niet (zoals AI, hulk, poseidon, Planet 51 en spacechimps) of ik twijfelde of die wel de goede aspect ratio hadden (zoals sahara), maar ze hadden er in iedergeval ook een zwik andere die niet op de site staan..

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Eindhoven centrum hadden ze ook veel, maar in 1 mand bij de kassa, wel netjes nog in folie.. heb er maar 20 meegenomen nadat ik er al 3 had meegenomen van de 3 voor 15 euro bij de mediamarkt (steelbooks)..
    Wat voor steelbooks liggen er bij de Mediamarkt? Of zijn 't metalcases?

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Wat voor steelbooks liggen er bij de Mediamarkt? Of zijn 't metalcases?
    what's the difference? in iedergeval oa. conan 3d, tropa de elite 2, drive angry 3d, lucky luke en nog een hele boel anderen, nieuwe en die ze al eerder hadden.

  11. #61

    Standaard

    Vanmiddag in Arnhem Dirty Harry, Magnum Force, The Enforcer en The Dead Pool voor twee tientjes meegenomen. Sudden Impact helaas uitverkocht.

  12. #62

    Standaard

    Weer twee meegenomen, ditmaal bij de Blokker in Enschede. Yes Man en Volver. De laatste voor een ander forum lid. Maar inderdaad geen gesealde exemplaren maar stickers op de hoes zelf. Minder.

  13. #63
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Rotterdam Zuidplein had ook aardig wat liggen, lag wel netjes gepresenteerd in kratten op de grond naast de trappen :P

  14. #64

    Standaard

    Ik ben duidelijk in het verkeerde land geboren.

    Gisteren gaan kijken in Antwerpen centrum.

    Twee Blokkers aldaar, in het Century Center en de Stadsfeestzaal.

    Blokker Century Center had NIETS in de winkel liggen de vestiging in de Stadsfeestzaal had er een 15 tal staan.

    Dit waren enkel films waar je nog geen euro aan zou willen spenderen.

    Wat België betreft, deze actie snel vergeten.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Even een picje gemaakt van hoe ze hier aangeboden worden (in Winterswijk)

    Zelf overigens weer 4 meegenomen:

    Body Of Lies
    Were The Wild Things Are
    One Missed Call
    Mystic River


  15. #65

    Standaard

    Er is weer een hele voorraad nieuwe titels online, o.a. The Graduate, Memento, Red Sonja, Universal Soldier, Enemy At The Gates, Apocalypse Now/Redux en Psycho (1960).

    http://www.blokker.nl/webapp/wcs/sto...&storeId=10001
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Er is weer een hele voorraad nieuwe titels online...
    Oh bedankt, dat wordt weer bestellen Het was me niet opgevallen, wat mooi dat ze dit steeds aanvullen.

  17. #67

    Standaard

    Morgen de winkel maar weer even induiken dan.

  18. #68

    Standaard

    Grrrr.. en dan net vandaag een keertje de blokker maar overgeslagen omdat ik dacht dat ze toch niets zouden hebben.. LOL..

  19. #69

    Standaard

    Bij de Blokkers hier is de hele collectie Blu-rays alweer uit de schappen verdwenen. En een aantal titels dat hierboven genoemd wordt, is online ook niet te vinden. Misschien al weer uitverkocht?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij de Blokkers hier is de hele collectie Blu-rays alweer uit de schappen verdwenen. En een aantal titels dat hierboven genoemd wordt, is online ook niet te vinden. Misschien al weer uitverkocht?
    Probeer deze link eens. Psycho en Apocalypse Now voor 5 euro per stuk, wat een schande!

    EDIT: hier nog meer
    Laatst aangepast door Wieba : 10-11-2012 om 08:55

  21. #71

    Standaard

    Vreemd genoeg lager er in 2 vestigingen in Zwolle hele andere titels o.a. The Polar Express, The Brave One, Melancholia, Harry Brown. Veel A-Film en Indies titels. Dus net ook maar even een bestelling gedaan.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Probeer deze link eens. Psycho en Apocalypse Now voor 5 euro per stuk, wat een schande!

    EDIT: hier nog meer
    Kennelijk waren ze de pagina's aan het updaten toen ik keek, want nu zie ik vier pagina's en dat waren er eerst maar twee.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kennelijk waren ze de pagina's aan het updaten toen ik keek, want nu zie ik vier pagina's en dat waren er eerst maar twee.
    Denk het ook, maar er bestaat ook nog iets als een zoekfunctie op een website he .

  24. #74

    Standaard

    Hier in de winkel hadden ze nog niks nieuws in de schappen liggen maar dat zal a.s. Dinsdag wel komen als ze de wekelijkse voorraden binnen krijgen. Ga dan nog wel een keer kijken.

  25. #75

    Standaard

    Waarom bestellen jullie het niet gewoon online? Veel makkelijker toch .
    En als het gaat om verzendkosten besparen: laat het bezorgen in de winkel, kost het je niets .

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •