Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 177 worden weergegeven.

Discussie: Blokker

  1. #101

    Standaard

    Ter info: ik had Mulholland Drive besteld en heb de StudioCanal Collection Blu-ray ontvangen.

  2. #102

  3. #103
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waarom bestellen jullie het niet gewoon online? Veel makkelijker toch .
    En als het gaat om verzendkosten besparen: laat het bezorgen in de winkel, kost het je niets .

    Klopt dat doe ik ook wel eens bij FRS
    I'll be back!!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Die digibook?
    Klopt. Heb 'em gister ook ontvangen.

  5. #105

    Standaard

    Ik heb zojuist mijn pakketje opgehaald bij Blokker, maar Apocalypse Now/Redux zat er dus mooi niet bij. Het schijnt dat vandaag iedereen een mail krijgt met het verzoek zijn rekeningnummer door te geven, dan wordt het bedrag teruggestort.

    De reden van de niet-leverbaarheid werd mij niet geheel duidelijk, maar kennelijk was het een nogal populaire titel. Het gekke is alleen dat de Time Traveler's Wife bij een eerdere actie ook niet meer via internet te bestellen was, maar nu wel gewoon in de winkel lag in de 2 voor 10 actie.

  6. #106

    Standaard

    Zelfde bij mij,

    Kreeg de volgende mail:

    Geachte heer/mevrouw

    Hierbij delen wij u mee dat wij de BD Apocalypse Now/Redux niet meer kunnen leveren. De reden is dat de centrale magazijn dit artikel niet meer op voorraad heeft.
    Hiervoor onze excuses.

    Graag vernemen wij van u
    per mail uw rekeningnummer, zodat wij in 2 werkdagen € 5.00 over kunnen maken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Blokker klantenservice

  7. #107

    Standaard

    +1

    Pakketje opgehaald, maar geen Apocalypse Now/Redux. Ook geen mail waarin dat wordt aangegeven. Misschien komt die nog. Heb in ieder geval zelf al vast een mail naar de klantenservice gestuurd.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Terminator Bekijk bericht
    Zelfde bij mij,

    Graag vernemen wij van u per mail uw rekeningnummer, zodat wij in 2 werkdagen € 5.00 over kunnen maken.
    Blokker klantenservice
    Wel een beetje raar eigenlijk, want dat rekeningnummer hebben ze toch, dus waarom zouden ze dat moeten vragen..

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Wel een beetje raar eigenlijk, want dat rekeningnummer hebben ze toch, dus waarom zouden ze dat moeten vragen..
    In mijn geval niet, want ik had betaald met creditcard. Maar die hadden ze inderdaad ook kunnen debiteren. Ach, je moet één ding niet vergeten:

    Blokker heeft ervaring sinds 1896

    Ze zullen gerust wel weten wat ze doen...

  10. #110

    Standaard

    Niemand dus Apocalypse Redux binnen? Volgens mij was er maar een beperkte oplage.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #111

    Standaard

    Ik heb die David Lynch film besteld, uhm o ja, Mulholland Drive. Is het wel de digibook? Wil die namelijk wel hebben .

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus Bekijk bericht
    +1

    Pakketje opgehaald, maar geen Apocalypse Now/Redux. Ook geen mail waarin dat wordt aangegeven. Misschien komt die nog. Heb in ieder geval zelf al vast een mail naar de klantenservice gestuurd.
    Reactie ontvangen:

    Geachte heer ......,

    Bedankt voor uw e-mail en onze excuses voor het ongemak.

    Wij hebben de opdracht gegeven het ontbrekende artikel na te leveren.

    Met vriendelijke groeten,

    .............
    Blokker klantenservice


    Ben benieuwd. Ik zal het laten weten als ik hem alsnog ontvang

  13. #113

    Standaard

    Alleen vandaag nog in de winkels 15% korting op alles, dus ook blu-rays. In Baarn hadden ze bak met 2 voor 10 (nu dus 8,50) waar ik Nova Zembla 3D, Desperaux, Chocolat en Alibi heb gekocht. (Liggen er nu dus niet meer, behalve Alibi)

  14. #114

    Standaard

    Veel (Universal) titels die voorheen alleen via de webwinkel te bestellen waren, liggen nu ook in de winkel, 2 voor € 10,00.

  15. #115

    Standaard

    Ik heb vandaag gekeken, maar kon er geen vinden..als iemand Apocalypse tegenkomt..PM me...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #116

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Veel (Universal) titels die voorheen alleen via de webwinkel te bestellen waren, liggen nu ook in de winkel, 2 voor € 10,00.
    Klopt dat viel mij ook op.

  18. #118

    Standaard

    In de Blokker hier in 't dorp geen enkele 2-voor-10.00, verder ouwe Pottertjes (wel 30 dezelfde) en veel te dure rond de 25 Euro!
    De actie stelt ook weinig meer voor: precies 21 om uit te kiezen.
    http://www.blokker.nl/webapp/wcs/sto...ay---2-voor-10

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tiswat Bekijk bericht
    In de Blokker hier in 't dorp geen enkele 2-voor-10.00, verder ouwe Pottertjes (wel 30 dezelfde) en veel te dure rond de 25 Euro!
    De actie stelt ook weinig meer voor: precies 21 om uit te kiezen.
    http://www.blokker.nl/webapp/wcs/sto...ay---2-voor-10
    Nah, is echt gewoon afhankelijk van de winkel, want ook bij de vorige keer lagen er in de winkel ook exemplaren die niet in de webshop stonden, en zeker andersom..

  20. #120

    Standaard

    Eindhoven wc woensel heeft er veel, 4 kratten vol (veel dubbele wel), ik denk alle titels in de folder en meeste van die online staan ook.
    o.a. back to the future 2+3,The Howling, King Kong (1976), Red Sonja, Raw Deal, universal soldier, Apocalypse Now, Cliffhanger, Hard Rain, wat nederlandse titels, horror

  21. #121

    Standaard

    Hier in Den Bosch nergens gezien..zoek nog steeds Apocalypse Redux

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #122

    Standaard

    Had een mail gestuurd, Blokker weet niet in welke winkels zij de 2 voor 10 euro filialen hebben..:S Als iemand 1ntje extra meeneemt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #123

    Standaard

    Afgelopen dinsdag in Amstelveen viel het mij ook op dat ze opeens weer wat nieuwe Blu Ray's hadden. Ik heb zelf Apocalypse Now en Memento meegenomen voor € 5,00 per stuk.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door calexico26 Bekijk bericht
    Afgelopen dinsdag in Amstelveen viel het mij ook op dat ze opeens weer wat nieuwe Blu Ray's hadden. Ik heb zelf Apocalypse Now en Memento meegenomen voor € 5,00 per stuk.
    -off topic eigenlijk maar Memento heeft verkeerde AR 1:78 ipv 2:35 (dvd was ook al fout)

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    -off topic eigenlijk maar Memento heeft verkeerde AR 1:78 ipv 2:35 (dvd was ook al fout)
    Staat verkeerd vermeldt op de inlay, Blu-ray heeft wel het juiste beeldformaat: http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=6138

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •