Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 240 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Alle episodes opnemen (in HD) en dan de opnames in 1x uitkijken... zo doe ik het
    En dan spoelen bij de reclame en zo'n irritant logo in de bovenhoek van de zender. No thanks
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #202

    Standaard

    Ik wens ons alvast een hele hoop Vlaamse series op blu-ray in 2017!

  3. #203

    Standaard

    Idem voor de Waalse series zoals La Trêve en Ennemi Public.

    VRT/RTBF heeft de rechten waardoor de serie enkel in Benelux niet op Netflix kan bekeken worden.
    Distributeur zag blu-ray niet zitten aangezien meer dan 90% van de verkoop in België en Frankrijk nog steeds dvd is, en Nederland hoofdzakelijk illegale downloads 😤

  4. #204

    Standaard

    Beau Séjour komt ook enkel op 13/02 uit op dvd.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Beau Séjour komt ook enkel op 13/02 uit op dvd.
    Er komt een blu-ray van Beau Séjour. Uiteraard niet België, wel in frankrijk en ZONDER ORIGINELE AUDIO TRACK?? Wel van franse én duitse dub ? Ik geef het op. Ik ben het beu.

    https://www.amazon.fr/Beau-Séjour-Sa...ds=beau+sejour
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 30-01-2017 om 09:58
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Er komt een blu-ray van Beau Séjour. Uiteraard niet België, wel in frankrijk en ZONDER ORIGINELE AUDIO TRACK?? Wel van franse én duitse dub ? Ik geef het op. Ik ben het beu.

    https://www.amazon.fr/Beau-Séjour-Sa...ds=beau+sejour
    Inderdaad... dat is er gewoonweg over!
    Onze EIGEN Vlaamse series verschijnen op blu-ray in het buitenland en wat doet de VRT bij ons?
    Een DVD'tje uitbrengen, want de simpele Vlaming koopt het toch wel in SD-kwaliteit...

  7. #207

    Standaard

    Niet dat er verandering zit aan te komen maar ook de fantastische serie Chaussée d'Amour krijgt enkel een dvd release op 24/02. Blijft raar dat Segunda serie's uitbrengt nog voor ze helemaal zijn uitgezonden op tv. Misschien om meer te verkopen ?
    Zo is Amigo's sinds vandaag beschikbaar op dvd.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Inderdaad... dat is er gewoonweg over!
    Onze EIGEN Vlaamse series verschijnen op blu-ray in het buitenland en wat doet de VRT bij ons?
    Een DVD'tje uitbrengen, want de simpele Vlaming koopt het toch wel in SD-kwaliteit...
    Op amazon.fr stond verkeerde informatie. De blu-ray van Beau Séjour zal de orginele vlaamse audio bevatten in Frankrijk.

    Heb mij al in allerlei bochten gewrongen om spoilers omtrent deze serie te mijden. Helaas het mocht niet baten Wel nog steeds benieuwd.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 06-03-2017 om 11:36
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Niet dat er verandering zit aan te komen maar ook de fantastische serie Chaussée d'Amour krijgt enkel een dvd release op 24/02. Blijft raar dat Segunda serie's uitbrengt nog voor ze helemaal zijn uitgezonden op tv. Misschien om meer te verkopen ?
    Zo is Amigo's sinds vandaag beschikbaar op dvd.
    Zowat alle Vlaamse kwaliteitsseries worden uitgebracht door Segunda, dus daar zit eigenlijk het initieel probleem dat we geen blu-ray's krijgen...

  10. #210

    Standaard

    Benieuwd of we de franse ondertiteling zullen kunnen afzetten op de franse blu-ray van Beau séjour. Eind deze week krijg ik em binnen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Benieuwd of we de franse ondertiteling zullen kunnen afzetten op de franse blu-ray van Beau séjour. Eind deze week krijg ik em binnen.
    Had op z'n minst ook NL ondertiteling gewild, of eigenlijk gewoon een release in Vlaanderen dus...

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Had op z'n minst ook NL ondertiteling gewild, of eigenlijk gewoon een release in Vlaanderen dus...
    Wees blij dat er een blu-ray is. Amazon verstuurd de laatste tijd te laat. Soms pas 3 dagen na release. Morgen krijg ik em binnen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #213

    Standaard

    Waar ik al bang voor was. De franse subs kan je niet afzetten bij de originele versie. Alsof ze het express doen! De beeldkwaliteit is trouwens ook niet echt de moeite... zonde zonde zonde
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waar ik al bang voor was. De franse subs kan je niet afzetten bij de originele versie. Alsof ze het express doen! De beeldkwaliteit is trouwens ook niet echt de moeite... zonde zonde zonde
    Dat woord 'alsof' staat daar te veel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat woord 'alsof' staat daar te veel.
    Op zich richt het product zich op de franse markt en dan zijn staan die subs zowiezo aan voor franstalige mensen, maar je moet bij mijn inzien toch moeite steken om hier forced subs van te maken. Dat gebeurt toch niet perongeluk. Maar ja is en blijft bedoeld voor de franse markt en niet voor die armtierige vlamingen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #216

    Standaard

    De blu-ray van Crimi Clowns' Uitschot blijkt ook geannuleerd te zijn - laat staan dat we de series op BD mogen verwachten...

    Ze zetten ze blijkbaar liever op Play! van Telenet... lijkt zowat de tendens te zijn tegenwoordig...

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    De blu-ray van Crimi Clowns' Uitschot blijkt ook geannuleerd te zijn - laat staan dat we de series op BD mogen verwachten...

    Ze zetten ze blijkbaar liever op Play! van Telenet... lijkt zowat de tendens te zijn tegenwoordig...
    Crime Clowns zou eerst door DFW worden uitgebracht maar toen ik vorige week de dvd in de rekken zag liggen bleek Segunda deze uit te brengen. Vandaar de uitgestelde release datum en de canceling van de blu-ray.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Crime Clowns zou eerst door DFW worden uitgebracht maar toen ik vorige week de dvd in de rekken zag liggen bleek Segunda deze uit te brengen. Vandaar de uitgestelde release datum en de canceling van de blu-ray.
    En vermits het Segunda is, krijgen we dus alweer geen blu-ray...
    Die mannen leven nog in de 90s, zeker?

  19. #219

    Standaard

    Voor Ennemi Public was er een maand terug HD DVD-release pre-order op Amazon.fr Deze is nu gewijzigd naar blu-ray met talen Frans & Nederlands.

    Ik vermoed dat dit ook wel valse hoop zal zijn?

    Link

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Voor Ennemi Public was er een maand terug HD DVD-release pre-order op Amazon.fr Deze is nu gewijzigd naar blu-ray met talen Frans & Nederlands.

    Ik vermoed dat dit ook wel valse hoop zal zijn?

    Link
    Zou mij enorm verwonderen, maar waarom niet?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #221

    Standaard

    Blu-ray van Ennemi Public met nl ondertitels opnieuw verdwenen op amazon.fr.

    Opnieuw gewijzigd in HD DVD.

    Belgenmopje? ��

  22. #222

    Standaard

    Heel erg tevreden met de Franse import van Beau Séjour. Franse ondertitels zijn leuke extra aangezien we tweetalig zijn. En af en toe handig als het limburgs even minder verstaanbaar is.

    Enorm jammer dat de blu ray van Ennemi Public gecancelled is en vervangen door hd-dvd release ☺

    Misschien schoot de beeldkwaliteit wat te kort. Ook tijdens uitzending op tv leek beeld niet bepaald demomateriaal. Er was ook maar budget van 250 000 € per uitzending.

    Jammer... maar helaas. Ik ga dan toch maar de vlaamse dvd-box kopen?

    Heeft er iemand releasedata voor Unité 52?
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 09-04-2017 om 23:37

  23. #223

    Standaard

    Trailer is vrijgegeven voor de nieuwe vlaamse serie van(oa.) en mét Veerle Baetens Tabula Rasa.
    Zal wss ook wel niet op de blauwe schijf uitkomen, maar de serie kan nu al op veel bijval rekenen in het buitenland dus wie weet ook een Beau Séjour geval en krijgt deze ergens in het buitenland een blu-ray als het zover is.

    https://www.facebook.com/een/videos/10155092031555330/
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #224

    Standaard

    We zullen maar hopen dat de Fransen hem uitbrengen ☺

    Alhoewel blu-ray van Ennemi Public en La Trêve ook gecancelled werden.

    Weet iemand wanneer Ennemi Public door de Britse TV uitgezonden gaat worden. Of is dat pas in het najaar?

    Code 37 nu toch eindelijk op Netflix.

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    We zullen maar hopen dat de Fransen hem uitbrengen ☺

    Alhoewel blu-ray van Ennemi Public en La Trêve ook gecancelled werden.

    Weet iemand wanneer Ennemi Public door de Britse TV uitgezonden gaat worden. Of is dat pas in het najaar?

    Code 37 nu toch eindelijk op Netflix.
    Ja, had het ook gezien. Goeie kwaliteit, alleen jammer dat voor seizoen 2 en 3 de duitse transfers zijn gebruikt dus de titels in het begin van iedere aflevering zijn in een ander lettertype én in het duits.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •