Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 240 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Dus we kunnen er nu van uit gaan dat de nieuwe versie ook in de winkels ligt?

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Gisteren ook de juiste versie in de bus gekregen na het sturen van een mailtje zondag !
    Hoe lang hebben jullie moeten wachten op het vervangexemplaar?
    Nu bijna een drie weken, maar nog steeds niks ontvangen...

  3. #78

    Standaard

    Heb De Zaak Alzheimer vandaag ontvangen. Via het menu kan je enkel voor de gehele film NL OT (dit is track 2) kiezen, maar via je afstandsbediening kan je ook voor de OT kiezen die enkel het Frans sprekende gedeelte vertaald (track 1 en is niet te vinden in het menu).
    De blu-ray is dik in orde, zowel beeld als geluid top.
    Alleen vraag ik me af waarom er nog steeds de vermelding PAL staat bij regiocode op de cover, aangezien we bij blu spreken van regio B.

  4. #79

    Standaard

    https://www.facebook.com/pages/Wij-w...799318?fref=ts

    Zonet geliked, nooit bij stilgestaan maar ik zou het wel leuk vinden om vooral de laatste seizoenen die in HD gefilmd werden op Blu-Ray te zien. Blijkbaar wil men via deze weg EIC/Lime-Lights overtuigen om die alsnog uit te brengen.

    Moet wel toegeven dat de kwaliteit van Reeks 21 op DVD abominabel was, dus een upgrade is zeer welkom!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Heb De Zaak Alzheimer vandaag ontvangen. Via het menu kan je enkel voor de gehele film NL OT (dit is track 2) kiezen, maar via je afstandsbediening kan je ook voor de OT kiezen die enkel het Frans sprekende gedeelte vertaald (track 1 en is niet te vinden in het menu).
    De blu-ray is dik in orde, zowel beeld als geluid top.
    Alleen vraag ik me af waarom er nog steeds de vermelding PAL staat bij regiocode op de cover, aangezien we bij blu spreken van regio B.
    Waar heb je em besteld?

  6. #81

    Standaard

    Ze zouden beter een algemene facebook pagina maken voor vlaamse fictie op blu ray... Ipv van enkel fc de kampioenen. Een serie waarvoor blu ray nu niet bepaald het medium is

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Een serie waarvoor blu ray nu niet bepaald het medium is
    Als er HD transfers beschikbaar zijn, waarom niet? Ik zie qua releasemogelijkheden geen verschil met een serie als pakweg Zone Stad.

    Men heeft het trouwens op de pagina ook over de bioscoopfilm die er zit aan te komen. De serie is één ding, maar van de film had ik toch wel graag een blauw schijfje gehad.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Als er HD transfers beschikbaar zijn, waarom niet? Ik zie qua releasemogelijkheden geen verschil met een serie als pakweg Zone Stad.

    Men heeft het trouwens op de pagina ook over de bioscoopfilm die er zit aan te komen. De serie is één ding, maar van de film had ik toch wel graag een blauw schijfje gehad.
    De film is nog niet uit dus we kunnen nog niet weten of de film al dan niet op bluray verschijnt. Los daarvan was ik groote fan van De Kampioenen maar vanaf seizoen 17 werd de reeks zo slecht dat ik af gehaakt ben. Ook het verhaal van de film klinkt allesbehalve behoorlijk. Waarom moeten ze nu in Frankrijk gaan filmen ? Ze zouden beter bij de bron van het succes geven. Het voetbalveld, het café, enzovoort...

  9. #84

    Standaard

    Even deze omhoog gooien: ik heb vandaag bij de Saturn de Bluray van De Zaak Alzheimer gekocht en deze bevat de nieuwe, verbeterde disc met DTS-HD en 2 NL ondertitelsporen. Liefhebbers kunnen dus met vertrouwen de versie in de winkel halen!

  10. #85

    Standaard

    En nog steeds geen releases van Vlaamse series op blu-ray.

    Nochtans zijn er de afgelopen jaren heel wat series te zien geweest die ik onmiddellijk in HD zou willen aanschaffen:
    Quiz-Me-Quick, Salamander, Eigen Kweek, De Rodenburgs, Crimi Clowns, Clan, etc...

    Ik ga er toch van uit dat ondertussen blu-ray algemeen ingeburgerd is, HD-televisies eveneens, dus waarom blijven wachten op kwaliteit?

  11. #86

    Standaard

    De film van FC de kampioenen gaat wel op DVD verschijnen hier in Nederland, zie Bol.com : http://www.bol.com/nl/p/fc-de-kampio...0000022700710/.

    Maar helaas geen enkele melding van een Blu ray release, ik snap niet dat ze zo achterlijk zijn om die niet te releasen.

    Maar sommigen willen blijkbaar achter blijven lopen, en niet vooruitstrevend zijn.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De film van FC de kampioenen gaat wel op DVD verschijnen hier in Nederland, zie Bol.com : http://www.bol.com/nl/p/fc-de-kampio...0000022700710/.

    Maar helaas geen enkele melding van een Blu ray release, ik snap niet dat ze zo achterlijk zijn om die niet te releasen.

    Maar sommigen willen blijkbaar achter blijven lopen, en niet vooruitstrevend zijn.
    Die Kampioenen-film zie ik nog wel verschijnen op blu-ray, als hij goed blijft scoren in de bioscopen...

    Maar van die Vlaamse series snap ik het echt niet...
    De laatste jaren is er zo veel kwaliteit gemaakt, ze worden mooi uitgezonden in HD, en als je die dan wil kopen, dan moet je gaan 'downgraden' naar SD...

    Nu, ik laat ze, uit protest, gewoon links liggen en ik heb dan ook geen Dvd's meer gekocht van materiaal dat beschikbaar is in HD!

  13. #88

    Standaard

    Ik heb een tijdje terug de mensen van EIC gemaild hierover, en zij hadden in ieder geval wel plannen voor een Blu-Ray release, ookal zou het maar om een kleine oplage gaan. Ik ben benieuwd wat er van komt...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik heb een tijdje terug de mensen van EIC gemaild hierover, en zij hadden in ieder geval wel plannen voor een Blu-Ray release, ookal zou het maar om een kleine oplage gaan. Ik ben benieuwd wat er van komt...
    Je hebt het waarschijnlijk over De Kampioenen...
    Nu, ik moedig iedere release aan van Vlaamse series, maar De Kampioenen is nu wel het laatste waar ik op zit te wachten... dat ze maar eerst eens hun prestige fictieseries in HD uitbrengen!

  15. #90

    Standaard

    Weet je wat dan nog lollig is. Als je kijkt naar de specs op de hoes van bijvoorbeeld Eigen Kweek of Safety First staat daar High Definition. Haha hoe kan een dvd nu HD zijn ?
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 28-12-2013 om 19:24

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Je hebt het waarschijnlijk over De Kampioenen...
    Ik had het over "Kampioen Zijn Is Plezant" ja, niet over de reeks maar die is eigenlijk ook aan een upgrade toe: de kwaliteit van Reeks 21 bijvoorbeeld (wat in full HD opgenomen is) was écht abominabel.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik heb een tijdje terug de mensen van EIC gemaild hierover, en zij hadden in ieder geval wel plannen voor een Blu-Ray release, ookal zou het maar om een kleine oplage gaan. Ik ben benieuwd wat er van komt...
    Laten we hopen, als deze op blu-ray komt koop ik deze zeker. Misschien eens navragen op de Facebook van EIC?

  18. #93

    Standaard

    Gisteren ontmoeting gehad met Pascal, Bieke en Pol uit FC de Kampioenen in Gent, zij hopen op een tweede film en hopen ook dat de 1ste ook op Blu uit ga komen.
    Naar voorlopig goed succes hebben zij er wel goed oog op.

  19. #94

    Standaard

    Nu even iets anders weet iemand of men de gecancelde vlaamse serie Ontspoord zal uitbrengen op dvd ? Echt belachelijk dat men stopte met de uitzendingen omdat vele weer geschokt waren. Kijk er dan niet naar!! denk ik dan.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Gisteren ontmoeting gehad met Pascal, Bieke en Pol uit FC de Kampioenen in Gent, zij hopen op een tweede film en hopen ook dat de 1ste ook op Blu uit ga komen.
    Naar voorlopig goed succes hebben zij er wel goed oog op.
    Laten we dat idd maar hopen.

    Die serie had niet moeten stoppen, het domste wat de zender heeft kunnen doen.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Die serie had niet moeten stoppen, het domste wat de zender heeft kunnen doen.
    Eén heeft wat mij betreft wel een juiste beslissing genomen. Om een cash cow als De Kampioenen af te voeren is toch wel wat lef nodig en persoonlijk vond ik de laatste paar seizoenen niet zo sterk meer. Er is trouwens ook verschillende keren aangegeven dat het dwarsliggen van de cast tijdens het filmproject uit 2008 hun beslissing heeft versneld, anders had de reeks waarschijnlijk tot zijn 25ste jaargang blijven lopen.

    Ik vond de film dan wél weer geslaagd en een mooi hoogtepunt, maar of ze er meteen een tweede moeten maken... Ik weet het nog zo niet. Enfin, we zien wel hé.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  22. #97

    Standaard

    Ik vind seizoenen 16 tot en met 21 ook maar matig, al waren er toch ook nog goede afleveringen. Echt naar het succes van het begin kan het echt niet tippen.
    Ik hoop ooit op een BD uitgave van de reeks, want de dvd's bevatten soms toch wel productiefoutjes.
    De film zal er wellicht wel komen op bd, afhangende van het verdere succes van de film in de bioscoop.
    Ondanks dat er 21 seizoenen en al een film van gemaakt zijn en de ontelbare herhalingen, is er tot nu toe nog geen enkele Vlaamse serie die FC De Kampioenen kan verslaan. Je kan hier dus wel spreken van een ongekend succes voor de Vlaamse serie.

  23. #98

    Standaard

    Juist bericht gekregen over Fc de kampioenen de film Release van de film op dvd én blu-ray is voorzien voor eind april / begin mei. Fijn eindejaar, het eic team.

  24. #99

    Standaard

    Blijft toch raar dat deze film dan niet hier in Nederland te zien is, terwijl er hier ook enorm veel fans van zijn.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Ik vond de film dan wél weer geslaagd en een mooi hoogtepunt, maar of ze er meteen een tweede moeten maken... Ik weet het nog zo niet. Enfin, we zien wel hé.
    Is die film vergelijkbaar met het niveau van de eerste jaargangen?
    Vanaf seizoen 9 is het niveau er zeer fel op achteruit gegaan, zo ook de humor...

    Joyce Beulens daarentegen is wel een goeie reden om naar die film te gaan kijken...

Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •