Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 240 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    FC De Kampioenen de film komt dus enkel & alleen uit op DVD.


  2. #102

    Standaard

    Geen Blu-ray van FCDK? Valt me vies tegen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #103

    Standaard

    Allez, weer een kaakslag voor de Blu-Ray fans onder ons. Eerst aan verschillende mensen beloven dat er wél een Blu-Ray editie zit aan te komen om dan vervolgens hun staart in te trekken. In het geval van FCDK redeneren ze waarschijnlijk dat de DVD sowieso goed zal verkopen onder de jonge kijkers, maar dat er zelfs geen kleine oplage Blu-Ray's van af kan vind ik beneden alle peil.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #104

    Standaard

    Ben toch ook wel erg teleurgesteld in deze beslissing.
    Als fan zal ik deze wel aanschaffen als die aan een prijs komt van € 5 ofzo, maar € 20 voor een dvd die niet erg kwaliteitsvol zal zijn als we EIC een beetje kennen... no way!
    BD (1243) What i Watch

  5. #105

    Standaard

    Er staat ondertussen op de EIC Facebook-pagina te lezen dat de Blu-Ray release wel degelijk gepland was, maar deze nu "on hold" geplaatst is. Er is dus nog hoop, maar verwacht er niet al te veel van.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #106

    Standaard

    Ik denk dat men eerst wilt kijken of de dvd wel goed verkoopt.
    Voor mij was de Blu-ray dag 1 aankoop, niet de dvd...
    Succes zal het alleszins wel hebben, als je weet hoeveel volk er is gaan kijken in de bios.

  7. #107

    Standaard

    Je laatste argument had voor EIC de doorslag moeten geven om alsnog de Blu-Ray disc tegelijkertijd met de DVD te gaan uitbrengen. Omdat ze dat nu niet doen, gaan mensen die normaliter de Blu-Ray gingen aanschaffen toch voor de DVD gaan en missen ze opnieuw potentiële kopers. Ik blijf erbij dat een kleine oplage wel degelijk een publiek zou gevonden hebben.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #108

    Standaard

    DFW heeft bevestigd dat er een blu-ray komt van de vlaamse thriller De Behandeling.

  9. #109

    Standaard

    marina komt blijkbaar ook enkel in dvd versie.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door svenn15 Bekijk bericht
    marina komt blijkbaar ook enkel in dvd versie.
    Nee hoor, ik dacht dat deze al maanden voorbestelbaar was op bol.com heb zelf al de cover ergens gezien voor de blu-ray.
    Bol.com heeft ook een special edition blu-ray aangekondigd. Hoe dat in mekaar zit heb ik geen idee van.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 17-03-2014 om 18:44

  11. #111

  12. #112

    Standaard

    Al nieuws over "In Vlaamse Velden". Zal waarschijnlijk enkel dvd-release zijn?

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Al nieuws over "In Vlaamse Velden". Zal waarschijnlijk enkel dvd-release zijn?
    Ik weet niet of ze blu-ray kennen bij die klungels in de VRT... Zal er niet echt om malen, vond In Vlaamse Velden niet bepaald denderend, maar dat heeft niets te maken met het feit dat fans een blu-ray verdienen.

  14. #114

    Standaard

    Heb "In Vlaamse Velden" nog niet gezien. Full HD-uitzending wel opgenomen. Zou deze beter kunnen zijn dan dvd-kwaliteit?

    Full HD op VRT/RTBF heeft natuurlijk een andere betekenins dan bij Nederlandse, Franse, Duitse en Engelse collega's Derde wereldland hé

  15. #115

    Standaard

    Vtm heeft aan me bevestigd, Cordon nadat de uitzendingen zijn afgelopen (laatste aflevering 12 mei) op dvd te zullen uitbrengen. Geen blu-ray

  16. #116

    Standaard

    Achterlijke omroepen & uitgevers zijn het.

    Door geen Blu-ray uit te geven, en alleen maar DVD, blijf je gewoon achter en word je never nooit serieus genomen.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Heb "In Vlaamse Velden" nog niet gezien. Full HD-uitzending wel opgenomen. Zou deze beter kunnen zijn dan dvd-kwaliteit?

    Full HD op VRT/RTBF heeft natuurlijk een andere betekenins dan bij Nederlandse, Franse, Duitse en Engelse collega's Derde wereldland hé
    Ik had ze ook allemaal opgenomen en nu aan het bekijken...
    Best wel oké... je merkt duidelijk dat het van dezelfde stal komt als "De Smaak Van De Keyser"...

    De 1080i van de VRT voor deze reeks is wel degelijk stukken beter dan wat je op DVD kan verwachten.
    Maar effectief, niet vergelijkbaar met de 1080i die je krijgt bij BBC en zelfs bij VTM...

    Zolang die pummels bij VRT en VTM geen blu-ray's uitbrengen, koop ik geen Vlaamse series meer.
    Jammer, want mijn verlanglijst is al redelijk groot!

  18. #118

    Standaard

    Ik heb zelf naar de VRT gemaild i.v.m. de film van FCDK of zij al wat meer weten over een eventuele Blu-Ray-release. Ook heb ik gevraagd, indien ze geen Blu-Ray van de film gaan uitbrengen, of ze de film dan wel op iTunes gaan delen. Zodat ik de film dan toch nog in HD kan krijgen. Ik hou jullie op de hoogte!

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robiin Bekijk bericht
    Ik heb zelf naar de VRT gemaild i.v.m. de film van FCDK of zij al wat meer weten over een eventuele Blu-Ray-release. Ook heb ik gevraagd, indien ze geen Blu-Ray van de film gaan uitbrengen, of ze de film dan wel op iTunes gaan delen. Zodat ik de film dan toch nog in HD kan krijgen. Ik hou jullie op de hoogte!
    Ik zie hem nergens aangekondigd staan, dus hoogstwaarschijnlijk enkel DVD...

    Nog een Vlaamse uitgave die er dus NIET inkomt, want ze denken nu toch niet dat ik nog SD ga zitten kijken?

    Voor "In Vlaamse Velden" is nog niks beslist... de DVD is nog niet aangekondigd, evenmin blu-ray... dus er is nog hoop...
    Hopelijk brengen ze dan meteen ook "De Smaak Van De Keyser" uit op BRD!

  20. #120

    Standaard

    De dvd van de kampioenen film is wel van degelijke kwaliteit (voor een dvd) als het een troost mag zijn voor wie niet kan wachten op een blu-ray.

  21. #121

    Standaard

    In een tijd als deze moet een nieuwe film gewoon op het beste formaat verschijnen, en dus niet op dvd.

    Hoe goed de master van de film ook is.

  22. #122

    Standaard

    Ik heb een antwoord gekregen en ook de VRT bevestigd dat er geen Blu-Ray-release komt. Helaas..

    Ik heb ook al wat zitten kijken en de film staat ook niet op iTunes en dus daar vrees ik ook al voor.

    Overigens vind ik de dvd-release van de film van FCDK wat 'schandalig'. 20 euro betalen voor een dvd met alleen een film, zonder enige extra's.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robiin Bekijk bericht
    Ik heb een antwoord gekregen en ook de VRT bevestigd dat er geen Blu-Ray-release komt. Helaas..

    Ik heb ook al wat zitten kijken en de film staat ook niet op iTunes en dus daar vrees ik ook al voor.

    Overigens vind ik de dvd-release van de film van FCDK wat 'schandalig'. 20 euro betalen voor een dvd met alleen een film, zonder enige extra's.

    Dit is naar VRT normen eigenlijk nog een relatief goedkope dvd. Als je soms ziet dat oude series voor 40 of 50 euro de deur uitgaan en nog eens kwalitatief geen meerwaarde dan een oude VHS hebben...

  24. #124

    Standaard

    Inmiddels staat de FCDK film toch op iTunes. 16,99 euro voor hem in HD aan te schaffen.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dit is naar VRT normen eigenlijk nog een relatief goedkope dvd. Als je soms ziet dat oude series voor 40 of 50 euro de deur uitgaan en nog eens kwalitatief geen meerwaarde dan een oude VHS hebben...
    Nu vergelijk je wel peren met citroenen. 40 of 50 euro vragen ze voor een serie, hier gaat het om 1 film.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •