Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 240 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hadden er nu nog Blu-ray's in gezeten….

    Inderdaad... net zoals al die andere Vlaamse series die wel eens in HD mogen uitgebracht worden...

  2. #177

    Standaard

    Vermist Seizoen 5 is uit het niets vanaf vandaag verkrijgbaar op dvd. Segunda neemt de release over van Just Bridge… Met tot gevolg dat het artwork weer compleet anders. Dit al voor de 3de keer. Wel mooie digipack, en helaas natuurlijk geen blu-ray.

  3. #178

    Standaard

    Even nog over de Blu-ray van FC de Kampioenen.
    Deze is volgens de speler 1080P/50, maar het blauwe lampje (24fps) van de speler brandt niet, is dit dan een echte HD Blu of niet?

  4. #179

    Standaard

    Code 37 seizoen 1 wordt in Duitsland op blu-ray uitgebracht! Klein minpunt. Het ziet ernaar uit dat enkel de duiste dub versie erop zal staan…
    http://www.amazon.de/Code-37-Staffel...ywords=code+37

    Ook de vlaamse film Welp verschijnt daar al op blu-ray eind januari.

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Code 37 seizoen 1 wordt in Duitsland op blu-ray uitgebracht! Klein minpunt. Het ziet ernaar uit dat enkel de duiste dub versie erop zal staan…
    http://www.amazon.de/Code-37-Staffel...ywords=code+37

    Ook de vlaamse film Welp verschijnt daar al op blu-ray eind januari.
    Deze laatste komt er bij ons ook wel aan: http://www.cosmox.be/film/welp-blu-ray-8715664114353

    Maar het is toch wel de wereld op zijn kop dat onze eigen series in het buitenland op blu-ray verschijnen, maar hier dus niet...

  6. #181

    Standaard

    Er komen weer aantal vlaamse series uit. Helaas geen enkele op blu-ray.

    Vossenstreken - 10/04
    Tom & Harry - 17/04
    Foute Vrienden - 17/04
    Vriendinnen - 19/05

    Ook Spitsbroers zou na afloop op het scherm op dvd verschijnen. Dit zal waarschijnlijk op 05/06 zijn.

  7. #182

    Standaard



    Vandaag al ruim op voorhand de Blu-Ray van "Jubilee General!" binnengehad. Gelukkig moesten we dit keer geen halfjaar wachten op zo'n release tegenover de DVD. De film zelf vond ik een ENORME vooruitgang op de eerste en is het échte kroonstuk op een kwarteeuw Kampioenen, maar ik had met Jan Verheyen aan het roer gehoopt dat er wat meer bonusmateriaal op de disc zou staan. Zo zijn er videoclips gedraaid voor "Kampioenenjubilee" van The Championettes en "Hey Pa" van Niels Destadsbader maar geen van beide is hierop terug te vinden. Bij films zoals deze ben ik vrij zeker dat er redelijk wat verwijderde scenes en bloopers zullen zijn maar ook daar kunnen we, op de tonen van het Kampioenenlied, naar fluiten.

    Zeer jammer maar ik prijs me gelukkig dat we de film effectief op Blu-Ray krijgen, in deze tijden zeker geen garantie meer voor Vlaamse films.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht

    Vandaag al ruim op voorhand de Blu-Ray van "Jubilee General!" binnengehad. Gelukkig moesten we dit keer geen halfjaar wachten op zo'n release tegenover de DVD. De film zelf vond ik een ENORME vooruitgang op de eerste en is het échte kroonstuk op een kwarteeuw Kampioenen, maar ik had met Jan Verheyen aan het roer gehoopt dat er wat meer bonusmateriaal op de disc zou staan. Zo zijn er videoclips gedraaid voor "Kampioenenjubilee" van The Championettes en "Hey Pa" van Niels Destadsbader maar geen van beide is hierop terug te vinden. Bij films zoals deze ben ik vrij zeker dat er redelijk wat verwijderde scenes en bloopers zullen zijn maar ook daar kunnen we, op de tonen van het Kampioenenlied, naar fluiten.

    Zeer jammer maar ik prijs me gelukkig dat we de film effectief op Blu-Ray krijgen, in deze tijden zeker geen garantie meer voor Vlaamse films.

    Is deze nu echt HD? Want de vorige film was dus totaal niet HD.

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht


    Vandaag al ruim op voorhand de Blu-Ray van "Jubilee General!" binnengehad.
    Waar heb je deze dan al gehaald ? Heb al gezien dat deze bij Media Markt is binnengekomen. Maar lag nog niet in de rekken.

  10. #185

    Standaard

    Coppers - Seizoen 1 is vanaf morgen ook al te koop op dvd.

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is deze nu echt HD? Want de vorige film was dus totaal niet HD.
    Wat bedoel je met "echt HD" Jurgen? Was de eerste dan een upscale? Hij zag er bij mij toch wel zeer netjes uit op BR en dat was bij deze tweede film ook het geval.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waar heb je deze dan al gehaald ? Heb al gezien dat deze bij Media Markt is binnengekomen. Maar lag nog niet in de rekken.
    Standaard Boekhandel.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #187

    Standaard

    Ik zie dat bol.com hem ook al verzend vanaf vandaag. Wel aan een "leuke" prijs.

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Standaard Boekhandel.
    Ha ha ha... ik snap 'm!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #189

    Standaard

    Media Markt Oostende verkoopt hem ook al. Op de hoes staat wel Dolby Digital 5.1 ... eerst even afwachten tot we die schijf in de speler kunnen steken en kijken of dit een fout op de cover is.

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Wat bedoel je met "echt HD" Jurgen? Was de eerste dan een upscale? Hij zag er bij mij toch wel zeer netjes uit op BR en dat was bij deze tweede film ook het geval.
    Bij de 1ste brandde het blauwe lampje niet van de BD speler, dus geen 24fps.
    De 2e film zal ik wellicht morgen in de bus krijgen, besteld via bol.

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ha ha ha... ik snap 'm!
    Al je punten en een bank vooruit Werner!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bij de 1ste brandde het blauwe lampje niet van de BD speler, dus geen 24fps.
    De 2e film zal ik wellicht morgen in de bus krijgen, besteld via bol.
    Ah zo, wist ik niet. Mijn blauw lampje brandt namelijk altijd dus mijn speler zal zo geen herkenningsfeature hebben vrees ik.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #192

    Standaard

    Kan ook 25fps opgenomen zijn, dat blauwe lampje zou ik dus niet standaard als ijkpunt gebruiken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #193

    Standaard

    Geluid is al zeker niet niet HD. Ook het beeld is volgens mij niet HD van deze... was trouwens een MPEG-2 bestand.

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Media Markt Oostende verkoopt hem ook al. Op de hoes staat wel Dolby Digital 5.1 ... eerst even afwachten tot we die schijf in de speler kunnen steken en kijken of dit een fout op de cover is.
    Is idd jammer genoeg een DD 5.1 track ipv een DTS-HD 5.1 track...

  20. #195

    Standaard

    Er komt een blu-ray van de vlaamse serie Coppers uit in duitsland. Helaas lijkt ook hier hetzelfde verhaal als bij de code 37 blu-ray's. Enkel met duitse dub!

    https://www.amazon.de/Coppers-Blu-ra...08805&sr=1-313

  21. #196

    Standaard

    Als de dijken breken komt op blu-ray:
    https://www.bol.com/nl/p/als-de-dijk...43/?country=BE

    Waarschijnlijk doordat het een co-productie met NL is...

    Nu nog wachten op Quiz-me-quick, Voor wat hoort wat, In Vlaamse Velden, Amigo's, Crimi Clowns, etc...

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Als de dijken breken komt op blu-ray:
    https://www.bol.com/nl/p/als-de-dijk...43/?country=BE

    Waarschijnlijk doordat het een co-productie met NL is...

    Nu nog wachten op Quiz-me-quick, Voor wat hoort wat, In Vlaamse Velden, Amigo's, Crimi Clowns, etc...
    Blijft triestig en tegelijk lachwekkend dat enkel code 37 seizoen 2 op blu-ray is uitgekomen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Blijft triestig en tegelijk lachwekkend dat enkel code 37 seizoen 2 op blu-ray is uitgekomen.
    Inderdaad. In het pre-HD-tijdperk, kocht ik vrij veel Vlaamse series op DVD.
    Eén van de redenen, toen, was dat een DVD nog altijd wat meer kwaliteit bracht, dan de SD-uitzendingen op de analoge kabel-tv.

    Geen haar op mijn hoofd die er nu nog aan denkt om series op DVD aan te schaffen.
    Dat is echt wel een enorme downgrade in kwaliteit... heb je eerst een serie gezien in al zijn glorie in HD tijdens de uitzendingen, dan ga je niet meer kijken in SD...

    Jammer, want mijn verlanglijstje van Vlaamse series is echt wél groot!

  24. #199

    Standaard

    Ik koop ze wel nog op dvd. (Omdat ik ze niet volg wanneer ze worden uitgezonden en in 1 keer wil uitkijken) dan is dit de enige manier om ze te hebben. De dvd's uitgaves zijn voor dvd normen meer dan prima te noemen. Maar ja niks boven een HD versie.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik koop ze wel nog op dvd. (Omdat ik ze niet volg wanneer ze worden uitgezonden en in 1 keer wil uitkijken) dan is dit de enige manier om ze te hebben. De dvd's uitgaves zijn voor dvd normen meer dan prima te noemen. Maar ja niks boven een HD versie.
    Alle episodes opnemen (in HD) en dan de opnames in 1x uitkijken... zo doe ik het

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •