De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: Welke mediaspeler?

  1. #1

    Standaard Welke mediaspeler?

    Een vriend van mij heeft op dit moment een Lacie LaCinema en heeft te kennen gegeven dat die Media Player geen ondertiteling weergeeft.
    Bedoeling is dat hij vb. een dvd copieert naar een externe schijf en hij die aanhangt aan de Lacie en de film dan afspeelt.
    Nu, ik ben heel goed op de hoogte van wat pc's betreft maar niet zo over die Media Centers. Toch stelde hij de vraag aan mij of dit op te lossen is en/of ik een ander toestel ken dat de ondertitels wel weergeeft.
    Belangrijk hierbij is dat de ondertitels Nederlandstalig zijn vanwege zijn dochter die geen Engels kent.
    Ik heb een aantal forums bezocht en gekeken wat de bevindingen zijn van andere gebruikers. Die jongens springen van het ene naar het andere toestel en zodoende ben ik een beetje de draad kwijt geraakt.

    Bij mijn eigen verdeler staan enkele WD toestelletjes in hun lijst zoals de
    WD Elements Play, de WD TV Live en de WD TV Live Hub.
    Kan iemand mij zeggen of je met een van deze toestellen kan doen wat mijn vriend graag wil? Dus een externe drive aansluiten aan de player en films afspelen met ev. Nederlandstalige ondertiteling?
    Of is er toch een oplossing voor de Lacie Player om die ondertitteling toch te laten zien? (Misschien foutief pad of zo?)

    Dank bij voorbaat
    bruno

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bruintje1 Bekijk bericht
    Of is er toch een oplossing voor de Lacie Player om die ondertitteling toch te laten zien?

    Dank bij voorbaat
    bruno
    Ja, de oplossing is de mediaspeler uit het raam gooien en originele schijfjes aanschaffen met Nederlandse ondertiteling... Allemaal leuk en aardig die mediaplayers, maar een antwoord op jouw vraag kan ook voor illegale doeleinden worden gebruikt en daar werkt DVD.nl niet aan mee.

    Dit topic gaat op slot.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •