Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Cover van de Amerikaanse uitgave van The Muppet Movie:



    De release is waarschijnlijk op 13 augustus a.s.

  2. #27

    Standaard

    Eindelijk! Vind die nog steeds de leukste. Jammer dat de oudere Muppet-films niet in Europa uitgebracht worden, dus dat wordt weer importeren, mits de prijs zo rond de $ 20 uit komt.

  3. #28

    Standaard

    Dit weekend de recentste Muppets film op BluRay gezien. Voor mijn vrouw (die niet goed Engels verstaat) was het wel een beetje spijtig dat de songs niet ondertiteld zijn. Heb het weekend ervoor nog eens de dvd van de Muppet Movie (1979) bekeken...toch weer volop genieten, wat is die film goed. Als er hier een BluRay van komt => no-brainer, directe aanschaf. Ook hier waren de songs niet ondertiteld terwijl de liedjes wel een belangrijk deel van het verhaal uitmaken en dat was extra spijtig want ik keek met mijn 2 kindjes van 7 en 9 jaar.

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Op 10 december verschijnt in Amerika ook Muppet Treasure Island en The Great Muppet Caper op Blu-ray.



    www.blu-ray.com
    Laatst aangepast door Frank : 29-08-2013 om 11:31

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op 10 december verschijnt in Amerika ook Muppet Treasure Island en The Great Muppet Caper op Blu-ray.
    Waarom niet hier? Argh!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard

    Zojuist op de Facebook pagina van Disney NL ook maar eens iets neergezet over de Muppets, Winnie de Poeh en het onmogelijk compleet kunnen maken van blu-ray's in NL. Eens kijken of er respons op komt. Mocht je het er mee eens zijn, dan weet je het berichtje te vinden. Hoe meer respons, des te beter. Mailen helpt sowieso niet bij die mensen, dus misschien als het meer social media gericht is, dat het meer indruk maakt.

  8. #33

    Standaard

    Nog een recensie van The Muppet Movie:

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Mu.../37671/#Review

    Deze week wordt trouwens ook de soundtrack van The Muppet Movie opnieuw uitgebracht op CD. Deze was jarenlang niet meer verkrijgbaar.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Deze week wordt trouwens ook de soundtrack van The Muppet Movie opnieuw uitgebracht op CD. Deze was jarenlang niet meer verkrijgbaar.
    Goh, die heb ik nog ergens als langspeelplaat liggen...

  10. #35

    Standaard

    Recensie van de The Muppet Movie Blu-ray:


  11. #36

    Standaard

    Op 21 november verschijnt The Muppet Movie en The Great Muppet Caper & Muppet Treasure Island ook in Duitsland op Blu-ray. Je kunt ze nu al bestellen bij Amazon.de.

  12. #37

    Standaard

    Oeh, zou dat iets beloven voor NL? Dat is heel goed nieuws alvast... een release in Duitsland

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Oeh, zou dat iets beloven voor NL? Dat is heel goed nieuws alvast... een release in Duitsland
    Ik zou er niet te hard je boontjes op te week leggen. The Muppets Take Manhattan en Muppets From Space zijn ook alletwee al in Duitsland te krijgen, en - guess what? - geen van beide heeft Nederlandse ondertiteling, in tegenstelling tot (vul hier een Europese taal naar keuze in).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #39

    Standaard

    Dat waren toch Sony releases?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Dat waren toch Sony releases?
    Inderdaad.

  16. #41

    Standaard

    Laat ons dan hopen dat de overstap van de Henson Studio's van Sony naar Disney de franchise voor onze contreien goed heeft gedaan. Maar ik hoop er niet meer te hard op. Om dezelfde reden zijn de uitgaven van seizoenen 4 en 5 van de originele show in o.a. Australië ook weer naar de Griekse kalender verwezen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Laat ons dan hopen dat de overstap van de Henson Studio's van Sony naar Disney de franchise voor onze contreien goed heeft gedaan. Maar ik hoop er niet meer te hard op. Om dezelfde reden zijn de uitgaven van seizoenen 4 en 5 van de originele show in o.a. Australië ook weer naar de Griekse kalender verwezen.
    Disney en backcatalogus lifeaction films of Tv-series uitgaven op Blu-ray in Nederland ???????

    Dat gaat ook al zo goed i.v.m. de rest van de EU en de wereld

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op 21 november verschijnt The Muppet Movie en The Great Muppet Caper & Muppet Treasure Island ook in Duitsland op Blu-ray. Je kunt ze nu al bestellen bij Amazon.de.
    Het is volgens een duits blad 28 november. En ze bevatten volgens Amazon.de wel Engelse ondertiteling. Ik ben toch komend weekeinde op de kerstmarkt dus maar eens neuzen in de Saturn.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •