Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 44 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De Muppets op Blu-ray

    Sony Pictures Home Entertainment brengt op 16 augustus a.s. The Muppets Take Manhattan en Muppets from Space in Amerika uit op Blu-ray. Dit zijn de enige twee films waarvan Sony de rechten heeft. De rechten van de andere films liggen bij Disney. Het gaat hier om een Blu-ray/DVD Combo-uitgave. Verdere specificaties zijn nog niet bekend.

    Bron: www.blu-ray.com.
    Laatst aangepast door Frank : 21-07-2012 om 09:10

  2. #2

    Standaard

    De volgende extra's staan op de Blu-ray:

    The Muppets Take Manhattan

    • Jim Henson Interview
    • Muppetisims: Fozzie Bear
    • Muppetisms: Miss Piggy & Kermit the Frog
    • Muppetisms: Pepe

    Muppets from Space

    • Outtakes
    • I Hate Rats! feature
    • Music Video: "Shining Star" by The Dust Brothers Featuring Jeymes

    Bron: www.blu-ray.com.

  3. #3

    Standaard

    Review van "The Muppets Take Manhattan"

    Ondertitels in maar liefst 16 talen, maar geen Nederlands, helaas.

  4. #4

    Standaard

    Gezien de vele ondertitelsporen, waaronder die van alle omringende landen, maar geen Nederlandse, zie ik het somber in voor een Nederlandse uitgave. Dat wordt dus importeren.
    Laatst aangepast door Frank : 09-08-2011 om 19:12

  5. #5

    Standaard

    aha, hij bevat Engelse ondertiteling. Is goed geneog voor mij, als hij regiovrij is natuurlijk.

  6. #6

    Standaard

    Het lijkt wel dat Sony de richting van Warner aan het volgen is, en bij veel BD-uitgaven de Nederlandse markt overslaat.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Het lijkt wel dat Sony de richting van Warner aan het volgen is, en bij veel BD-uitgaven de Nederlandse markt overslaat.
    Van mij mogen ze. De verkoop van BD hier ivm de USA is peanuts en als er hier iets uitkomt is het veelal niet veel soeps (minder extra's enzo). Disney gaat ook al in die richting (zie recentste uitgaves).

  8. #8

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Van mij mogen ze. De verkoop van BD hier ivm de USA is peanuts en als er hier iets uitkomt is het veelal niet veel soeps (minder extra's enzo). Disney gaat ook al in die richting (zie recentste uitgaves).
    Voor z'n echte Hollandse solidaire opmerking van iemand die allen aan zichzelf denkt. Beschamend

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Voor z'n echte Hollandse solidaire opmerking van iemand die allen aan zichzelf denkt. Beschamend
    Terwijl ik een Belg ben, heb je gelijk!

  10. #10

    Standaard

    Muppets From Space [review HighDefDigest]



    Blu-ray/DVD Combo Pack

    Video Resolution/Codec
    1080p/AVC MPEG 4

    Aspect Ratio(s)
    1.85:1

    Audio Formats
    English: DTS-HD Master Audio 5.1
    Russian: Dolby Digital 5.1
    German: Dolby Digital 5.1
    Spanish: Dolby Digital 5.1
    French: Dolby Digital 5.1
    Portuguese : Dolby Digital 5.1
    Swedish: Dolby Digital 5.1
    Dutch: Dolby Digital 5.1

    Subtitles/Captions
    English, French, Spanish, Portuguese, German, Danish, Finnish, Greek, Hindi, Korean, Mandarin (Simplified), Mandarin (Traditional), Norwegian, Russian, Swedish, Thai, Turkish

    Supplements
    Outtakes
    Music Video: "Shining Star" by The Dust Brothers Featuring Jeymes
    Original Trailers

    Bron: HighDefDigest

    Vreemd: een Nederlandstalig geluidsspoor, maar geen Nederlandse ondertitels?
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 13-08-2011 om 20:12

  11. #11

    Standaard

    Er is, voor zover ik weet, geen Nederlandse nasynchronisatie gemaakt voor Muppets from Space (of de andere Muppet-films), dus die informatie klopt niet.

  12. #12

    Standaard

    Misschien dat het Danish hoort te zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Daar lijkt het wel op. Amerikanen hebben soms moeite met het verschil tussen beide talen. Vandaag toevallig een DVD gekocht (Rear Window), waarbij disc 2 eigenlijk Nederlandse ondertitels zou moeten hebben, maar als je die selecteert krijg je Deense ondertitels te zien.

  14. #14

    Standaard

    Vorig jaar heb ik nochtans de nederlands gedubde versie gezien van mupets from space op nickelodeon.

  15. #15

    Standaard

    Hoewel officieel nog niet aangekondigd verschijnt op 6 november The Muppet Christmas Carol in Amerika op Blu-ray.

    Prior to any official announcement, Walt Disney Studios has announced intentions to bring the Muppet holiday classic, Muppet Christmas Carol, to Disney Blu-ray on November 6, 2012 as a 20th anniversary edition featuring all new bonus features.

    Bonus features are set to include:

    • Disney Intermission: Press “Pause” and see what happens when the Muppets Show up at your door to sing your Christmas Carols – Muppet Style!
    • Muppet Audio Commentary: All New Audio Commentary from your favorite Muppets – Kermit, Gonzo, Rizzo, and More!
    • Muppet Holiday Sing-Along
    • Blooper Reel
    • Frogs, Pigs, and Humbug: A Behind the Scenes Look
    • Christmas Around the World with Gonzo and Rizzo
    • Audio Commentary from Brian Henson
    • Pepe’s Profiles Presents: Gonzo, Portrait of the Artist as a Young Weirdo
    Bron: www.stitchkingdom.com

  16. #16

    Standaard

    Geweldig nieuws!
    Een van de leukste (en beste) Kerstfilms die er zijn, vind ik.
    De soundtrack is ook in 1 woord fantastisch.
    Een upgrade naar BR komt er 100% gegarandeerd in.
    Nu maar hopen dat hij ook hier nog uitkomt dit jaar!

  17. #17

    Standaard

    Ik heb er weinig vertrouwen in dat deze titel ook in de rest van de wereld uitgebracht gaat worden. Disney heeft de afgelopen tijd tal van catalogustitels aangekondigd, maar er zijn er maar weinig die ook buiten Amerika zijn uitgebracht.

    Het is trouwens nog onduidelijk welke versie (met of zonder het nummer "When Love Has Gone") van de film er op de Blu-ray komt te staan.
    Laatst aangepast door Frank : 21-07-2012 om 10:47

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is trouwens nog onduidelijk welke versie (met of zonder het nummer "When Love Has Gone") van de film er op de Blu-ray komt te staan.
    Inmiddels is er duidelijk hierover. Een paar forumleden van Blu-ray.com hebben contact gehad met Disney en hebben te horen gekregen dat alleen de bioscoopversie op de Blu-ray staat, dus zonder het nummer "When Love Has Gone". Dit nummer staat ook niet als verwijderde scène op de disc.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb er weinig vertrouwen in dat deze titel ook in de rest van de wereld uitgebracht gaat worden. Disney heeft de afgelopen tijd tal van catalogustitels aangekondigd, maar er zijn er maar weinig die ook buiten Amerika zijn uitgebracht.

    Het is trouwens nog onduidelijk welke versie (met of zonder het nummer "When Love Has Gone") van de film er op de Blu-ray komt te staan.
    Disney Benelux heeft onlangs een reeks Muppet-films in een nieuw jasje uitgebracht op DVD, ééntje die duidelijk bij de nieuwste film past. Dit zonder enige reclame, laat staan een persbericht of aankondiging. Dus inderdaad, ik vrees het eveneens. Net als de Pooh-films trouwens. Ook onlangs herverschenen op DVD, in een nieuw jasje, zonder enige vorm van reclame.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Disney Benelux heeft onlangs een reeks Muppet-films in een nieuw jasje uitgebracht op DVD, ééntje die duidelijk bij de nieuwste film past. Dit zonder enige reclame, laat staan een persbericht of aankondiging. Dus inderdaad, ik vrees het eveneens. Net als de Pooh-films trouwens. Ook onlangs herverschenen op DVD, in een nieuw jasje, zonder enige vorm van reclame.
    Het lijkt dat zowel Disney als Sony de Warner weg gaan bewandelen.
    Oftewel Nederland word bij HD uitgeven van backcatalogus totaal overgeslagen.
    En natuurlijk tegelijk klagen over het downloaden waar de HD versie wel met NL ot zijn te vinden.

  21. #21

    Standaard

    Bij Amazon.com zijn twee versies te koop: eentje met de Blu-ray en digitale kopie en eentje met de Blu-ray, DVD en digitale kopie. Deze laatste versie is alleen te koop bij Amazon.com en te bestellen met een kortingscoupon van $ 5,-.

    Standaard-uitgave:



    Amazon.com-uitgave:


  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Hij is allesinds al regiovrij, nu hopen dat er ook NL-versie uitkomt.

  24. #24

    Standaard

    Misschien volgend jaar? Ik heb de Amerikaanse uitgave besteld. Ik hoop 'm snel binnen te hebben (is inmiddels 2 weken onderweg).

  25. #25

    Standaard

    Er is een trailer uitgebracht waarin een "Nearly 35th Anniversary Edition" wordt aangekondigd van The Muppet Movie. De trailer is hier te bekijken:

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-6K7jR2AIDA

    De trailer geeft niet aan wanneer we de Blu-ray kunnen verwachten.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •