De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Slot s.v.p.

  1. #1

    Standaard Slot s.v.p.

    Slotje
    Laatst aangepast door Ben H. : 05-08-2016 om 14:52

  2. #2
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie. Ik zal eens kijken, maar hoopte eigenlijk op een (goedkope) webshop of dat iemand me op een bepaalde afstandsbediening kon wijzen.
    Ik kon mezelf daar niet veel bij voorstellen, een losse AB voor bij een PC.

    DLNA is er juist voor bedoeld om verschillende apparaten met elkaar te laten communiceren, om een PC te kunnen "bedienen" is er een stukje software nodig die de commando's begrijpt.

    Zo is bijvoorbeeld mijn TV in staat om zelfstandig een externe HDD uit te lezen en van daaraf bestanden af te spelen, zoiets wil je in weze ook met je eigen spullen, in jouw geval staan dan de bestanden op de PC, in mijn geval staan ze op een los extern schijfje, in mijn geval gebruik ik de AB van de TV om het losse externe schijfje uit te lezen en er mee af te spelen....
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Het klinkt allemaal erg ingewikkeld. Ben je dan niet veel duurder uit? Ik heb inmiddels deze goedkope AB gevonden: http://www.todotipo.nl/CMP-MEDIAREM12, inclusief IR ontvanger. Ik moet alleen even uitzoeken of hij ook onder Windows 7 werkt. Zo ja kan ik de knoppen overzetten op mijn universele AB, en heb ik zodoende 1 AB voor al mijn apparatuur (TV, Digitale TV, Home Theater, Blu-ray, Xbox, PC etc.).
    Het staat er duidelijk...... werkt ook met Windows7

    Is een koopje, wist niet eens dat zoiets bestond, zo zie je maar weer dat je nooit te oud bent om nog iets bij te leren

    Zelf gebruik ik een stapeltje AB,s , vind ik zelf het prettigst, zo heeft ieder zijn eigen wensen Denk ook niet dat ik het geduld heb om 1 AB helemaal in te stellen zodat hij ook te gebruiken is om andere apparaten in te stellen, heb zo'n AB bij mijn receiver maar heb er nooit 1 seconde ingestoken om het te proberen

    Ben benieuwd naar je ervaringen, en waarschijnlijk zijn dat er wel meer....
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Stom, helemaal overheen gelezen. Het gaat een beetje tegen mijn principe in om wéér een afstandsbediening te kopen (zeker als het me voornamelijk gaat om de IR ontvanger en ik de afstandsbediening zelf niet zal gebruiken), maar vind het erg handig om alles met de universele AB te doen, i.p.v. een draadloos toetsenbord of muis te moeten pakken.

    Verder ben ik zelf ook erg ongeduldig en had ik (veel) moeite met het instellen van de Prestigo, maar nadat het eenmaal gelukt was wil ik niet meer terug. Echt een verademing! Alles doet het perfect en werkt (op het instellen na) zeer eenvoudig. Anders had ik nu 6 afstandsbedieningen gehad...
    Behalve de AB koop je ook een stukje software, vind het ook een zeer net prijsje, en het is natuurlijk wel fijn dat je ook de originele AB hebt, zo'n Prestige kan ook stuk en dan is het wel fijn als je het origineel nog ergens hebt liggen

    Had tot voor kort 7 AB's liggen, nu na aanschaf van een andere BR speler nog 5..... wel grappig als je misgrijpt en het apparaat dat je denkt te bedienen niet wil luisteren
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •