Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Bovendien, 1 simpel mailtje met de vraag waar ik mijn bronnen vandaan heb was genoeg geweest om dit misverstand uit de weg te ruimen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De speelduur van de Blu-ray is 110 minuten. De DC duurt 123 minuten, maar staat niet op de Nederlandse Blu-ray volgens de website van forumlid Werner Peeters.
    heb 'm dus gecancelled bij FRS, samen met Memento: wat een gedoe toch steeds, dacht dat BR het beste zou geven ook op het gebied van extra's en evt verschillende film edities

    USA versie heeft dus wel beide versies, lijkt er dus op dat de Europese versies alleen de TC hebben
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb 'm dus gecancelled bij FRS, samen met Memento: wat een gedoe toch steeds, dacht dat BR het beste zou geven ook op het gebied van extra's en evt verschillende film edities

    USA versie heeft dus wel beide versies, lijkt er dus op dat de Europese versies alleen de TC hebben
    Is de US BD van memento regiovrij? Op amazon staat er regio A, maar aangezien ik zie dat het van lionsgate is zijn die normaal regiovrij.
    Deze heeft EN subs en ben nu aan het twijfelen om deze aan te schaffen of de NL BD.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb 'm dus gecancelled bij FRS, samen met Memento: wat een gedoe toch steeds, dacht dat BR het beste zou geven ook op het gebied van extra's en evt verschillende film edities

    USA versie heeft dus wel beide versies, lijkt er dus op dat de Europese versies alleen de TC hebben
    de usa versie:


    Runtime: Theatrical: 1:49:52.961 / Director's Cut: 2:02:36.197

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is de US BD van memento regiovrij? Op amazon staat er regio A, maar aangezien ik zie dat het van lionsgate is zijn die normaal regiovrij.
    Deze heeft EN subs en ben nu aan het twijfelen om deze aan te schaffen of de NL BD.
    Volgens planetaxel.com is the 10th anniversary van lionsgate niet regiovrij
    maar de standaard versie van sony wel

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Is de US BD van memento regiovrij? Op amazon staat er regio A, maar aangezien ik zie dat het van lionsgate is zijn die normaal regiovrij.
    Lionsgate is normaal gesproken niet regiovrij. Ze hebben meer regio gecodeerde Blu-ray's uitgebracht dan regiovrije Blu-ray's.

  7. #32

    Standaard

    Arrow Video has revealed that it is planning to celebrate the 25th anniversary of Peter Jackson's The Frighteners (1996) with a brand new 4K Blu-ray release of the film. The release is expected to arrive on the market later this year.

    Synopsis: Once an architect, Frank Bannister (Michael J. Fox) now passes himself off as an exorcist of evil spirits. To bolster his facade, he claims his "special" gift is the result of a car accident that killed his wife. But what he does not count on is more people dying in the small town where he lives. As he tries to piece together the supernatural mystery of these killings, he falls in love with the wife (Trini Alvarado) of one of the victims and deals with a crazy FBI agent (Jeffrey Combs).

    Bron: blu-ray.com https://www.blu-ray.com/news/?id=27980

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •