Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Frighteners, 15th anniversary edition Blu-Ray

    Volgens HD movie source 13 september op blu-ray én regiovrij!

    http://www.hdmoviesource.com/SearchR...x=0&Search.y=0


  2. #2

    Standaard

    Ik heb de HD-DVD, en het is te hopen dat de docu Making of The Frighteners ook op de blu-ray staat; die is echt, echt prachtig (en lang, 4 1/2 uur..).

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb de HD-DVD, en het is te hopen dat de docu Making of The Frighteners ook op de blu-ray staat; die is echt, echt prachtig (en lang, 4 1/2 uur..).
    Op blu-ray.com staat idd The Making of The Frighteners (maar geen speelduur). Wel ben ik blij om te lezen dat ook de director's cut op staat. Scheelt een weer double dip Ik ben wel benieuwd hoe het zit met de nederlandse versie? Is deze hetzelfde (afgezonderd van subs en andere audio talen natuurlijk). Hopelijk is er eind september meer duidelijkheid.

  4. #4

    Standaard

    Ik ben HEEL benieuwd naar een vergelijkende review tussen de HD DVD en de blu-ray. Ondanks de zeer slechte (volgens reviews) zijnde beeldkwaliteit van de making-of docu op de HD DVD kan het niet anders zijn dat de beeldkwaliteit van de hoofdfilm er toch wel onder geleden heeft....
    De blu-ray heeft op voorhand al betere kaarten: een grotere opslagcapaciteit en de aankondiging van een HD audiotrack. Toch ben ik benieuwd of ze de docu niet op een 2e schijfje plaatsen. Al zou het een dvd zijn; dat zou ik toch de beste oplossing vinden....
    Overigens wint de cover van de HD DVD het nu al met een mijlenverre voorsprong....die cover is echt briljant; van de blu-ray vind ik em echt afgrijselijk....
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 09-09-2011 om 10:22

  5. #5

    Standaard

    Ik ben bang dat Universal weer wat te gortig met DNR zal gaan omspringen.
    Er zijn al genoeg uitgaves door Universal op BD uitgebracht waarvan de HD DVD er toch beter uitkwam zoals The Thing, en Apollo 13
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht

    Hmmm...toch wel een beetje een oppervlakkige recensie en komt een beetje gehaast over....jammer dat ze verder geen vergelijkende review hebben geplaatst, daarmee vind ik de site altijd erg onderscheidend tov andere review sites.
    Overigens wordt in de review de making-of geklokt op 3h45m; deze is toch rond de 4h30m?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Overigens wordt in de review de making-of geklokt op 3h45m; deze is toch rond de 4h30m?
    Klopt, maar net als op de Amerikaanse DVD is het hoofdstuk Storyboards (dat 45 minuten duurt) uit de making-of gehaald en apart als extra op de disc gezet.

  9. #9

    Standaard

    Vandaag lag bij de Free Record Shop in Helmond de Blu-ray al in de schappen. Ik krijg, afgaande van de informatie op de cover, de indruk dat de Blu-ray alleen de bioscoopversie bevat, want nergens kan ik informatie vinden over de Director's Cut. De cover maakt ook geen melding van een audiocommentaar (wat alleen te beluisteren is bij de Director's Cut).

  10. #10

    Standaard

    Stond er nog extra`s op? want het ziet er steeds meer uit dat Universal steeds meer catalog titels extraloos op de markt brengt....

  11. #11

    Standaard

    Volgens de cover staan er wel extra's op de disc: een making of-documentaire, een documentaire over de storyboards en de bioscooptrailer.

  12. #12

    Standaard

    Deze extra`s zijn het?

    "The Making of Frighteners (480i, 225:54)
    "Storyboarding" featurette (480i, 45:39)
    Theatrical Trailer (480i, 2:03)

  13. #13

    Standaard

    Ja, inderdaad. De Amerikaanse release heeft daarnaast ook nog een audiocommentaar en introductie van Peter Jackson.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag lag bij de Free Record Shop in Helmond de Blu-ray al in de schappen. Ik krijg, afgaande van de informatie op de cover, de indruk dat de Blu-ray alleen de bioscoopversie bevat, want nergens kan ik informatie vinden over de Director's Cut. De cover maakt ook geen melding van een audiocommentaar (wat alleen te beluisteren is bij de Director's Cut).
    wat is de tijdsduur, boven de 2 uur is de DC

    zou toch wel weer idioot zijn als alleen de TC erop staat
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #15

    Standaard

    De speelduur van de Blu-ray is 110 minuten. De DC duurt 123 minuten, maar staat niet op de Nederlandse Blu-ray volgens de website van forumlid Werner Peeters.

  16. #16

    Standaard

    Wat een ***zooi weer, zat echt op deze te wachten. Word dus maar weer import.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De speelduur van de Blu-ray is 110 minuten. De DC duurt 123 minuten, maar staat niet op de Nederlandse Blu-ray volgens de website van forumlid Werner Peeters.
    dat zou inderdaad wel weer erg lomp zijn ,de enigste rede die ik zou kunnen bedenken dat wij de DC niet krijgen is dat ze geen zin in hebben om deze van NL subs te voorzien.
    De DC is volgens mij hier ook nooit op DVD uitgekomen
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    dat zou inderdaad wel weer erg lomp zijn ,de enigste rede die ik zou kunnen bedenken dat wij de DC niet krijgen is dat ze geen zin in hebben om deze van NL subs te voorzien.
    De DC is volgens mij hier ook nooit op DVD uitgekomen
    De DC is hier wel uitgebracht heb hem op dvd in de kast staan met nl ondertitels.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  19. #19

    Standaard

    Ik denk dat er geen DC op de Blu-ray staat omdat er voor deze versie geen nasynchronisaties zijn gemaakt in het Duits, Frans, Italiaans en Spaans. Hoewel, de DC is op DVD uitgebracht met maar één audiospoor (nu ja, twee: Engels Dolby Digital 5.1 en Engels DTS 5.1) en een heleboel ondertitels.

  20. #20

    Standaard

    Een hoop aannames afgaande op een cover... Kunnen het niet gewoon coverfouten zijn?? En vwb nasynchronisaties; die kunnen natuurlijk gemaakt zijn voor de BD uitgave, mits er meerdere talen audio staan op de BD natuurlijk....

  21. #21

    Standaard

    Forumlid Werner Peeters heeft de disc in huis en op zijn website de volgende specificaties gezet:

    Speelduur:
    1:49:45

    Beeld:
    Verhouding 2.35:1 1080p

    Geluid:
    Engels DTS-HD MA 5.1
    Frans DTS 5.1
    Spaans DTS 5.1
    Duits DTS 5.1
    Italiaans DTS 5.1
    Japans DTS 5.1

    Ondertitels:
    Nederlands
    Frans
    Duits
    Italiaans
    Spaans
    Portugees
    Deens
    Noors
    Fins
    Zweeds
    IJslands
    Japans
    Chinees
    Koreaans
    Engels CC

    Extra features:
    Geanimeerde menu's
    Documentaire "Making Of The Frighteners" (3:45:53)
    Documentaire "Storyboarding" (45:38)
    Trailer (2:03)
    Het zijn dus geen aannames afgaande de cover.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Forumlid Werner Peeters heeft de disc in huis en op zijn website de volgende specificaties gezet:


    Het zijn dus geen aannames afgaande de cover.
    Tja....sorry en no offense naar Werner, maar ik vind die vermelding totaal niet vertrouwelijk zonder een officiële bron vermelding (van Universal dus oid)...en daarnaast heeft Werner wel eens vaker coverfouten als zijnde officiële specs vermeld.... Dus ik neem dit allemaal nog even met een korrel zout tot de officiële specs ergens vermeld worden in een persbericht of tot een review.

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Wat jij wilt.
    pcies, officiële specs of een review...tot die tijd vind ik het allemaal erg voorbarig.... Dus laten we van het beste uitgaan!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tja....sorry en no offense naar Werner, maar ik vind die vermelding totaal niet vertrouwelijk zonder een officiële bron vermelding (van Universal dus oid)...en daarnaast heeft Werner wel eens vaker coverfouten als zijnde officiële specs vermeld.... Dus ik neem dit allemaal nog even met een korrel zout tot de officiële specs ergens vermeld worden in een persbericht of tot een review.
    Boe hoe. Eénmaal, ja. Ik heb dat hier misschien voorbarig geconcludeerd afgaande op de hoes (had de disk nog niet in de speler gestoken), maar ik heb dit quasi onmiddellijk bij de eerste gelegenheid gecontroleerd. Maar als ik het op mijn eigen website zet dan heb ik de disk meestal tot op de seconde nagekeken. De specs van The Frighteners kloppen! Ik heb de disk hier liggen. De review volgt nog maar ik kan niet alles tegelijk doen (ik moet o.a. intussen bijvoorbeeld ook nog gaan werken voor mijn centjes...)

    Dat er in "officiële" persberichten op DVD Info af en toe een fout staat, wijzen we van de hand. We krijgen die informatie ook maar aangereikt van de publicerende instanties (de maatschappijen) en die zijn soms niet helemaal accuraat (om maar over de taalfouten te zwijgen).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •