De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: dvd.nl zoekfunctie

  1. #1

    Standaard dvd.nl zoekfunctie

    ik wil even duidelijk maken dat de zoekfunctie in het forum het niet doet.

    Ik typ een film naam, daarna krijg ik alle topics te zien die helemaal NIETS met de film te maken heeft, terwijl de desbetreffende topic over de film wel bestaat.

    daarom gebruik ik altijd de zoekfunctie op google. daar vind ik het sneller.

    ik weet niet of andere dit ook heeft hier?

  2. #2

    Standaard

    Het ligt er aan hoe lang je zoekterm is. Als je zoekt op één woord korter dan vier letters wil het nogal eens mis gaan. Zoek altijd 'uitgebreid', dan kun je ook het subforum kiezen waar volgens jou het topic in zou moeten staan.

  3. #3

    Standaard

    is er een zoekfunctie?
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    En mooie vrouwen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    lennox heeft wel gelijk, hoe er met zoekcriteria wordt omgegaan is te simplistisch

  7. #7

    Standaard

    Heeft dat niet meer te maken met het gebruikte systeem dan met de wil van DVD.nl.

  8. #8

    Standaard

    jongens, menen jullie dit nou ? zoek eens een film naam op, je krijgt alle onnodige topics te zien. wordt dit nog verbeterd ?

  9. #9

    Standaard

    Als je puur op de naam van de film zoekt kan je beter de optie "Uitgebreid Zoeken" gebruiken en daarin dan de optie "Zoek alleen op titel" aan geven.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    dit is wel beter ja, toch jammer dat je elke keer die stappen moet doen.

  11. #11

    Standaard

    Nadeel van de gebruikte software. Hier kan DVD.nl volgens mij niets aan doen, behalve andere software gaan gebruiken (als deze tenminste beschikbaar is, volgens mij niet).

  12. #12

    Standaard Re:

    Ook ik loop tegen de zoekfunctie aan. Soms krijg ik er wel resultaten uit, maar als je titels als 'ER' of 'Who am I' probeer, kan je niets krijgen. Bij de tweede weigert de zoekfunctie alle drie de woorden. Dan blijft er niets over.

  13. #13

    Standaard

    Stoor me ook wel een beetje aan de zoekfunctie. Soortgelijk aan de opmerking van Martwout hierboven. Wil op de serie How to make it in America zoeken en krijg dan de volgende melding;

    De volgende woorden zijn te algemeen, te lang of te kort. Ze zijn niet meegenomen in je zoekopdracht : how, to, it, in

    Deze serie is dus niet op te zoeken via de zoekfunctie aangezien dan alleen "Amercia" overblijft. Loop vaker tegen dit soort problemen aan dat ik een topic niet kan vinden, soms weet ik wel (vanuit verleden) dat het topic wel bestaat.

    Valt er nog iets te veranderen aan de zoekfunctie of is dit gewoon een vast gegeven van deze site?

  14. #14

    Standaard

    Daar valt helaas niet zoveel aan te doen, dat is een functie binnen de forumsoftware en niet zozeer en van de site op zich.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •