De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Whale Wars - Animal Planet - Geen nederlandse release??

    Ik ben een groot fan van Sea Shepherd en de serie Whale Wars.
    Helaas is de serie tot nu toe nog steeds niet op DVD/Bluray verschenen in NL, terwijl UK en DE wél hun eigen releases kregen, zelfs met extra's! Eigenlijk vind ik dat dus best wel schandalig want de nederlandse fans ( Nederland heeft een hele grote sea shepherd base ) krijgen zo helemaal NIETS en moeten hun versies gaan kopen zonder nederlandse ondertitels. Nou heb ik er zelf niet zo veel problemen mee dat er geen ondertitel bij zit, maar ik kan de serie bijvoorbeeld dus niet kijken met iemand die niet goed in engels is.
    Er zijn al een heleboel mensen geweest die naar Animal Planet hebben geschreven waarom er nog steeds geen release datum is, terwijl de serie momenteel al zijn 4e seizoen kent ( eerste aflevering was vrijdag ) en een super groot succes is, sterker nog, het is de best bekeken serie van Animal Planet en Discovery. Tot zover is er eigenlijk nooit een duidelijk antwoord geweest en blijven wij op de blaren zitten.

    Een tijdje geleden heb ik ook een import gezien bij de winkel van Deadliest Catch met tig seizoenen erin, maar ook hier zaten geen nederlandse ondertitels bij en de box was heel erg duur.

    Wie kan mij meer vertellen over het gaan en staan van de documentaires die momenteel in omloop zijn en waarom sommige, die wel goed bekeken zijn, nooit uitkomen?

    For the Oceans,
    Barbara

  2. #2

    Standaard

    Helemaal niemand die Whale wars kijkt????? jeetje ..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •