De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spoilertags en e-mail notificatie

    Via de mail krijg ik bij een nieuwe reactie op een geabonneerd forumtopic altijd de reactie meegestuurd. Op zich vind ik dat altijd erg fijn omdat ik dan zo kan inschatten of er wat relevante nieuwe reacties gepost worden. Echter kwam ik er vorige week (pas) achter dat reacties met spoilertags in zijn geheel worden meegestuurd (topic van X-Men:First Class). Ik las dus per ongeluk een aantal dingen uit de film die ik niet wilde lezen!
    Is hier iets aan te doen?

    bvd voor jullie reactie.

  2. #2

    Standaard

    Ik zou het ook fijn vinden als er een spoliertag button in het reactiescherm zit. Dit bespaart dat onhandige gedoe met tekens. Bij verschillende websites wordt dit al toegepast.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #3

    Standaard

    Het is al langer gebleken dat de spoilers inderdaad zichtbaar zijn bij email-notificaties. Daar is helaas niet zoveel aan te doen. Het enige wat ik je kan adviseren is alert te zijn wanneer je deze berichten ontvangt.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het is al langer gebleken dat de spoilers inderdaad zichtbaar zijn bij email-notificaties. Daar is helaas niet zoveel aan te doen. Het enige wat ik je kan adviseren is alert te zijn wanneer je deze berichten ontvangt.
    Kan me idd herinneren dat hierover eerder werd gediscussieerd... Jammer dat het niet kan; dan maar even afmelden totdat ik de film daadwerkelijk heb gezien...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •