Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 65 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja?
    Ik vond Darth Maul wel wat hebben
    Ik vond de pod-race en de Jedi-battle met Darth Maul wel goed gemaakt
    Hallo Lex, eerlijk gezegd vind ik heel dat prequel gedoe maar niks.
    Misschien had ik er anders tegen aangekeken als ze in volgorde gemaakt waren.
    Ik denk dat ik gewoon op deel 7.8 en 9 moet wachten.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  2. #27
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf


    Ik vind Jar Jar Binks het enige leuke aan deel 1
    gelukkig nog iemand die er eerlijk voor uitkom

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf
    Ik denk dat ik gewoon op deel 7.8 en 9 moet wachten.
    Lucas gaat die voor 99% niet maken, maar je weet het maar nooit natuurlijk
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ja?
    Ik vond Darth Maul wel wat hebben
    Ik vond de pod-race en de Jedi-battle met Darth Maul wel goed gemaakt
    Ik vond die podrace dus helemaal niets. Het leek me zoiets van "we hebben van die leuke computers tegenwoordig laten we wat verzinnen zodat we er gebruik van kunnen maken."
    i.p.v. "we hebben een goed verhaal laten we zien hoe we dat op film krijgen."
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf


    Ik vond die podrace dus helemaal niets. Het leek me zoiets van "we hebben van die leuke computers tegenwoordig laten we wat verzinnen zodat we er gebruik van kunnen maken."
    i.p.v. "we hebben een goed verhaal laten we zien hoe we dat op film krijgen."
    De podrace was onderdeel van het verhaal, zonder deze konden ze niet van die planeet afkomen. En ik vind dat je alle mogelijk middelen moet aangrijpen om een scene zo goed mogelijk te maken. Het blijft immers een S.F.
    En de computer maakt het mogelijk om scenes te maken die vroeger onmogelijk waren, ik juich het alleen maar toe. Zonder dit hadden ze ook nooit Lord of the Rings kunnen maken
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #31

    Standaard

    Ik vond E1 wel leuk, gewoon, om naar te kijken. Veel actie, en gewoon genietbaar. Ik vind hem leuker dan ROTJ...en toen werd ik gebanned

  7. #32
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf


    Ik vond die podrace dus helemaal niets. Het leek me zoiets van "we hebben van die leuke computers tegenwoordig laten we wat verzinnen zodat we er gebruik van kunnen maken."
    i.p.v. "we hebben een goed verhaal laten we zien hoe we dat op film krijgen."
    voor een goed verhaal moet je niet bij starwars zijn denk ik
    gewoon lekker zitten en kijken,dan is het echt heerlijk genieten hoor
    volume beetje harder en je kijk niet meer naar een film maar je beleef dan een film

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    De podrace was onderdeel van het verhaal, zonder deze konden ze niet van die planeet afkomen. En ik vind dat je alle mogelijk middelen moet aangrijpen om een scene zo goed mogelijk te maken. Het blijft immers een S.F.
    En de computer maakt het mogelijk om scenes te maken die vroeger onmogelijk waren, ik juich het alleen maar toe. Zonder dit hadden ze ook nooit Lord of the Rings kunnen maken
    Ja ik heb mijn commentaar teveel toegespitst op die podrace zie ik. Maar het commentaar geldt dus eigenlijk voor de hele film.
    En natuurlijk moet je zoveel mogelijk middelen aangrijpen om een film te maken, maar ik vind dat die mogelijkheden ten dienste moeten staan om een goed verhaal te verfilmen. Star Wars deel 1 is volgens mij geen goed verhaal.

    Maar om even on-topic te komen, die boxset is dus pure geldklopperij van Lucas film, net zoals die vele werkelijk verschrikkelijke computerspelletjes die zo snel mogelijk afgeraffeld moesten worden om met de grote hype mee te doen.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    voor een goed verhaal moet je niet bij starwars zijn denk ik
    gewoon lekker zitten en kijken,dan is het echt heerlijk genieten hoor
    volume beetje harder en je kijk niet meer naar een film maar je beleef dan een film
    Dat ben ik niet helemaal met je eens. Deel 4,5 en 6 vond ik het verhaal wel te genieten.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf
    Maar om even on-topic te komen, die boxset is dus pure geldklopperij van Lucas film, net zoals die vele werkelijk verschrikkelijke computerspelletjes die zo snel mogelijk afgeraffeld moesten worden om met de grote hype mee te doen.
    Helemaal mee eens, en zoals ik al eerder aangaf, daar doe ik dus niet aan mee
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Lucas gaat die voor 99% niet maken, maar je weet het maar nooit natuurlijk
    Hmm, dan ben ik dus klaar met de S.W. trilogie.

    Ho, dat is niet waar natuurlijk. Deel 4,5 en 6 wil ik natuurlijk wel op DVD hebben.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf


    Dat ben ik niet helemaal met je eens. Deel 4,5 en 6 vond ik het verhaal wel te genieten.
    idem, meer kan ik niet zeggen (nog niet).
    achteraan in de kudde stapt men in de stront

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf


    Hmm, dan ben ik dus klaar met de S.W. trilogie.

    Ho, dat is niet waar natuurlijk. Deel 4,5 en 6 wil ik natuurlijk wel op DVD hebben.
    Ja ik zeker ook. Heb nu ze op Laser Disc Transfer, maar de kwaliteit kan nog vele malen beter.

    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #39

    Standaard

    Als deze box niet Full Screen is en een redelijke prijs heeft dan koop ik hem wel. 2 vond ik heel goed. 1 weet ik niet meer en wil ik best nog wel es herontdekken
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  15. #40

    Standaard

    Ben ik dan helemaal de enige die vindt dat episode 2 niet zo geweldig is? Met al dat kleffe gedoe in die film leek het wat een sf versie van titanic ofzo. Natuurlijk heb ik ook genoten van het gevecht van yoda met count dooku, en het massale gevecht met al die jedi's, maar over het geheel genomen... Nee, dan vindt ik phantom menace toch echt de betere, want zeg nou zelf het enige ware minpunt aan die film is het acteer???werk van Jake Lloyd. En dan eventueel voor de echte zuurpruimen onder ons kan misschien Jar jar Binks ook nog gezien worden als een storende factor. Alleen die houden de snelheid tenminste niet zo erg uit de film. En natuurlijk komen ze niet boven de orginele drie uit. Met die verwachtingen kan natuurlijk bijna niets nog voldoen. Dat is het zelfde als verwachten dat bijv. de Godfather of Lord Of The Rings nog verbeterd gaan worden.
    Does the word "DUH" mean anything to you??

  16. #41

    Standaard

    LOTR wordt wel beter, en AOTC was inderdaad niet zo goed, maar Star Wars zijn gewoon popcornmovies.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    LOTR wordt wel beter, en AOTC was inderdaad niet zo goed, maar Star Wars zijn gewoon popcornmovies.
    Episode IV t/m VI zijn klassieker, die ten tijde van uitkomen hun tijd vooruit waren, maar hedendaags valt het niet meer mee om met iets orgineels te komen.
    LOTR is gebaseerd op een der beste fantasy-trilogien die ooit zijn geschreven, en zeer vakkundig gemaakt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mich
    Als deze box niet Full Screen is en een redelijke prijs heeft dan koop ik hem wel. 2 vond ik heel goed. 1 weet ik niet meer en wil ik best nog wel es herontdekken
    Tot nu toe is er niet bekend gemaakt dat er een widescreen box gaat komen. Vooralsnog is deze versie FULL SCREEN.
    In the chaos that accomponied Palpatine's rise to power, Vader became one of the Emperor's most loyal servants. The Emperor entrusted him with the elimination of the Jedi Knights. During these dark times, Vader and his agents destroyed the Jedi Order.

  19. #44

    Standaard

    [B]LOTR wordt wel beter, en AOTC was inderdaad niet zo goed, maar Star Wars zijn gewoon popcornmovies.
    Als ik zeg LOTR, bedoel ik dus de trilogie en niet specifiek FOTR, dat het verhaal nog spannender wordt weet iedereen die het boek (ja, eigenlijk is het één heel dik boek ) gelezen heeft. Ze hebben het daarbij ook een stuk slimmer aangepakt door het maar door één persoon te laten regisseren.

    Alleen wat ik me nou afvraag is hoe je Star Wars, maar gewone popcornmovies kan noemen (wat je goed recht is overigens), terwijl je zelf een homepage hieraan gewijd hebt. Of vindt popcornmovies gewoon het leukste wat er is?? Kan me namelijk slecht voorstellen dat je zoveel tijd in iets steekt, dat "maar" zo "gewoon" is.
    Does the word "DUH" mean anything to you??

  20. #45

    Standaard

    Ik hoop als ze een box uitbrengen er ook nog andere extra's op komen, dan de losse delen Want dan vind ik de box wel interessant, ben benieuwd
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  21. #46

    Standaard Star Wars Episode 1 en 2 box

    Bij deze dan Star Wars Episode 1 en 2 boxset 51,89 Euro Delivered

    http://www.playserver2.com/play247.a...2&title=107275

  22. #47

    Standaard Re: Star Wars Episode 1 en 2 box

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter
    Bij deze dan Star Wars Episode 1 en 2 boxset 51,89 Euro Delivered

    http://www.playserver2.com/play247.a...2&title=107275
    Ep 1 is dus gewoon precies hetzelfde gebleven. Deze hoef ik dus nniet
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #48

    Standaard Re: Re: Star Wars Episode 1 en 2 box

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ep 1 is dus gewoon precies hetzelfde gebleven. Deze hoef ik dus nniet
    Hetzelfde geld ook voor mij had echtwel een beetje gehoopt, dat er nog meer extra's op zou komen, maar jamer genoeg is dat niet zo, dus hou ik het wel bij mijn losse delen en wacht tot dat er een box uitkomt met alle 3 drie de delen en de box met deel 4,5 en 6
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  24. #49

    Standaard Re: Re: Re: Star Wars Episode 1 en 2 box

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan

    Hetzelfde geld ook voor mij had echtwel een beetje gehoopt, dat er nog meer extra's op zou komen, maar jamer genoeg is dat niet zo, dus hou ik het wel bij mijn losse delen en wacht tot dat er een box uitkomt met alle 3 drie de delen en de box met deel 4,5 en 6
    Of alle 6 in een box, de ultieme collectie
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #50

    Standaard Re: Re: Re: Re: Star Wars Episode 1 en 2 box

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Of alle 6 in een box, de ultieme collectie
    Ja dat zou helemaal te gek zijn
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •