Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 133 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Quality Film Collection?

    Wat is de meerwaarde van de reeks Quality Film Collection of zijn ze precies eender als de eerdere versies op BD?

    Als voorbeeld Der Untergang

    Als deze vraag al eerder is gesteld..........mijn excuses.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    [QUOTE=pjblack;1800069]Wat is de meerwaarde van de reeks Quality Film Collection of zijn ze precies eender als de eerdere versies op BD?

    0

    Integendeel, alle QF zijn zelfs 1080i ipv 1080p dus ze zijn nog minder goed dan hun andere BD's.

    Het is triestig.

  3. #3

    Standaard

    Oops niet kopen dus.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht

    Integendeel, alle QF zijn zelfs 1080i ipv 1080p dus ze zijn nog minder goed dan hun andere BD's.

    Het is triestig.
    Waar haal je deze ONZINNIGE informatie vandaan
    Er is nog geen BD op het QFC label uitgekomen en het voorbeeld wat de TS aanhaalt is in de eerdere uitgave 1080p24....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Dit is gewoon de oer Hollandse "oude wein in nieuwe zakke" marketing truuk.

    Dat er nog mensen zijn die daar in trappen...

  6. #6

    Standaard

    Ik zie het als een collectie van betere films, net zoals bij de dvd's


  7. #7

    Standaard

    volgens mij zijn deze nog nooit in nl op br uitgegeven: ben zelf benieuwd naar de 3 franse titels, heb ze op dvd maar upgrade zeker waard (mooi shots van de Provence)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #8

    Standaard

    Iemand al iets gehoord over beeld/geluid van Himmer Über Berlin en Paris, Texas?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Iemand al iets gehoord over beeld/geluid van Himmer Über Berlin en Paris, Texas?
    weet alleen dat de release is uitgesteld tot 1 september, dus reviews voorlopig niet komen.

  10. #10

    Standaard

    Uitgesteld? Oei. Wist ik niet.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Waar haal je deze ONZINNIGE informatie vandaan
    Er is nog geen BD op het QFC label uitgekomen en het voorbeeld wat de TS aanhaalt is in de eerdere uitgave 1080p24....
    Je hebt gelijk peptalk. Het ging over de nieuwe E1 releases en niet A-film...
    Mijn excuses
    Laatst aangepast door jurgen42u : 09-06-2011 om 12:09

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Uitgesteld? Oei. Wist ik niet.
    Bij de release datums van alle QFC titels (m.u.v the kiss of the spider-women) op de website van a-film staat sinds kort 1 september...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Bij de release datums van alle QFC titels (m.u.v the kiss of the spider-women) op de website van a-film staat sinds kort 1 september...
    Op frs.nl is de datum een tijd geleden veranderd van 16 naar 30 juni.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Op de Afilm site zie ik nog steeds 30 juni staan.

  15. #15
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deftones Bekijk bericht
    Op de Afilm site zie ik nog steeds 30 juni staan.
    Het lijkt er op dat er enkelen op 30 juni gaan uitkomen, maar ook een paar staan er voor 1 september o.a The Himmel uber Berlin en Paris, Texas

  17. #17

    Standaard

    En deze ook op 1 september, die mijn 3 pre-orders compleet maakt:

    http://afilm.nl/blu-ray/00028255/Les-Choristes
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    Misschien zijn ze nog niet klaar met het omzetten van BD50 naar BD25 van de nog niet uitgegeven titels
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Misschien zijn ze nog niet klaar met het omzetten van BD50 naar BD25 van de nog niet uitgegeven titels
    LOL, gezien de prijs zullen het idd wel allemaal BD-25 worden. Ik wacht rustig de reviews af....

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    LOL, gezien de prijs zullen het idd wel allemaal BD-25 worden. Ik wacht rustig de reviews af....
    Ach voor 8,75 p.s. en verder alleen verkrijgbaar in Frankrijk zonder UK subs, dan gok ik het er wel op. Zal toch beter zijn dan de DVD's en ik wil ze graag zien.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Ik ben benieuwd of de Blu-ray uitgaven in de Quality Film Collection net zulke kale uitvoeringen zijn als de DVD's uit dezelfde collectie. Ik heb net van bol.com de A-Film uitgave van Magnolia (€ 11,99) ontvangen met daarop diverse extra's (op een BD50-disc!) en zag dat deze film binnenkort ook in de Quality Film Collection van A-Film wordt uitgebracht. Ik vraag me af of dat dan dezelfde uitgave wordt, met dan alleen een ander hoesje, of een kale versie met alleen de film (op bijv. een single layer disc).

  22. #22

    Standaard

    Voor zover ik weet zijn alle titels in de Quality Film Collection gelijk aan de normale uitgaves.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    LOL, gezien de prijs zullen het idd wel allemaal BD-25 worden. Ik wacht rustig de reviews af....
    de dvds hebben ook altijd vanaf het begin hele scherpe prijzen gehad hoor, en het zijn over het algemeen allemaal mooie uitgaves

  24. #24

    Standaard

    Ze hebben dus geen meerwaarde.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  25. #25

    Standaard

    Ik hoop in ieder geval dat de lancering van deze reeks op BR niet voorkomt dat sommige titels geen 'normale' uitgave meer krijgen. Want ik ben geen fan van deze uitvoering, dat was ook zo bij de DVD's.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •