Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 133 worden weergegeven.

Standaard

Ben veel meer een liefhebber van speciale extra's. Er zijn zoveel films waar van alles aan ontbreekt. The Bridge on the River Kwai, Leon the Professional, Alexander, Dances with wolves enz.........Jammer!!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV

PANASONIC 4K PLAYER

Standaard

Deze komen er zeker in:
    Les Choristes
    Manon des sources
    Jean de Florette

Standaard

als je die films met extras wilt moet je de andere releases kopen, bij QFC zijn de prijzen mede zo laag omdat er enkel de film op staat

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    als je die films met extras wilt moet je de andere releases kopen, bij QFC zijn de prijzen mede zo laag omdat er enkel de film op staat
    Maar volgens mij zijn dit de enige met NL subs...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Ben veel meer een liefhebber van speciale extra's. Er zijn zoveel films waar van alles aan ontbreekt. The Bridge on the River Kwai, Leon the Professional, Alexander, Dances with wolves enz.........Jammer!!

Wat ontbreekt er aan The Bridge on the River Kwai??????

Dit is een top uitgave

Standaard

Ik heb gisteren 9 gekocht uit de Quality Film Collection op blu, ze hadden al enkele titels in Media Markt Antwerpen voor 9.99, het zwarte doosje heeft wel wat

Standaard

Ik vind het zwarte doosje net niet mooi, weeral een meerkost voor elke aangekochte titel om een ander doosje te kopen. Ik wacht nog op reviews over beeldkwaliteit voor ik mij er aan waag.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Op frs.nl is de datum een tijd geleden veranderd van 16 naar 30 juni.
    En onderstaande nu veranderd naar 01-09-2011:

Der Himmel Uber Berlin
    Manon Des Sources
    Les Choristes
    Paris, Texas
    Jean De Florette
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Zolang Spottless Mind nog 30-06 blijft vind ik het best. Moet dan toch naar de FRS ivm andere film.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En onderstaande nu veranderd naar 01-09-2011:

Der Himmel Uber Berlin
    Manon Des Sources
    Les Choristes
    Paris, Texas
    Jean De Florette
    MM België zet ze al in hun folder nu, ga ik morgen es checken in MM Oostakker of ze ze effectief hebben of niet...

Standaard

Bijzonder, in de NL webshop wel 1 september voor Manon des sources
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Departures - 1080i
    9 - 1080p - shitload extras
    Eternal sunshine - 1080p
    Der Untergang - 1080p

Sommige uitgaves met extras, sommigen 1080i

Standaard

Ik ben antichrist aan het kijken. Geen extra's maar wel zeer goede beeldkwaliteit (nochtans is het 1080i)!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Der Untergang - 1080p

Vast geen extended cut en/of extra`s?

Standaard

Ik zag iig ook nog de volgende staan bij MM Arnhem:

- Precious
    - Brothers
    - Apocalypto
    DVDPROFILER

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Vast geen extended cut en/of extra`s?
    klopt!

Standaard

Heeft iemand de release van Der Untergang al uit deze collectie bekeken?

Is het nog een verschil met de normale release?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Departures - 1080i
    9 - 1080p - shitload extras
    Eternal sunshine - 1080p
    Der Untergang - 1080p

eternal sunshine al in een winkel gezien ?
    heb 9 maar moet nog zien

Standaard

Is 13 euro ongeveer de gangbare winkelprijs voor deze titel? Als dat zo is dan vindt ik dat A-Film de goedkope positionering van hun 'no-frills' QFC hiermee in gevaar brengt. Bij FRS koop je immers bijna alle blu-ray's (uitgezonderd nieuwe releases) voor 10 euro per stuk.

Dan moeten ze toch rond de 7-8 euro gaan zitten om goedkoop te blijven.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Standaard

Jij haalt 2 dingen door elkaar: Prijs per stuk en 2 voor 20 euro actie

Die 2 voor 20 is nog steeds een actie en geen losse verkoopprijs en in die 2 voor 20 zitten momenteel 440 titels en het totaal aantal titels is 2048.

In winkels zien de prijzen er weer anders uit, bij MM Arnhem zij de QFC 13,99 en heel veel titels zijn duurder.
    DVDPROFILER

Standaard

Een permanente actie met een aanbod van honderden titels noem ik geen actie meer, dat is gewoon prijsbeleid.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Heeft iemand de release van Der Untergang al uit deze collectie bekeken?

Is het nog een verschil met de normale release?
    Nee is gewoon dezelfde, met een verknipt beeldformaat. Sowieso weinig beeldverbetering tussen DVD en Blu-ray op de ondertiteling na.

Kun je beter op de Extended cut wachten is ook vele malen beter en hopelijk gaan ze die op beeldkwaliteit wel aanpakken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Een permanente actie met een aanbod van honderden titels noem ik geen actie meer, dat is gewoon prijsbeleid.
    En toch kun je die titels niet voor 10 euro per stuk kopen(op een paar uitzonderingen na).
    DVDPROFILER

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Wat ontbreekt er aan The Bridge on the River Kwai??????

Dit is een top uitgave
    Ik bedoel de ned. uitgave met boekjes materiaal, box verpakking. Krijgen we weer zo'n simpel blauwe slip case zonder enig extra. Te idioot voor woorden dat Nederland de blu ray versies zo kaal levert. Eerlijk gezegd begrijp ik het niet. De DVD's zaten er vol mee. De blu rays zijn al flink in prijs gezakt dus wat is nu het probleem?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV

PANASONIC 4K PLAYER

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    Ik heb gisteren 9 gekocht uit de Quality Film Collection op blu, ze hadden al enkele titels in Media Markt Antwerpen voor 9.99, het zwarte doosje heeft wel wat
    Ik heb "9" ook gehaald bij de Media Markt Arena voor € 9,99. Ik vind het zwarte doosje ook wel wat hebben. Ziet er een beetje uit als pianolak. Staat wel chique.

Overigens is "9" geen kale uitgave, zoals ik had verwacht, maar staan er diverse extra's in HD en SD op:

- Deleted Scenes (8 min.)
    - "9" The Long And The Short Of It (16 min.)
    - The Look Of "9" (14 min.)
    - Acting Out (5 min.)
    - "9" The Original Short (With Optional Commentary) (11 min.)
    - Feature Commentary

In feite gaat het om dezelfde uitgave als hier, maar dan in een ander jasje.

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten